whoooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!quote:
YES!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Hij wordt geconfronteerd met de meest lullige verhalen over Amanda schrijft Rogier. Hij wil een break.
Lullige verhalen over Aman? Echt waar? Waar dan?
Het is uit!
Hahahahahahaha... hij heeft het licht gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Hij wordt geconfronteerd met de meest lullige verhalen over Amanda schrijft Rogier. Hij wil een break.
Lullige verhalen over Aman? Echt waar? Waar dan?
Het is uit!
GVD gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
rogier maakt het uit!!!!!
Per brief?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
rogier maakt het uit!!!!!
ja deed ik ook. klote. was net te laat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Per brief?
- ik volg een andere stream
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Ze gaat hem bellen.
Kut, ik moet 2 kinderen in bad pleuren...
*schreeuwt naar de kinderen, ga in bad en zorg dat jullie niet verzuipen. Lees jullie volgend jaar wel weer voor. Dag poeppies, ik hou zovéél van jullie*
Ze gaat hem bellen.
*schreeuwt naar de kinderen, ga in bad en zorg dat jullie niet verzuipen. Lees jullie volgend jaar wel weer voor. Dag poeppies, ik hou zovéél van jullie*
Dat voorstel had hij haar vanmiddag al gedaan, 'een oude klus die nog geklaard moest worden'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef Ruudjem het volgende:
nu kan brian amanda uitwonen , ze is single !
Ze gaat hem bellen.
Het is ook goed voor Huubquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:06 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, op zich snap ik wel dat dit haar strategie is, en waarschijnlijk is dat ook het slimst voor haar. Maar toch vind ik het voor hem wel wat lullig, want het is toch met z'n allen tegen een (of een tegen allen)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:27 schreef 2live het volgende:
rogier; ik ben verliefd op nena...
ze weet inmiddels wel hoe de telefoon werkt.quote:
Ze zei vanmiddag ook al tegen Bart dat ze toch veel leuker is dan Lesley.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kan nog niet geloven dat hij zo'n geweldig persoon dumpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |