En de bedreiging van Sylvia... toen Huub nog geen 5 minuten de poort uit was.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Missy_1974 het volgende:
zei al dat ik vast wel wat vergeten was
Hoe ze dat zegt he? Is zo erg. Die stem?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
moment bepaaaaaaaaald aldus natasia
tuurlijk die cp's zijn een spelletje, en daar heb ik ook echt geen moeite mee, maar wel al het andere dat die crimineel flikt, want als hij flipt dan gaat het pas echt fout.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef 777VBK het volgende:
[..]
Inderdaad als dit niet een deel van het spel was had de spelleiding wel een virtuele CP-account voor iedere bewoner aangemaakt... dat ze fysieke punten in het huis moeten bewaren is vast niet voor niks![]()
Je geeft hem te veel eer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft al bijna de relatie van Natasia en Wilgo verknald toen... en nu bijna die van Amanda
Lekker bezig.
heeft ie voor geleerd.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef partyyboyy het volgende:
Lol wat weet Huub veel over wijn zeg
klopt de lijst word echt veel langer, had mijn post al gekopieerd in crimineelzijn topic zal het meteen eens aanvullenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de bedreiging van Sylvia... toen Huub nog geen 5 minuten de poort uit was.
je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Missy_1974 het volgende:
-knip-
ik geef brian de naam crimineel en zal hem ook niet meer anders noemen
sorry moest even mijn gal spuwen
Dat zijn wequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, wij zijn die gekken geloof ik, he![]()
Zielig voor jequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Nou ben ik het ineens weer helemaal eens met Bartkut is dat
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart : "Die mensen zitten 24 uur per dag te kijken. Hij hoeft alleen maar internet te zien en dan kan hij lezen dat je eerst je rechter- en dan je linkerschoen aantrekt. En als er eentje moe is, dan neemt de volgende dat over, 24 uur per dag doen ze dat".
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk, Huub houd zich bezig met alles wat binnen de grenzen van het spel mogelijk is, die crimineel heeft de regels niet helemaal door en verlaagd zich tot kinderachtige acties...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef Missy_1974 het volgende:
tuurlijk die cp's zijn een spelletje, en daar heb ik ook echt geen moeite mee, maar wel al het andere dat die crimineel flikt, want als hij flipt dan gaat het pas echt fout.
huub zijn spel is gewoon beetje sarren etc maar crimineel is gewoonweg een psychopaat
Weet ik dat ook weer. Bedanktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heeft ie voor geleerd.....
nee geen grapje, echt waar ik weet alleen de naam niet meer
als crimineel flipt dan zou hij zomaar een mes oid kunnen pakken, want ik heb zelden zoveel agressie gezien in een persoonquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk.
Het ging mis op het moment dat hij naar Stephan spuugde.
Alle rottigheid daarna heeft hij ook aan de basis gestaan.
En ik maak me zorgen wat er nog kan gebeuren
Idd Bart.... en nu ga ik ff eerst mijn eigen linkerschoen en dan m'n rechterschoen aantrekken....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart : "Die mensen zitten 24 uur per dag te kijken. Hij hoeft alleen maar internet te zien en dan kan hij lezen dat je eerst je rechter- en dan je linkerschoen aantrekt. En als er eentje moe is, dan neemt de volgende dat over, 24 uur per dag doen ze dat".
[afbeelding]
HEAR HEAR! Tis gewoon een moraalloze vieze draaideurcrimineel die gewoon preventief geruimd mag worden!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
tuurlijk die cp's zijn een spelletje, en daar heb ik ook echt geen moeite mee, maar wel al het andere dat die crimineel flikt, want als hij flipt dan gaat het pas echt fout.
huub zijn spel is gewoon beetje sarren etc maar crimineel is gewoonweg een psychopaat
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef scanman01 het volgende:
Doet me denken aan Ross in Friends: "WE WERE ON A BREAK"
have fun leandraquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd Bart.... en nu ga ik ff eerst mijn eigen linkerschoen en dan m'n rechterschoen aantrekken....
Laters all![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, de superzakenman heeft geen emailadres en geen PC, whahahahahahahahah
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart : "Die mensen zitten 24 uur per dag te kijken. Hij hoeft alleen maar internet te zien en dan kan hij lezen dat je eerst je rechter- en dan je linkerschoen aantrekt. En als er eentje moe is, dan neemt de volgende dat over, 24 uur per dag doen ze dat".
[afbeelding]
misschien wit wasgoedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Vastgoed was het, hè? Of was het nu witgoed?
![]()
dat van die tepels tegen het glas en dat Brian haar van zich af moest duwen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef _Boo_ het volgende:
De moeder en zoon relatie van Natasia en Brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |