quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Anja... ze moet dit programma gewoon winnen ook![]()
Dit is gewoon haar ding....quote:
Wat moet ze anders bij dit nummerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef LaCoBo het volgende:
O o weer aan 't schreeuwen. 't Is wachten op negatief jury commentaar.
quote:
wat betreft m'n prono niet, maar eerlijk gezegd zou dat 'm moeten zijn jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef Toeps het volgende:
nou weet ik ut nie meer... X6 en Richy dan toch maar in de singoff?
Als iemand het niet verdient om in de sing-off te komen is het Anja welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wie er in de sing off komen maakt me niet uit, als X6 het maar niet is
Inderdaad, net alsof Melissa Etheridge dit rustig op een stoel zit te zingenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
HJ vindt de show niet bij de essentie van de tekst passen.... domme lullo
Hoe wilde je dit nummer dan horen? Pieperdepiep a la Witchy?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ze heeft wel de neiging om te schreeuwen... zo toch een minpuntje van mij
Nee hoor, het Smurfenlied.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:13 schreef SpecialGuest het volgende:
Dan gaat Sharon dus MacArthur Park zingen.
vond ik juist welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef cafca het volgende:
Ze zong het goed, maar ik vind het nummer niet echt bij haar passen
Ik heb hier thuis bier genoegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:13 schreef babette21 het volgende:
kut!!! bedenk me dat ik morgen geen wijn heb om op terug te vallen!!!!
*** PANIEK ***
Asjeblieft zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe wilde je dit nummer dan horen? Pieperdepiep a la Witchy?
Die gaat echt niet op het podium heen en weer lopenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, net alsof Melissa Etheridge dit rustig op een stoel zit te zingen![]()
![]()
Ze flirtte wel goed met de camera, maar dat past ook niet echt bij dit nummerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Die gaat echt niet op het podium heen en weer lopen
Maar ja, Anja een gitaar omknopen lijkt ook weer zo... mjah.
Bodyrox - Yeah yeahquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:16 schreef Henk-B het volgende:
Oke, heel moeilijk mischien, maar net toen Anja gepresenteerd werd bij xfactor hoorde je op de achtergrond een trance nummer.
Met een soort van sonar achtige melodietjes
Weet iemand hoe die heet?
het enige dat bij dit nummer past is pislink in de camera kijken!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:17 schreef cafca het volgende:
Ze flirtte wel goed met de camera, maar dat past ook niet echt bij dit nummer(en zeker niet bij Melissa
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |