achter de piano als het goed isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Zitten de FOK!ers vanuit ons gezien rechts?
Niet? Oh? Ik was het in gedachten mee aan het zingen en volgens mij is het origineel een stuk lager. Maar goed, ik ben muzikaal onderontwikkeld.quote:
Ik denk het ook niet...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
Benieuwd of hij dat nummer wel aankan.
Vast niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
Benieuwd of hij dat nummer wel aankan.
Dan zal het daar wel aan liggenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
Maar goed, ik ben muzikaal onderontwikkeld.
heb je 'm nog niet door? voor elke kilo die ze kwijtraakt, lult ze 5 minuten extraquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Kan Wendy d'r muil nou gewoon echt niet houden
Idd, alleen die van vorige week waren leuk met die makeovers zeg maar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Beetje jammer dat de voorfilmpjes elke keer weer een beetje van hetzelfde zijn.
Net zei iemand het hier al, maar die van Idols waren wel leuker.
je ziet ze alleen maar 'n beetje dansen, jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Beetje jammer dat de voorfilmpjes elke keer weer een beetje van hetzelfde zijn.
Vooral ook zo overtuigend als je ziet dat dat "iets" door Henk-Jan is ingefluisterdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef babette21 het volgende:
oh en Richy heeft natuurlijk weer "iets" met z'n liedje... welk familielid krijgen we deze keer?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, alleen die van vorige week waren leuk met die makeovers zeg maar.
Die bij Idols waren echt hilarisch soms.
ze oomquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef babette21 het volgende:
oh en Richy heeft natuurlijk weer "iets" met z'n liedje... welk familielid krijgen we deze keer?
die heb ik dan weer niet gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Idd, alleen die van vorige week waren leuk met die makeovers zeg maar.
Marlies met die eend (of gans?)quote:Die bij Idols waren echt hilarisch soms.
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Marlies met die eend (of gans?)
die met die gans was echt hylarischquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Lynx666 het volgende:
Die moet ik gemist hebben, zegt me niks
Er staat me wel iets van bij, maar ik kan het niet meer voor me halen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die met die gans was echt hylarisch
Vreselijk jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou zeg, je verjaardag niet kunnen vieren, wat vervelend zeg. Arme Richy.
ik ga extra op m'n zwaaien oefenenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:22 schreef D.Rose het volgende:
Nou, de laatste keer een optreden van Richy
Ownee, morgen mag ie nog een keer
Nu wordt het slechtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
hhmmzz zo slecht is het niet helaas
Zullen we hem dan toch maar door laten gaan? De schat heeft al zoveel geleden in zijn leven...quote:
nou ik zou hem mijn bed niet uitschoppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef babette21 het volgende:
en wat is die knul toch verschrikkelijk lelijk
Ja, erg saaiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef m-materazzi het volgende:
Perfecte song voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |