Ik vind haar ook nep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk niet dat ik dit ga trekken... Sharon is nep
En ik hoop dat ze in de sing-off komt
Ze was geweldig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:36 schreef BVO het volgende:
Was Anja goed?
Ik kwam even kijken, maar heb haar dus net gemist. Straks maar dan. Wat zong ze?
ze zong twee nummers door elkaar... Dreams en nog iets... en het was het beste optreden van d'r van allemaalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:36 schreef BVO het volgende:
Was Anja goed?
Ik kwam even kijken, maar heb haar dus net gemist. Straks maar dan. Wat zong ze?
Tofquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze zong twee nummers door elkaar... Dreams en nog iets... en het was het beste optreden van d'r van allemaal
Ze heeft iets fakes, is mijn gevoelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef Toeps het volgende:
Sharon nep?! Hoe kun je dát nou vinden?
Slecht? Ik vind het erg mooiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat begon erg slecht.
jah idd... vond ik ook.. Vind dit ook helemaal geen nummer voor haar.... eigenlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef BVO het volgende:
Wat klinkt ze wankel.
Dan nóg komt ze boven Richy en X6 uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:39 schreef droomkoningin het volgende:
sharon wat doe je nu?
al die shows zo perfect.. en nu ga je toch een beetje de mist in... heel jammer
Hij is zojuist klaargekomen denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef BVO het volgende:
Henkjan zei het vorig jaar bij Marescha, maar ook nu is het op z'n plaats: "Nu hoor je pas wat voor goede zangeres Christina Aguilera eigenlijk is."
Sharon zelf welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben er niet kapot van.
moest ik ook aan denken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef BVO het volgende:
Henkjan zei het vorig jaar bij Marescha, maar ook nu is het op z'n plaats: "Nu hoor je pas wat voor goede zangeres Christina Aguilera eigenlijk is."
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
Haar linker neusgat is een paar maatjes groter dan de rechter
nou dat is wel erg overdreven vind ik... ze doet nu net alsof haar hele familie zojuist is uitgemoord en daarom dit nummer zelf heeft geschrevenquote:
't is anders om je rot te lachen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het allemaal gemist. Kijk het later wel terug, ga niet nu halverwege kijken.
Ik vind het zo overdreven, echt waarquote:
Stemmen winnen, uiteraardquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom huilt ze nou. Wat een onzin zeg....
die indruk had ik stiekem ook!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef Mvnl het volgende:
Ach, Sharon huilt gewoon omdat ze t niet helemaal goed ging... perfectionistje hè...
Zeg, niet alles voor je zelf houden.quote:
Heeft Klaassen wel een set kunnen pakken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, darten
King gewonnen van Klaassen
inkoppertjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef Silvieja het volgende:
Anja was trouwens ruk. Ze moet gewoon echt niet laag zingen.
Nee, 3-0quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Klaassen wel een set kunnen pakken?
Huilen om Sharon, en Anja was rukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef Silvieja het volgende:
Anja was trouwens ruk. Ze moet gewoon echt niet laag zingen.
Lol !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Huilen om Sharon, en Anja was ruk
Wij zitten naar RTL4 te kijken he
dus nu allemaal janken!!quote:Ga nooit heen zonder te groeten
ga nooit heen zonder een zoen
Wie het noodlot zal ontmoeten
kan het morgen niet meer doen
Ga nooit heen zonder te praten
dat doet soms een hart zo'n pijn
Wat je 's morgens hebt verlaten
kan er 's avonds niet meer zijn
~ Toon Hermans ~
Ja! Niet om Sharon, maar om het liedje dat Sharon zong.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Huilen om Sharon, en Anja was ruk
Wij zitten naar RTL4 te kijken he
amenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt zo knap hoe HJ toch weer een valse opmerking weet te maken bij een geweldig optreden van Anja. 'een echte professional, blablabla'
mevrouw krijgt haar gelijk niet en beticht nu anderen van doofheid...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Ja! Niet om Sharon, maar om het liedje dat Sharon zong.
En Anja kan sowieso niet mooi zingen. Geen mooi stemgeluid. Jullie zijn doof.
Ja, toen mevrouw Aguilera dat liedje hoorde wilde ze het vast nadoen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef babette21 het volgende:
nou ik heb die tekst even bekeken, maar dat Hurt is dus gewoon 'n Rip Off van Toon he....
[..]
dus nu allemaal janken!!![]()
Eigen schuld van Anja. Ze vroeg er zelf om door te zeggen 'maar nu heb ik een band'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt zo knap hoe HJ toch weer een valse opmerking weet te maken bij een geweldig optreden van Anja. 'een echte professional, blablabla'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |