ah sorry ik weet niet hoe dat werkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
Je vergeet COS en nummer.![]()
Brian weer dat Huub zijn koffers er niet meer zijn.
Nou dokken dan
nee laf he. Vooral dat hij dan kan zeggen dat de koffers v/h terrein af zijn en ze nog niets durven zeggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze weten het nu zo te draaien dat huub alles heeft gedaan
brian in onschuldig
niemand die zegt, hee dude pak die koffers nou terug
![]()
welkom new beequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah sorry ik weet niet hoe dat werk
ben nieuw een week
![]()
Gertje!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah sorry ik weet niet hoe dat werk
ben nieuw een week
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Gertje!!!!!!!!
Gert kan wel even het nummertje er achter zetten.![]()
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:19 schreef noa84 het volgende:
Sylvia vindt het zielig voor Amanda????
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:18 schreef Scarabee het volgende:
Brian doet stoer op dat moment, maar als puntje bij paaltje komt schijt meneer 10 kleuren bagger
Dank je schatjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
[COS#383] is de TT geplaatst
straks komt die nerts weer tot leven..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:19 schreef Marrije het volgende:
Whaha, Syl vindt het zielig voor Amoebe dat ze straks wat kwijt is.
Huub: ja vervelend voor d'r. Ik graaf een gat en gooi m (nertsjasje?) er gewoon in
dankjewel !!!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
[COS#383] is de TT geplaatst
en is bang dat die nu allemaal nat cq verpest zijn door die rat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:21 schreef Kinga het volgende:
huub heeft alle fok kaarten terug mee genomen...
Zit ze gewoon nu voor te lezen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:23 schreef 2live het volgende:
dit wordt geen blijvertje die rogier.
Rogier?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:23 schreef 2live het volgende:
whoooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!quote:
YES!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Hij wordt geconfronteerd met de meest lullige verhalen over Amanda schrijft Rogier. Hij wil een break.
Lullige verhalen over Aman? Echt waar? Waar dan?
Het is uit!
Hahahahahahaha... hij heeft het licht gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Hij wordt geconfronteerd met de meest lullige verhalen over Amanda schrijft Rogier. Hij wil een break.
Lullige verhalen over Aman? Echt waar? Waar dan?
Het is uit!
GVD gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
rogier maakt het uit!!!!!
Per brief?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
rogier maakt het uit!!!!!
ja deed ik ook. klote. was net te laat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Per brief?
- ik volg een andere stream
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Ze gaat hem bellen.
Kut, ik moet 2 kinderen in bad pleuren...
*schreeuwt naar de kinderen, ga in bad en zorg dat jullie niet verzuipen. Lees jullie volgend jaar wel weer voor. Dag poeppies, ik hou zovéél van jullie*
Ze gaat hem bellen.
*schreeuwt naar de kinderen, ga in bad en zorg dat jullie niet verzuipen. Lees jullie volgend jaar wel weer voor. Dag poeppies, ik hou zovéél van jullie*
Dat voorstel had hij haar vanmiddag al gedaan, 'een oude klus die nog geklaard moest worden'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef Ruudjem het volgende:
nu kan brian amanda uitwonen , ze is single !
Ze gaat hem bellen.
Het is ook goed voor Huubquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:06 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, op zich snap ik wel dat dit haar strategie is, en waarschijnlijk is dat ook het slimst voor haar. Maar toch vind ik het voor hem wel wat lullig, want het is toch met z'n allen tegen een (of een tegen allen)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:27 schreef 2live het volgende:
rogier; ik ben verliefd op nena...
ze weet inmiddels wel hoe de telefoon werkt.quote:
Ze zei vanmiddag ook al tegen Bart dat ze toch veel leuker is dan Lesley.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kan nog niet geloven dat hij zo'n geweldig persoon dumpt
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:23 schreef 2live het volgende:
Ik probeer je geen pijn te doen maar mezelf ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
die homo stem ook van die gozer
Thanks want ik volg er niets van door de buffersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik probeer je geen pijn te doen maar mezelf ook niet.
Ik heb er gewoon veel moeite mee
O hij wil het wel weer goed maken als ze naar buiten komt
Kanjer ben je Noekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Ze gaat hem bellen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:34 schreef schatje het volgende:
Ik vind het zielig voor haar.
Ik ben best empathisch, maar niet nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:34 schreef schatje het volgende:
Ik vind het zielig voor haar.
Echt zo'n klein meisje dat totaal geen inlevingsvermogen heeftquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:34 schreef Carlaa het volgende:
Jeetje.. dat gejank en geschreew draait alles nu om.. nu zeurt zij "laat maar, laat maar" en gaat hij zich verdedigen
ja al die slechte berichtgeving over dat arme onschuldige kindquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
We begrijpen Rogier heeeeeeeeeeeeeeel goed![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:33 schreef Gigageil het volgende:
Die gozer wil gewoon neuken terwijl Amandel daar zit.......![]()
Dat dan weer wel, inderdaad.quote:
heel goed verwoord Avonnequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef avonne het volgende:
Wat een goed gesprek![]()
Je bent er niet voor mij, je hebt me nu overstuur, ik ben er nu niet voor jou en ook niet als ik er uit kom
Ik heb nu gezien hoe jij in elkaar zit, ik weet genoeg. Laat het maar, ik ben niet boos, maar het komt niet meer goed.
Doe ik iets met iemand anders? Nee. En dan doe jij zo.
(onder het motto "jij dumpt mij niet, ik dump jou" ach ja )
doen doen!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef robert2006 het volgende:
Huub tegen Sylvia: nu moeten je er juist gebruik van maken als iemand net zo'n brief heeft gekregen, hij wil amanda gek maklen nu, toch een klootzak, lol
Precies. Hij had al weer spijtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Mika25 het volgende:
Rogier was nog veels te aardig...geen enkele confrontatie over wat ze allemaal uitgespookt heeft in het huis.
Ook als ze 91 is, kan ze nog niet relativeren. Hell, ze kan het niet eens spellen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef noekje het volgende:
*gaat met de ehbo koffer naar de badkamer*
Ze is nog maar 19 he. Die kan niet relativeren. Hij bedoelt het helemaal niet zo rot, zij reageert gelijk heel heftig.
Ja ja ja moeilijk. I love it!
hahahahahahahaahahhahahahaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef My_ het volgende:
Sylvia: Ik ga wel even achter haar aan.
Huub: Nee joh, haar schaduw loopt al achter haar aan. (Hij heeft het over Nasty)
(rofl)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef robert2006 het volgende:
Huub tegen Sylvia: nu moeten je er juist gebruik van maken als iemand net zo'n brief heeft gekregen, hij wil amanda gek maklen nu, toch een klootzak, lol
Ze beseft alleen nog niet zo goed dat haar moeder ook op instorten staat...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
ze weet inmiddels wel hoe de telefoon werkt.
Beats me.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
ja maar hoe komt een mens zo?
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef _Boo_ het volgende:
Natasia is hier goed in hoor...
wil ze niet snappen want ze wil daar blijven bij haar nieuwe mammaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ze beseft alleen nog niet zo goed dat haar moeder ook op instorten staat...![]()
november en januari dat Wilgo wilde dat ze thuis kwamquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef BwennieBren het volgende:
Goeie tekst ook van Natasja: I've been there....
Neuh.... echt?
ja vind ik ook...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef _Boo_ het volgende:
Natasia is hier goed in hoor...
beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ik had ooit nog eens respect voor brian, maar dat is echt tot een nul punt gezakt, want die hele discussie van dit was payback was bullshit
Ik vind dat CP's niet hetzelfde zijn als persoonlijke spullen, bovendien zie ik brian nu alleen nog maar als een gestoorde crimineel, vooral zijn agressiviteit baart me zorgen want ik denk als hij door het lint gaat er echt een ambulance gebelt moet worden.
huub heeft tot nu toe alleen CP's gestolen, hier even een kort lijstje van brian
- uitval tegen stefan
- spugen naar stefan
- alle peuken in het zwembad
- ******hoer tegen nena
- wijn over nena
- Beautycase van ilona
- uitlokken van nena, incl schop
- koffers van huub
ben zeker wat dingen vergeten
en dat waagt die crimineel het nog te vergelijken met het stelen van cp's.
ik denk ook echt dat hij toch wel een waarschuwing verdient van de redactie want dit heeft niks meer te maken met childsplay.
ik geef brian de naam crimineel en zal hem ook niet meer anders noemen
sorry moest even mijn gal spuwen
zul je aan me denken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het niet meer aanhoren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tijd voor vingeren
![]()
heeft Brian ook niet de punten van Huub gestolen en in NL zijn koffer gedaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ik had ooit nog eens respect voor brian, maar dat is echt tot een nul punt gezakt, want die hele discussie van dit was payback was bullshit
Ik vind dat CP's niet hetzelfde zijn als persoonlijke spullen, bovendien zie ik brian nu alleen nog maar als een gestoorde crimineel, vooral zijn agressiviteit baart me zorgen want ik denk als hij door het lint gaat er echt een ambulance gebelt moet worden.
huub heeft tot nu toe alleen CP's gestolen, hier even een kort lijstje van brian
- uitval tegen stefan
- spugen naar stefan
- alle peuken in het zwembad
- ******hoer tegen nena
- wijn over nena
- Beautycase van ilona
- uitlokken van nena, incl schop
- koffers van huub
ben zeker wat dingen vergeten
en dat waagt die crimineel het nog te vergelijken met het stelen van cp's.
ik denk ook echt dat hij toch wel een waarschuwing verdient van de redactie want dit heeft niks meer te maken met childsplay.
Inderdaad als dit niet een deel van het spel was had de spelleiding wel een virtuele CP-account voor iedere bewoner aangemaakt... dat ze fysieke punten in het huis moeten bewaren is vast niet voor niksquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik vind dat CP's niet hetzelfde zijn als persoonlijke spullen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Natasia: Huub waar ga je naar toe met die fles?
Huub: Nah ik trek het niet meer, dan maar naar huis!
![]()
zei al dat ik vast wel wat vergeten wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
[..]
heeft Brian ook niet de punten van Huub gestolen en in NL zijn koffer gedaan?
Jawel. Een van de alter ego's in Natasia's hoofd luidde de etensbel!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef itsme het volgende:
was geen bel
Niet overal zo negatief over denken bij haar he!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gatverdamme, Natasia ziet nu een kans om zich op te geilen bij Amanda...
En de bedreiging van Sylvia... toen Huub nog geen 5 minuten de poort uit was.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Missy_1974 het volgende:
zei al dat ik vast wel wat vergeten was
Hoe ze dat zegt he? Is zo erg. Die stem?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
moment bepaaaaaaaaald aldus natasia
tuurlijk die cp's zijn een spelletje, en daar heb ik ook echt geen moeite mee, maar wel al het andere dat die crimineel flikt, want als hij flipt dan gaat het pas echt fout.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef 777VBK het volgende:
[..]
Inderdaad als dit niet een deel van het spel was had de spelleiding wel een virtuele CP-account voor iedere bewoner aangemaakt... dat ze fysieke punten in het huis moeten bewaren is vast niet voor niks![]()
Je geeft hem te veel eer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft al bijna de relatie van Natasia en Wilgo verknald toen... en nu bijna die van Amanda
Lekker bezig.
heeft ie voor geleerd.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef partyyboyy het volgende:
Lol wat weet Huub veel over wijn zeg
klopt de lijst word echt veel langer, had mijn post al gekopieerd in crimineelzijn topic zal het meteen eens aanvullenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de bedreiging van Sylvia... toen Huub nog geen 5 minuten de poort uit was.
je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Missy_1974 het volgende:
-knip-
Dat zijn wequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, wij zijn die gekken geloof ik, he![]()
Zielig voor jequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Nou ben ik het ineens weer helemaal eens met Bartkut is dat
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart : "Die mensen zitten 24 uur per dag te kijken. Hij hoeft alleen maar internet te zien en dan kan hij lezen dat je eerst je rechter- en dan je linkerschoen aantrekt. En als er eentje moe is, dan neemt de volgende dat over, 24 uur per dag doen ze dat".
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk, Huub houd zich bezig met alles wat binnen de grenzen van het spel mogelijk is, die crimineel heeft de regels niet helemaal door en verlaagd zich tot kinderachtige acties...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef Missy_1974 het volgende:
tuurlijk die cp's zijn een spelletje, en daar heb ik ook echt geen moeite mee, maar wel al het andere dat die crimineel flikt, want als hij flipt dan gaat het pas echt fout.
huub zijn spel is gewoon beetje sarren etc maar crimineel is gewoonweg een psychopaat
Weet ik dat ook weer. Bedanktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heeft ie voor geleerd.....
nee geen grapje, echt waar ik weet alleen de naam niet meer
als crimineel flipt dan zou hij zomaar een mes oid kunnen pakken, want ik heb zelden zoveel agressie gezien in een persoonquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk.
Het ging mis op het moment dat hij naar Stephan spuugde.
Alle rottigheid daarna heeft hij ook aan de basis gestaan.
En ik maak me zorgen wat er nog kan gebeuren
Idd Bart.... en nu ga ik ff eerst mijn eigen linkerschoen en dan m'n rechterschoen aantrekken....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart : "Die mensen zitten 24 uur per dag te kijken. Hij hoeft alleen maar internet te zien en dan kan hij lezen dat je eerst je rechter- en dan je linkerschoen aantrekt. En als er eentje moe is, dan neemt de volgende dat over, 24 uur per dag doen ze dat".
[afbeelding]
HEAR HEAR! Tis gewoon een moraalloze vieze draaideurcrimineel die gewoon preventief geruimd mag worden!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
tuurlijk die cp's zijn een spelletje, en daar heb ik ook echt geen moeite mee, maar wel al het andere dat die crimineel flikt, want als hij flipt dan gaat het pas echt fout.
huub zijn spel is gewoon beetje sarren etc maar crimineel is gewoonweg een psychopaat
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef scanman01 het volgende:
Doet me denken aan Ross in Friends: "WE WERE ON A BREAK"
have fun leandraquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd Bart.... en nu ga ik ff eerst mijn eigen linkerschoen en dan m'n rechterschoen aantrekken....
Laters all![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, de superzakenman heeft geen emailadres en geen PC, whahahahahahahahah
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
misschien wit wasgoedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Vastgoed was het, hè? Of was het nu witgoed?
![]()
dat van die tepels tegen het glas en dat Brian haar van zich af moest duwen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef _Boo_ het volgende:
De moeder en zoon relatie van Natasia en Brian
Kan die crimineel ineens tegen rook dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef uitgeslapen het volgende:
met zijn allen in de gameroom...apart
Gewit zwartgoed .......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Vastgoed was het, hè? Of was het nu witgoed?
![]()
Voorbereiding op de nieuwe bewonersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Redactie switcht weer naar 2 streams
Ze heeft altijd vertijd dat een vriend van hem de kledingzaak had. Hijzelf deed 'iets' in horecaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef 2live het volgende:
maar hij heeft dus geen kledingzaak?
Dat was volgens mij weer een vriend van Rogier. Wellicht na Brian de nieuwe vriend van Amanda?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef 2live het volgende:
Ze liegt alles aan elkaar vast volgens mij......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef 2live het volgende:
Stel je voor, dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Voorbereiding op de nieuwe bewoners
Ik dacht al dat de streams aan het haperen waren....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:55 schreef kissa het volgende:
Amandalia blijft ook maar herhalen en herhalen![]()
Renee?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:55 schreef Lieve het volgende:
Hij heeft trouwens nog steeds een lekker stem. Beschaafd ook. Snapte het al niet, snap het niet! Wat moet iemand met zo'n misbakseltje? Dus renee![]()
![]()
goeie beslissing!
![]()
![]()
![]()
FREEDOM zonder DOM maar wel FREE!
Dat is het soort
Vast ook wel een pieper.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft wel een fax.
Snelle gozert!
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
en nu vanavond dat jasje begraven...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
en nu vanavond dat jasje begraven...
Amanda zelf?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is nou het grote probleem van Amanda?
Ze zoeken de koffers van Huub?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
wat staan ze buiten te kijken????
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:02 schreef jacqjacq het volgende:
overigens, natas laat haar vriendin wel meteen vallen, ze lult alleen over de sauna en over dat ze plaatjes wil draaien, maar ze steunt amandel niet.
sylvia gaat wel het gesprek met amanda aan,
Toevallig iemand een kuil aan het graven daar?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
wat staan ze buiten te kijken????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |