abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 19:43:43 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_46181022
email is mogelijk. heeeeeeeeeeee das nieuw
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:43:49 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46181025
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Missy_1974 het volgende:
zei al dat ik vast wel wat vergeten was
En de bedreiging van Sylvia... toen Huub nog geen 5 minuten de poort uit was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46181031
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
moment bepaaaaaaaaald aldus natasia
Hoe ze dat zegt he? Is zo erg. Die stem?
pi_46181040
Lol wat weet Huub veel over wijn zeg
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46181044
ik vond trouwens rogier erg aardig en beschaafd klinken

veel te goed voor haar

rogier doe jezelf een lol en zoek een leuk meisje
pi_46181051
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef 777VBK het volgende:

[..]

Inderdaad als dit niet een deel van het spel was had de spelleiding wel een virtuele CP-account voor iedere bewoner aangemaakt... dat ze fysieke punten in het huis moeten bewaren is vast niet voor niks
tuurlijk die cp's zijn een spelletje, en daar heb ik ook echt geen moeite mee, maar wel al het andere dat die crimineel flikt, want als hij flipt dan gaat het pas echt fout.

huub zijn spel is gewoon beetje sarren etc maar crimineel is gewoonweg een psychopaat
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:44:43 #207
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46181055
Bart snapt het
Objects in mirror are closer than they appear
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:44:46 #208
130755 Kinga
versier hier
pi_46181059
bart
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:44:57 #209
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46181067
Bart heeft het over ons
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46181073
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft al bijna de relatie van Natasia en Wilgo verknald toen... en nu bijna die van Amanda

Lekker bezig.
Je geeft hem te veel eer.
pi_46181081
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef partyyboyy het volgende:
Lol wat weet Huub veel over wijn zeg
heeft ie voor geleerd.....


nee geen grapje, echt waar ik weet alleen de naam niet meer
pi_46181083
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

En de bedreiging van Sylvia... toen Huub nog geen 5 minuten de poort uit was.
klopt de lijst word echt veel langer, had mijn post al gekopieerd in crimineelzijn topic zal het meteen eens aanvullen
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:45:35 #213
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46181086
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft het over ons
Ja, wij zijn die gekken geloof ik, he
Objects in mirror are closer than they appear
pi_46181088
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft het over ons
heerlijk, ja zo is mijn leven ongeveer
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46181112
Nou ben ik het ineens weer helemaal eens met Bart kut is dat
pi_46181113
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Missy_1974 het volgende:
-knip-

ik geef brian de naam crimineel en zal hem ook niet meer anders noemen

sorry moest even mijn gal spuwen
je hebt helemaal gelijk.

Het ging mis op het moment dat hij naar Stephan spuugde.
Alle rottigheid daarna heeft hij ook aan de basis gestaan.

En ik maak me zorgen wat er nog kan gebeuren
pi_46181120
Bart : "Die mensen zitten 24 uur per dag te kijken. Hij hoeft alleen maar internet te zien en dan kan hij lezen dat je eerst je rechter- en dan je linkerschoen aantrekt. En als er eentje moe is, dan neemt de volgende dat over, 24 uur per dag doen ze dat".

Keep the Sunny Side Up
pi_46181125
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft het over ons
Bart ziet het verkeerd. Hij heeft geen goed beeld van ons
Goedemorgen :W
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:46:50 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46181127
Brian denkt: "Kut, daar gaat m'n kans ... voor nu ..." (enter scary laugh)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46181133
De moeder en zoon relatie van Natasia en Brian
pi_46181140
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef noa84 het volgende:

[..]

Ja, wij zijn die gekken geloof ik, he
Dat zijn we
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 19:47:09 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_46181144
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Nou ben ik het ineens weer helemaal eens met Bart kut is dat
Zielig voor je
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46181146
Het wordt weer tijd om haar haar te doen..niet onbelangrijk voor Amanda...
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_46181148
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart : "Die mensen zitten 24 uur per dag te kijken. Hij hoeft alleen maar internet te zien en dan kan hij lezen dat je eerst je rechter- en dan je linkerschoen aantrekt. En als er eentje moe is, dan neemt de volgende dat over, 24 uur per dag doen ze dat".

[afbeelding]
lul
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:47:18 #225
72125 777VBK
Light without Heat
pi_46181152
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef Missy_1974 het volgende:

tuurlijk die cp's zijn een spelletje, en daar heb ik ook echt geen moeite mee, maar wel al het andere dat die crimineel flikt, want als hij flipt dan gaat het pas echt fout.

huub zijn spel is gewoon beetje sarren etc maar crimineel is gewoonweg een psychopaat
Je hebt helemaal gelijk, Huub houd zich bezig met alles wat binnen de grenzen van het spel mogelijk is, die crimineel heeft de regels niet helemaal door en verlaagd zich tot kinderachtige acties...

Jammer dat de rest dat maar niet wil zien... maar dat komt wel...
Canon 1Dmk2,10D, BG-ED3, EF50II, 17-40L, 70-200L2.8, EX50-500, Kenko1.4x, EX 2x, SP90 1:1, (T70, EOS500n, FD35-200, EF28-80, EF75-300)
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:47:18 #226
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46181154
Doet me denken aan Ross in Friends: "WE WERE ON A BREAK"

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46181158
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

heeft ie voor geleerd.....


nee geen grapje, echt waar ik weet alleen de naam niet meer
Weet ik dat ook weer. Bedankt
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46181163
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef avonne het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk.

Het ging mis op het moment dat hij naar Stephan spuugde.
Alle rottigheid daarna heeft hij ook aan de basis gestaan.

En ik maak me zorgen wat er nog kan gebeuren
als crimineel flipt dan zou hij zomaar een mes oid kunnen pakken, want ik heb zelden zoveel agressie gezien in een persoon
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:47:45 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46181167
Wanneer heeft Amoebe eigenlijk voor het laatst haar oren schoongemaakt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46181171
Amanda is het perfecte voorbeeld van 'problemen houden van mensen'
Ik ga weer naar oom Huub luisteren...
pi_46181172
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

lul
hoe laat neem jij mij over?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 19:47:54 #232
135305 beequeen
Lost.
pi_46181175
Ja hoor, de superzakenman heeft geen emailadres en geen PC, whahahahahahahahah
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:48:05 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46181182
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart : "Die mensen zitten 24 uur per dag te kijken. Hij hoeft alleen maar internet te zien en dan kan hij lezen dat je eerst je rechter- en dan je linkerschoen aantrekt. En als er eentje moe is, dan neemt de volgende dat over, 24 uur per dag doen ze dat".

[afbeelding]
Idd Bart.... en nu ga ik ff eerst mijn eigen linkerschoen en dan m'n rechterschoen aantrekken....
Laters all
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:48:14 #234
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46181186
"Ik hoef niet soon swakke friend"
Objects in mirror are closer than they appear
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:48:28 #235
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_46181205
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

tuurlijk die cp's zijn een spelletje, en daar heb ik ook echt geen moeite mee, maar wel al het andere dat die crimineel flikt, want als hij flipt dan gaat het pas echt fout.

huub zijn spel is gewoon beetje sarren etc maar crimineel is gewoonweg een psychopaat
HEAR HEAR! Tis gewoon een moraalloze vieze draaideurcrimineel die gewoon preventief geruimd mag worden!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_46181208
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef 2live het volgende:

[..]

hoe laat neem jij mij over?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:48:40 #237
130755 Kinga
versier hier
pi_46181216
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef scanman01 het volgende:
Doet me denken aan Ross in Friends: "WE WERE ON A BREAK"

pi_46181233
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd Bart.... en nu ga ik ff eerst mijn eigen linkerschoen en dan m'n rechterschoen aantrekken....
Laters all
have fun leandra
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:49:18 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46181238
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, de superzakenman heeft geen emailadres en geen PC, whahahahahahahahah
Serieus?

Vastgoed was het, hè? Of was het nu witgoed?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46181241
Amanda heeft vorige week gezegd dat ze nooit zonder een relatie zit, als het uit is heeft ze binnen 24 uur weer een nieuwe relatie. Dus brian sla je slag.
Goedemorgen :W
pi_46181245
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

lul
Dank je ......
Keep the Sunny Side Up
pi_46181257
let me guess, ik heb die streams op mute staan maar ratje is weer bezig met zijn sjpiegelogiegezeur?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:50:01 #243
165570 uitgeslapen
Irvin Janis heeft gelijk!
pi_46181265
crimineel kan mooi weer het verhaaltje van die schouder en dat niet versieren gaan afdraaien
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:50:04 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46181269
Bart heeft maat 47
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46181274
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart : "Die mensen zitten 24 uur per dag te kijken. Hij hoeft alleen maar internet te zien en dan kan hij lezen dat je eerst je rechter- en dan je linkerschoen aantrekt. En als er eentje moe is, dan neemt de volgende dat over, 24 uur per dag doen ze dat".

[afbeelding]
wij Fokkers zijn een hecht team
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 19:50:25 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_46181280
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Serieus?

Vastgoed was het, hè? Of was het nu witgoed?
misschien wit wasgoed
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46181294
Heeft Amanda de bonz gekregen! haaaaaaaaaha.
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:50:47 #248
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46181301
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft maat 47
Dat is een flinke maat
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46181318
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef _Boo_ het volgende:
De moeder en zoon relatie van Natasia en Brian
dat van die tepels tegen het glas en dat Brian haar van zich af moest duwen?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:51:22 #250
165570 uitgeslapen
Irvin Janis heeft gelijk!
pi_46181321
met zijn allen in de gameroom...apart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')