Ik vond het echt waardeloos.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het gewoon echt goed gewoon...
en ik wil hem er nog wel uit hebben
Sharon en X6 komen in de sing-off denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef m-materazzi het volgende:
Lekker slim, door dit commentaar komt hij niet eens in de sing-off. Anja en X6 komen in de sing-off.
Nou.... hij noemde Richy vandaag ook al gemakzuchtig. Dus ik weet niet of hij wel wil dat Richy blijft. Volgens mij moet Richy sneuvelen zodat het concept blijft staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
HJ denkt dat mensen zo uit sympathie op Witchyyyy gaan stemmen!
Ik denk dat dat de bedoeling van Henk Jan is ja. Richy helemaal afkraken zodat zijn fans gaan stemmen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef m-materazzi het volgende:
Lekker slim, door dit commentaar komt hij niet eens in de sing-off. Anja en X6 komen in de sing-off.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sharon en X6 komen in de sing-off denk ik
het was vorige week al duidelijk dat de jury richie er uit wilde hebben...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou.... hij noemde Richy vandaag ook al gemakzuchtig. Dus ik weet niet of hij wel wil dat Richy blijft. Volgens mij moet Richy sneuvelen zodat het concept blijft staan.
leedvermaakquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette! Veel plezier morgen met Richy's kattengejank..
NEE!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Anja... ze moet dit programma gewoon winnen ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |