daar baal ik zo erg van!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:03 schreef noa84 het volgende:
Toch wel een beetje lullig dat Sylvia nooit partij trekt voor Huub
Sylvia neemt sowieso geen stelling in een conflict wat haar niet aangaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:03 schreef noa84 het volgende:
Aan de ene kant: ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:03 schreef noa84 het volgende:
Is niet nodig.quote:
Ja, op zich snap ik wel dat dit haar strategie is, en waarschijnlijk is dat ook het slimst voor haar. Maar toch vind ik het voor hem wel wat lullig, want het is toch met z'n allen tegen een (of een tegen allenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aan de ene kant: ja.
Aan de andere kant: nee, je weet maar nooit wat Huub nu weer gaat uithalen en hoe lang hij er nog zal in zitten, zij zal het ook zonder hem moeten kunnen doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand een pamper voor Brian, het loopt dun uit z'n broek
[afbeelding]
Ik ook. Hield ze haar mond helemaal of ging ze ook tegen hem in?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:06 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, op zich snap ik wel dat dit haar strategie is, en waarschijnlijk is dat ook het slimst voor haar. Maar toch vind ik het voor hem wel wat lullig, want het is toch met z'n allen tegen een (of een tegen allen)
En dan met een zoetgevooisde stem: oh ja? heb je daar wel zin in??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind je samen met Brian de meest oneerlijkste personen die er zijn.
Weet wel dat wij het jou heel moeilijk gaan maken hier, de meest oneerlijke personen hier: Natas
Huub: let the games begin. Ik heb er wel zin in!
quote:Ja. Huub is heel erg onzeker.
Mèn, wat moet het leven leuk zijn, in Natasia land Fantasialand.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Brian durft nu weer te praten...wel tegen Syl.
Niet slim, want ze heeft hem nodig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:10 schreef itsme het volgende:
Natasia nu tegen bart
Ja, dat is echt ongelooflijk! Hij komt echt overal mee weg. Trekt 'ie weer z'n wenkbrauwen op, houdt z'n kwasi-onschuldige praatje en hij glibbert gewoon wegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:10 schreef jessie het volgende:
En waarom vallen ze nou niet lekker ff over Brian!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |