owquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er zitten wat Fok!ers in het publiek.
Mja, erg matig idd. De voorfilmpjes waren bij Idols nog leuk. Dis niks..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Die filmpjes hebben weer wat tenenkrommends... zo nep
Je bent te jong denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
ik ken dit nummer helemaal niet
*naar hoekje wijstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
ik ken dit nummer helemaal niet
Da's altijdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:10 schreef Wicha het volgende:
Het origineel was beter.
hmmzz... misschien als ik het origineel hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
O. Dan zou je het toch moeten kunnen kennen.
Het wordt normaal door een man met lage stem gezongen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmzz... misschien als ik het origineel hoor
Nee, face it, je bent muzikaal onderontwikkeldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmzz... misschien als ik het origineel hoor
Lynx Linksquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Zitten de FOK!ers vanuit ons gezien rechts?
Volgens mij is het vandaag "Doe tactisch en loos Anja-dag".quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
HJ is complimenteus vandaag.
Labi Sifre heeft geen lage stemquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het wordt normaal door een man met lage stem gezongen.
ik weet hoe CrazyDutchPunk, Californian_Dreamer, --Globe-- en Vaduz eruit zien... en ik weet waar ze zitten, achter de pianoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef babette21 het volgende:
nou, ik kreeg er geen kippenvel van hoor...
en fokkers herkennen is lastig als je niet weet hoe ze er uit zien
Dan zou HJ en Marianne juist erg positief over mevrouw Draak moeten zijn. Al krijgt zij dadelijk een goed nummer gekozen door het publiek.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij is het vandaag "Doe tactisch en loos Anja-dag".
Wacht maar tot Anja komtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
HJ is complimenteus vandaag.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:13 schreef Lynx666 het volgende:
Wow, ze zei "karaoke" ipv " kariejokie"
ze zitten in de bandquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet hoe CrazyDutchPunk, Californian_Dreamer, --Globe-- en Vaduz eruit zien... en ik weet waar ze zitten, achter de piano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |