omdat ie bijna op z'n gezicht lag waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou inderdaad hij heeft het zelfs over een adrenaline-stoot![]()
Heel scherp....quote:
nee brian zit daaar voor de mooie groene appelsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ilona was matrealistisch verblind!
Onterecht dan, want wat mij betreft heeft hij zich hier laten afbluffen. Kans zat om Brian op zijn woorden te pakken, maar Huub deed helemaal niets. Het leek wel een mak lammetje. Nee, ik vond dit een zeer zwak Huub moment, voor het eerst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
Huub ligt straks in een deuk met Syl hierover.
Tactiek, schat ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Onterecht dan, want wat mij betreft heeft hij zich hier laten afbluffen. Kans zat om Brian op zijn woorden te pakken, maar Huub deed helemaal niets. Het leek wel een mak lammetje. Nee, ik vond dit een zeer zwak Huub moment, voor het eerst.
Huub luistert gewoon en slaat op.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onterecht dan, want wat mij betreft heeft hij zich hier laten afbluffen. Kans zat om Brian op zijn woorden te pakken, maar Huub deed helemaal niets. Het leek wel een mak lammetje. Nee, ik vond dit een zeer zwak Huub moment, voor het eerst.
Tupac draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Daarom gelooft Brian in Tupac.
What the fuck!
ja ik snap je...hij speelt geen spelletje maar hij denkt echt dat het zo is...dat is zo...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:19 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik best kon relativeren maar Brian haalt het ergste in mijn boven.
Het is geen spelletje van Brian.
Hij vind het zo normaal om spullen te jatten van iemand als hij vind dat diegene dat verdiend en
hij liegt met zoveel gemak en een staalhard gezicht dat ik er van overtuigd ben dat hij irl ook zo is.
ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hij is nog niet klaar........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ohh..wacht...dat is hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Brian is te slim voor deze wereld
Dat zou werkelijk allmighty zijn!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:23 schreef ron1970 het volgende:
Spullen van Huub liggen op het golfterein.
Brian wil ze terugpakken voor hem en vraagt of Huub meegaat
Als Huub wijsgaat doet hij dit niet, je mag namelijk niet van het terein af, dus zo snel Brian op de golfbaan komt is het imo exit.
Ja behoorlijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:24 schreef Danny het volgende:
bart is natasia aan het 'bewerken'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |