quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:33 schreef Gigageil het volgende:
Die gozer wil gewoon neuken terwijl Amandel daar zit.......![]()
Dat dan weer wel, inderdaad.quote:
heel goed verwoord Avonnequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef avonne het volgende:
Wat een goed gesprek![]()
Je bent er niet voor mij, je hebt me nu overstuur, ik ben er nu niet voor jou en ook niet als ik er uit kom
Ik heb nu gezien hoe jij in elkaar zit, ik weet genoeg. Laat het maar, ik ben niet boos, maar het komt niet meer goed.
Doe ik iets met iemand anders? Nee. En dan doe jij zo.
(onder het motto "jij dumpt mij niet, ik dump jou" ach ja )
doen doen!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef robert2006 het volgende:
Huub tegen Sylvia: nu moeten je er juist gebruik van maken als iemand net zo'n brief heeft gekregen, hij wil amanda gek maklen nu, toch een klootzak, lol
Precies. Hij had al weer spijtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Mika25 het volgende:
Rogier was nog veels te aardig...geen enkele confrontatie over wat ze allemaal uitgespookt heeft in het huis.
Ook als ze 91 is, kan ze nog niet relativeren. Hell, ze kan het niet eens spellen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef noekje het volgende:
*gaat met de ehbo koffer naar de badkamer*
Ze is nog maar 19 he. Die kan niet relativeren. Hij bedoelt het helemaal niet zo rot, zij reageert gelijk heel heftig.
Ja ja ja moeilijk. I love it!
hahahahahahahaahahhahahahaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef My_ het volgende:
Sylvia: Ik ga wel even achter haar aan.
Huub: Nee joh, haar schaduw loopt al achter haar aan. (Hij heeft het over Nasty)
(rofl)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef robert2006 het volgende:
Huub tegen Sylvia: nu moeten je er juist gebruik van maken als iemand net zo'n brief heeft gekregen, hij wil amanda gek maklen nu, toch een klootzak, lol
Ze beseft alleen nog niet zo goed dat haar moeder ook op instorten staat...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
ze weet inmiddels wel hoe de telefoon werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |