was wel goed jah.... maar het raakt me ook niet... en hij is echt lelijk jah!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef babette21 het volgende:
het klinkt niet beroerd, maar 't raakt ook niet....
en wat is die knul toch verschrikkelijk lelijk
Nu gaan al die 13jarige sletjes 'm soppend zielig vinden met de flink gebundelde mobiel in de hand.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zullen we hem dan toch maar door laten gaan? De schat heeft al zoveel geleden in zijn leven...
Dat is zijn slimme uitstraling.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef babette21 het volgende:
het klinkt niet beroerd, maar 't raakt ook niet....
en wat is die knul toch verschrikkelijk lelijk
Ben je zo hopeloos?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou ik zou hem mijn bed niet uitschoppen![]()
Ben het nu ook al twee keer niet met hem eens... maar liever een afwijkende mening dan dat geglibber van HJquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Is Henk een beetje in de war vandaag?
nee hoorquote:
Bitchfightquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef babette21 het volgende:
als er morgen iemand boe gaat roepen weet ik niet of ik mezelf in de hand kan houden hoor
Slet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je kan 'm niet eens in de ogen kijken!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef babette21 het volgende:
maar goed, zak over 't hoofd en voor het vaderland dan maar?!
[..]
je kan 'm niet eens in de ogen kijken!!
hij kijkt zo langs je heen, aan twee kanten!!!!!!!
maar goed, zak over 't hoofd en voor het vaderland dan maar?!
je kan 'm niet eens in de ogen kijken!!
hij kijkt zo langs je heen, aan twee kanten!!!!!!!
hm.... misschien ga ik wel BOE roepen bij complimenten ofzo....quote:
nou ik vind hem niet super-lelijk... mijn eigen vriendje is wel veel leukerquote:
Kan ik nog mee morgenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm.... misschien ga ik wel BOE roepen bij complimenten ofzo....
of als zo'n koe achter me BOE roept hem/haar recht aankijken en richt in 't gezicht BOEEEE terugroepen?!
kijk, men moet de zaak gewoon niet op de spits drijven he, dan zal 't best goed gaan
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef babette21 het volgende:
of als zo'n koe achter me BOE roept hem/haar recht aankijken en richt in 't gezicht BOEEEE terugroepen?!
Zou ik ook zeggen jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou ik vind hem niet super-lelijk... mijn eigen vriendje is wel veel leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |