Ik vind haar ook nep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk niet dat ik dit ga trekken... Sharon is nep
En ik hoop dat ze in de sing-off komt
Ze was geweldig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:36 schreef BVO het volgende:
Was Anja goed?
Ik kwam even kijken, maar heb haar dus net gemist. Straks maar dan. Wat zong ze?
ze zong twee nummers door elkaar... Dreams en nog iets... en het was het beste optreden van d'r van allemaalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:36 schreef BVO het volgende:
Was Anja goed?
Ik kwam even kijken, maar heb haar dus net gemist. Straks maar dan. Wat zong ze?
Tofquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze zong twee nummers door elkaar... Dreams en nog iets... en het was het beste optreden van d'r van allemaal
Ze heeft iets fakes, is mijn gevoelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef Toeps het volgende:
Sharon nep?! Hoe kun je dát nou vinden?
Slecht? Ik vind het erg mooiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat begon erg slecht.
jah idd... vond ik ook.. Vind dit ook helemaal geen nummer voor haar.... eigenlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef BVO het volgende:
Wat klinkt ze wankel.
Dan nóg komt ze boven Richy en X6 uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:39 schreef droomkoningin het volgende:
sharon wat doe je nu?
al die shows zo perfect.. en nu ga je toch een beetje de mist in... heel jammer
Hij is zojuist klaargekomen denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef BVO het volgende:
Henkjan zei het vorig jaar bij Marescha, maar ook nu is het op z'n plaats: "Nu hoor je pas wat voor goede zangeres Christina Aguilera eigenlijk is."
Sharon zelf welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben er niet kapot van.
moest ik ook aan denken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef BVO het volgende:
Henkjan zei het vorig jaar bij Marescha, maar ook nu is het op z'n plaats: "Nu hoor je pas wat voor goede zangeres Christina Aguilera eigenlijk is."
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
Haar linker neusgat is een paar maatjes groter dan de rechter
nou dat is wel erg overdreven vind ik... ze doet nu net alsof haar hele familie zojuist is uitgemoord en daarom dit nummer zelf heeft geschrevenquote:
't is anders om je rot te lachen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het allemaal gemist. Kijk het later wel terug, ga niet nu halverwege kijken.
Ik vind het zo overdreven, echt waarquote:
Stemmen winnen, uiteraardquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom huilt ze nou. Wat een onzin zeg....
die indruk had ik stiekem ook!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef Mvnl het volgende:
Ach, Sharon huilt gewoon omdat ze t niet helemaal goed ging... perfectionistje hè...
Zeg, niet alles voor je zelf houden.quote:
Heeft Klaassen wel een set kunnen pakken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, darten
King gewonnen van Klaassen
inkoppertjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef Silvieja het volgende:
Anja was trouwens ruk. Ze moet gewoon echt niet laag zingen.
Nee, 3-0quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Klaassen wel een set kunnen pakken?
Huilen om Sharon, en Anja was rukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef Silvieja het volgende:
Anja was trouwens ruk. Ze moet gewoon echt niet laag zingen.
Lol !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Huilen om Sharon, en Anja was ruk
Wij zitten naar RTL4 te kijken he
dus nu allemaal janken!!quote:Ga nooit heen zonder te groeten
ga nooit heen zonder een zoen
Wie het noodlot zal ontmoeten
kan het morgen niet meer doen
Ga nooit heen zonder te praten
dat doet soms een hart zo'n pijn
Wat je 's morgens hebt verlaten
kan er 's avonds niet meer zijn
~ Toon Hermans ~
Ja! Niet om Sharon, maar om het liedje dat Sharon zong.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Huilen om Sharon, en Anja was ruk
Wij zitten naar RTL4 te kijken he
amenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt zo knap hoe HJ toch weer een valse opmerking weet te maken bij een geweldig optreden van Anja. 'een echte professional, blablabla'
mevrouw krijgt haar gelijk niet en beticht nu anderen van doofheid...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Ja! Niet om Sharon, maar om het liedje dat Sharon zong.
En Anja kan sowieso niet mooi zingen. Geen mooi stemgeluid. Jullie zijn doof.
Ja, toen mevrouw Aguilera dat liedje hoorde wilde ze het vast nadoen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef babette21 het volgende:
nou ik heb die tekst even bekeken, maar dat Hurt is dus gewoon 'n Rip Off van Toon he....
[..]
dus nu allemaal janken!!![]()
Eigen schuld van Anja. Ze vroeg er zelf om door te zeggen 'maar nu heb ik een band'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt zo knap hoe HJ toch weer een valse opmerking weet te maken bij een geweldig optreden van Anja. 'een echte professional, blablabla'
da's geen liedje, da's een wc-tegelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja, toen mevrouw Aguilera dat liedje hoorde wilde ze het vast nadoen..
Tuurlijk mag dat. Ik zal gaan huilen nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
mevrouw krijgt haar gelijk niet en beticht nu anderen van doofheid...
mag ik jou dan even kinderachtig betichten van hormonen....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's geen liedje, da's een wc-tegel![]()
zeg, kijk jij eigenlijk wel naar hetzelfde programma als wij?!?!?!??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Dit is weer erg sterk gezongen en een leuke act
heb hun optreden op glastonbury gezien...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:54 schreef Toeps het volgende:
sugababes, die kunnen hun eigen nummers nog nieteens mooi live zingen...
De Jury is het met me eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, kijk jij eigenlijk wel naar hetzelfde programma als wij?!?!?!??
en eh, wie heeft bedacht om de legging terug te halen??
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, en Henk werd er vrolijk van. HIj weet nu zeker dat Anja er nu niet uitvliegt.
En ik op Pinkpop en daar vond ik ze ook opvallend sterk...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb hun optreden op glastonbury gezien...
dat was anders best te pruimen
Ze zitten samen met Silvieja op RTL 8quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, kijk jij eigenlijk wel naar hetzelfde programma als wij?!?!?!??
Dit liedje niet kennen is ook niet bepaald een zonde.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:57 schreef babette21 het volgende:
die meiden straalden één en al onzekerheid uit, dit is gewoon hun ding niet
(waarschijnlijk kenden ze het nummer niet eens, 't zijn toch 'n beetje skyradio-meisjes)
er zat geen valse noot in inderdaad....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ik op Pinkpop en daar vond ik ze ook opvallend sterk...
maar serieus... dit was toch ook niet vals gezongen
Drie keer niks inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Geen porum dat pakje en het liedje past ook al niet bij zijn stem.
toch welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:59 schreef Wicha het volgende:
new york, new york!!! Dat gaat hem nooit lukken.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef Mvnl het volgende:
Richy, jongen, je ziet er een stuk beter uit als je die hoed wat verder naar beneden schuift!![]()
de sms-jeugd geilt vast op mannen in pakquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef Toeps het volgende:
Toch denk ik dat dit een goede zet van 'm is. In ieder geval lekker showen, in plaats van een kudtnummer van noobfans in je maag gesplitst krijgen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Slechtste optreden van de avond
Wel terecht me dunkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Oei, dat is een heftig commentaar.
Zat je naar Kaandorp te kijken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik vond het wel goed gezongen... erg goed zelfs!
Jawel, maar hij probeert er stemmen mee te winnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Richy kent zijn zwakke kanten dus niet
Henk
exactely my thoughtsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
HJ denkt dat mensen zo uit sympathie op Witchyyyy gaan stemmen!
Ik vond het echt waardeloos.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het gewoon echt goed gewoon...
en ik wil hem er nog wel uit hebben
Sharon en X6 komen in de sing-off denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef m-materazzi het volgende:
Lekker slim, door dit commentaar komt hij niet eens in de sing-off. Anja en X6 komen in de sing-off.
Nou.... hij noemde Richy vandaag ook al gemakzuchtig. Dus ik weet niet of hij wel wil dat Richy blijft. Volgens mij moet Richy sneuvelen zodat het concept blijft staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
HJ denkt dat mensen zo uit sympathie op Witchyyyy gaan stemmen!
Ik denk dat dat de bedoeling van Henk Jan is ja. Richy helemaal afkraken zodat zijn fans gaan stemmen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef m-materazzi het volgende:
Lekker slim, door dit commentaar komt hij niet eens in de sing-off. Anja en X6 komen in de sing-off.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sharon en X6 komen in de sing-off denk ik
het was vorige week al duidelijk dat de jury richie er uit wilde hebben...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou.... hij noemde Richy vandaag ook al gemakzuchtig. Dus ik weet niet of hij wel wil dat Richy blijft. Volgens mij moet Richy sneuvelen zodat het concept blijft staan.
leedvermaakquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette! Veel plezier morgen met Richy's kattengejank..
NEE!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Anja... ze moet dit programma gewoon winnen ook![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Anja... ze moet dit programma gewoon winnen ook![]()
Dit is gewoon haar ding....quote:
Wat moet ze anders bij dit nummerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef LaCoBo het volgende:
O o weer aan 't schreeuwen. 't Is wachten op negatief jury commentaar.
quote:
wat betreft m'n prono niet, maar eerlijk gezegd zou dat 'm moeten zijn jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef Toeps het volgende:
nou weet ik ut nie meer... X6 en Richy dan toch maar in de singoff?
Als iemand het niet verdient om in de sing-off te komen is het Anja welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wie er in de sing off komen maakt me niet uit, als X6 het maar niet is
Inderdaad, net alsof Melissa Etheridge dit rustig op een stoel zit te zingenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
HJ vindt de show niet bij de essentie van de tekst passen.... domme lullo
Hoe wilde je dit nummer dan horen? Pieperdepiep a la Witchy?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ze heeft wel de neiging om te schreeuwen... zo toch een minpuntje van mij
Nee hoor, het Smurfenlied.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:13 schreef SpecialGuest het volgende:
Dan gaat Sharon dus MacArthur Park zingen.
vond ik juist welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef cafca het volgende:
Ze zong het goed, maar ik vind het nummer niet echt bij haar passen
Ik heb hier thuis bier genoegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:13 schreef babette21 het volgende:
kut!!! bedenk me dat ik morgen geen wijn heb om op terug te vallen!!!!
*** PANIEK ***
Asjeblieft zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe wilde je dit nummer dan horen? Pieperdepiep a la Witchy?
Die gaat echt niet op het podium heen en weer lopenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, net alsof Melissa Etheridge dit rustig op een stoel zit te zingen![]()
![]()
Ze flirtte wel goed met de camera, maar dat past ook niet echt bij dit nummerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Die gaat echt niet op het podium heen en weer lopen
Maar ja, Anja een gitaar omknopen lijkt ook weer zo... mjah.
Bodyrox - Yeah yeahquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:16 schreef Henk-B het volgende:
Oke, heel moeilijk mischien, maar net toen Anja gepresenteerd werd bij xfactor hoorde je op de achtergrond een trance nummer.
Met een soort van sonar achtige melodietjes
Weet iemand hoe die heet?
het enige dat bij dit nummer past is pislink in de camera kijken!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:17 schreef cafca het volgende:
Ze flirtte wel goed met de camera, maar dat past ook niet echt bij dit nummer(en zeker niet bij Melissa
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |