quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Lief zijn!
Bij de KING fabriek linksaf.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef PJORourke het volgende:
Ik zoek een mod!
Je gaat me toch niet vertellen dat hij daar nog steeds werkt he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef du_ke het volgende:
Bij de KING fabriek linksaf.
Ik zou het bij god niet weten. Hij heeft volgens mij een auto van de zaak dus hij zal wel geen pepermunt inpakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat hij daar nog steeds werkt he?
Misschien wel etenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zou het bij god niet weten. Hij heeft volgens mij een auto van de zaak dus hij zal wel geen pepermunt inpakken.
Klopt geloof ik wel. Ben er ooit eens geweest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:37 schreef du_ke het volgende:
Ik zou het bij god niet weten. Hij heeft volgens mij een auto van de zaak dus hij zal wel geen pepermunt inpakken.
En in Sneek is natuurlijk alles bij de KING fabriek linksaf.
Ja, het was erg leuk.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:36 schreef Pracissor het volgende:
Hallo, was gezellig.
Wie ik gezien heb waren Sidekick, Freako, Pracissor, Lodewijk_Napoleon, Floripas, Sigme, HenriOsewoudt, Lemmeb, Chewie, Reya, DrW en Iblardi. Kan zijn dat ik iemand vergeten ben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:40 schreef PJORourke het volgende:
Wie zijn er allemaal?
Flumina.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wie ik gezien heb waren Sidekick, Freako, Pracissor, Lodewijk_Napoleon, Floripas, Sigme, HenriOsewoudt, Lemmeb, Chewie, Reya, DrW en Iblardi. Kan zijn dat ik iemand vergeten ben.
Ik ging om 1.15 weg, toen waren er nog 4 over.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:12 schreef sigme het volgende:
Werd het nog laat?
Floripas, Sigme en HenriO willen niet op de foto, kan je die een beetje onherkenbaar maken?quote:
Done: http://80.69.87.160:83/polmeet.zipquote:Op zondag 11 februari 2007 12:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Floripas, Sigme en HenriO willen niet op de foto, kan je die een beetje onherkenbaar maken?
Ja, jij staat er erg goed op. Kaal staat jou supergoed.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:57 schreef Pracissor het volgende:
Leuke foto's!
Flirtje!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, jij staat er erg goed op. Kaal staat jou supergoed.
Ok bedankt!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, jij staat er erg goed op. Kaal staat jou supergoed.
quote:
65: Reyaquote:
Thank You.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
65: Reya
67: freako
73: Flumina, sigme en LodewijkNapoleon
76, Sidekick, Pracissor, Flumina; op de achtergrond zie je Chewie op de rug, Reya en freako
82: Pracissor, Reya, Chewie, Flumina, HenriO
88: Helemaal rechts EWK
's avonds was het nog wel glad in Friesland, maar rond 3.00 merkte ik er niets meer van.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hopelijk ben je wel fatsoenlijk thuisgekomen. Was her en der glad geloof ik in het noorden...
Die had ik nog wel eens willen ontmoeten. De anderen ook, hoor, maar die ''zie'' ik wat vaker.quote:
Die jongen maakt er dan ook een gewoonte van om mensen zo lang mogelijk wakker te houden.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, ik sta wel erg lullig op de foto.
Maareh, ja, het is nog best laat geworden. Sidekick ging weg rond een uur 1, toen bleven Floripas, Iblardi, Lemmeb en ik over en Iblardi en Floripas verdwenen rond een uur of 2. Daarna is het met Lemmeb nog half 5 geworden.
Demonisering.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, ik sta wel erg lullig op de foto.
Nuh, gewoon tijd voor de kapper merk ik.quote:
Andere mensen in het cafe.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:08 schreef Autodidact het volgende:
Wie is die kerel op 769, helemaal links? Oh, en welke spion zit jou op 772 te fotograferen?
Ik snap het zelf ook niet, maar als ik in explorer voor thumbnailweergave kies zie ik de hoofden van HenriO en Sigme niet gecensureerd. Als ik ze dan open ineens welquote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Done: http://80.69.87.160:83/polmeet.zip
Same here.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet, maar als ik in explorer voor thumbnailweergave kies zie ik de hoofden van HenriO en Sigme niet gecensureerd. Als ik ze dan open ineens wel
Ja, om half 5 wilde hij nog blijven.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die jongen maakt er dan ook een gewoonte van om mensen zo lang mogelijk wakker te houden.![]()
same here! bizar.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet, maar als ik in explorer voor thumbnailweergave kies zie ik de hoofden van HenriO en Sigme niet gecensureerd. Als ik ze dan open ineens wel
Nope.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:50 schreef du_ke het volgende:
Staat die Lemmeb ook nog ergens op een foto?
LOL het begint op te vallen geloof ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die jongen maakt er dan ook een gewoonte van om mensen zo lang mogelijk wakker te houden.![]()
Het is een foutje van mijn camera. Ik kan het in elk geval niet wijzigen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
HAHAquote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
http://www.ausderreihederrick.nl
Heb je een auto-censuur knopje op je camera?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is een foutje van mijn camera. Ik kan het in elk geval niet wijzigen.
quote:
quote:Aus der Reihe Derrick is geen ‘venue’, ‘club’, of ‘studio’ maar een eerlijke discotheek
Dat bestaat ook nog gewoon.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
http://www.ausderreihederrick.nl
hehehehquote:
Jep, prima. Was wel bijna 2 uur met de trein, maar ik had de walkman op en wat spannende lektuur bij me.quote:Maar nog goed thuisgekomen dus?
Eh, ik dus.quote:
Ik dacht altijd dat jij wat ouder was.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef sigme het volgende:
Eh, ik dus.
Dat ben ik ook. Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij wat ouder was.
27.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:02 schreef sigme het volgende:
Dat ben ik ook. Hoe oud ben jij eigenlijk?
Het schaap was zaterdagochtend toen ik erheen ging dood. Vandaag buiten gelegd (het lag in de schuur), dat was niks te vroeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@Sigme: Hoe is het met je schaap?
Dan ben ik 7 jaar ouder. Er werd gister nog wat over jouw leeftijd gespeculeerd, ik meende dat men dacht dat jij jonger was. Kom je een volgende keer wel?quote:
He-le-maal vergeten, helaas.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
LOL het begint op te vallen geloof ik.
Maar waar was je? Was ver boven verwachting gezellig.
Of als ik weer eens zin heb om een meettopic te openen, hetgeen nog wel even kan durenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:14 schreef heiden6 het volgende:
Maar volgende keeer kom ik wel. Ergens in oktober 2008 toch?
Waar wás je, kLowJow?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef kLowJow het volgende:
hmmmm...
Ik was dus onderwerp van gesprek?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef sigme het volgende:
Dan ben ik 7 jaar ouder. Er werd gister nog wat over jouw leeftijd gespeculeerd, ik meende dat men dacht dat jij jonger was. Kom je een volgende keer wel?
Iedereen van enig belang en niet ter plaatse, passeert de revue. Beste bescherming tegen over de tong gaan: erbij zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 20:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik was dus onderwerp van gesprek?
Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar, ik heb nog wel wat mensen op een wensenlijstje staan. Volgend jaar of zoquote:Afhankelijk van tijd en plaats zal ik m'n best doen.
Ook mensen van enig belang en wel ter plaatse passeerden de revue.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Iedereen van enig belang en niet ter plaatse, passeert de revue.
Roddeltantesquote:Op zondag 11 februari 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
Iedereen van enig belang en niet ter plaatse, passeert de revue. Beste bescherming tegen over de tong gaan: erbij zijn.
Mannen hequote:
Ja, dat zijn de ergste.quote:
Gooi d'r een paar biertjes in en ze veranderen in GroenLinks-juffiesquote:
Hee, ik ben dus niet de enige.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef sigme het volgende:
Gooi d'r een paar biertjes in en ze veranderen in GroenLinks-juffies.
Biercafe's zijn altijd om te smullen.quote:Hoewel meesten niet erg doordronken dacht ik. Ik heb wel lekkere biertjes gehad [afbeelding].
Een Struis, een karmeliet, een Guiness, en een aantal Maredsous 10.
Hm, ik had de indruk dat er iig door een aantal best gedronken werd. De meesten zaten achter elkaar trippels weg te drinken. Met name Floripas, HenriO en Lemmeb.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Gooi d'r een paar biertjes in en ze veranderen in GroenLinks-juffies.
Hoewel meesten niet erg doordronken dacht ik. Ik heb wel lekkere biertjes gehad [afbeelding].
Een Struis, een karmeliet, een Guiness, en een aantal Maredsous 10.
De rechtse ettertjes waren ondervertegenwoordigdquote:
België had nog steeds veel bier, maar omdat we er niet met z'n allen aan een tafel konden zitten zijn we na een paar uur verhuisd naar de overkant. De Postillon. Uitgestorven, geen of heel zachte muziek. Of ze een goeie biersortering hadden weet ik niet, ze hadden Maredsous 8 & 10 op tap. De 8 vind ik niet erg lekker, dus ik moest helaas wel aan de 10quote:[..]
Biercafe's zijn altijd om te smullen.![]()
Floripas en Lemmeb kwamen allebei later, die moesten een beetje bijdrinken. Zij waren beide niet in België.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm, ik had de indruk dat er iig door een aantal best gedronken werd. De meesten zaten achter elkaar trippels weg te drinken. Met name Floripas, HenriO en Lemmeb.
Voortaan image flatten m'n jong. Photoshoppen....quote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is een foutje van mijn camera. Ik kan het in elk geval niet wijzigen.
Lemmeb vertegenwoordigt ons prima, hoor. Maar ik heb denk ik wel wat gemist.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef sigme het volgende:
De rechtse ettertjes waren ondervertegenwoordigd. Maar goed dat Lemmeb wel kwam [afbeelding].
De Postillon ken ik wel, prima als je wilt kletsen.quote:België had nog steeds veel bier, maar omdat we er niet met z'n allen aan een tafel konden zitten zijn we na een paar uur verhuisd naar de overkant. De Postillon. Uitgestorven, geen of heel zachte muziek. Of ze een goeie biersortering hadden weet ik niet, ze hadden Maredsous 8 & 10 op tap. De 8 vind ik niet erg lekker, dus ik moest helaas wel aan de 10.
Ja, er was genoeg interessante stof.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:12 schreef Flumina het volgende:
Het was zeker gezellig. Jammer dat ik eerder weg moest zijn. En spijtig dat M. er niet was. Grappig dat er dit keer wel veel over politiek werd gepraat.
Ow wat jammer....als ik da geweten had....quote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja, er was genoeg interessante stof.
Je had moet blijven joh! Had je nog ff kunnen bieren met mij, EWK, Floripas èn haar Staffordshire Bull Terrier, daarna nog even mee naar de Derrick (quote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Zeer geslaagd indeed. Jammer dat onze staatsspoorwegen nog altijd geen nachttrein tussen Utrecht en Rotterdam kunnen laten rijden want ik was graag nog even doorgezakt met Floripas.
Mij best, maar ik denk eerlijk gezegd dat er dan maar weinigen zullen komen.quote:Volgend jaar in Rotterdam?
gluur gluurquote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
....... Sigme had ik al eens ontmoet, en is, in tegenstelling tot wat ze altijd loopt te beweren, naast een warme persoonlijkheid ook nog eens beregezellig. ...........
Al met al aardig geslaagd dus.
Oeps, dat had je wel gedaan zie ik netquote:Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je bent vergeten me eraan te herinneren..
Had ik je toch erop moeten wijzen? Volgende keer stuur ik je wel een mailtje.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:52 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
gluur gluur![]()
ik wist het wel![]()
(hoi Lodewijk)
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
... de intellectuele Dr.Wolff,
Volgende keer verzamelen we wel in Noord-Holland.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:00 schreef Monidique het volgende:
Volgende keer ben ik er.
en de brug stond open.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:04 schreef Monidique het volgende:
Het was vooral dat ik een kater had en nog op bed lag en die avond weer een verjaardag had en... en...
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij de halve avond het onderwerp van gesprek bent geweest. Mensen waren vooral benieuwd naar je voorkomen en achtergrond.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie ook nog over mensen geroddeld, en zo ja over wie allemaal?![]()
Ik word heeeeeeel nieuwsgierig....quote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij de halve avond het onderwerp van gesprek bent geweest. Mensen waren vooral benieuwd naar je voorkomen en achtergrond.
Dan kom je de volgende keer toch gewoon in eigen persoonquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik word heeeeeeel nieuwsgierig....![]()
Maar dat was nog niets vergeleken met de weeklacht die we hebben afgestoken over George_Butters.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij de halve avond het onderwerp van gesprek bent geweest. Mensen waren vooral benieuwd naar je voorkomen en achtergrond.
Ik weet natuurlijk nog niet of ik dan kan, maar als ik alles zo lees en mooie fotoos aanschouw, dan moet het gewoon erg leuk zijn geweest...........(dus een beetje spijt heb ik wel ja.....het was kennelijk niet alleen maar slow chat geweest)...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan kom je de volgende keer toch gewoon in eigen persoon?
Wat is "in de buurt"?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoop dan wel dat het een beetje in buurt is....![]()
Dat kan helemaal niet als jullie het al de halve avond over mij hebben gehad....quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar dat was nog niets vergeleken met de weeklacht die we hebben afgestoken over George_Butters.
Dat zou zomaar kunnen, maar ook zomaar niet kunnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig ben ik niet besproken.
Ik snap sowieso niet waarom mensen zo moeilijk hierover doen. Als je die avond verder toch niks zinnigers te doen hebt...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan kom je de volgende keer toch gewoon in eigen persoon?
Ah, zeker weten dat jij wel over de tong bent gegaan...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig ben ik niet besproken.
Is dat nou lastig, typfouten maken?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:20 schreef GertvanderVolk het volgende:
Er is inderdaad nauwelijks gesproken over mensen die er niet bij waren. Tenzij ze ècht interessant (lees:controveriseel) zijn.
Vast beide.....quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef sigme het volgende:
Ik zat vast aan het verkeerde tafeltje, en later aan het verkeerde tafeleinde. EchtGaaf of du_ke bespreken..
Das 4 seconden totaal, wie zouden de overige 28796 seconden zijn besproken...?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
EchtGaaf en du_ke zijn beide 2 seconden besproken(tenminste, waar ik mij van bewust ben).
Neehoor erg makelleik.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat nou lastig, typfouten maken?
Tsjonge jonge, jij verallochtoniseert waar je bijstaatquote:
Overheid, persoonlijke achtergronden, het banbeleid op Fok en Ayaan Hirsi Ali. Ik meen dat ook de ONZ meet ter sprake is gekomen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Das 4 seconden totaal, wie zouden de overige 28796 seconden zijn besproken...?![]()
Veel gezeur dusquote:Op maandag 12 februari 2007 13:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Overheid, persoonlijke achtergronden, het banbeleid op Fok en Ayaan Hirsi Ali. Ik meen dat ook de ONZ meet ter sprake is gekomen.
En dan reuze gezellig. Probeer het je voor te stellen.quote:
Ouwehoeren kan erg gezellig zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 13:45 schreef sigme het volgende:
[..]
En dan reuze gezellig. Probeer het je voor te stellen.
zijn wel allemaal ouder dan ik dachtquote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
65: Reya
67: freako
73: Flumina, sigme en LodewijkNapoleon
76, Sidekick, Pracissor, Flumina; op de achtergrond zie je Chewie op de rug, Reya en freako
82: Pracissor, Reya, Chewie, Flumina, HenriO
88: Helemaal rechts EWK
Allemaal? De meeste zijn jonkiesquote:Op maandag 12 februari 2007 14:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zijn wel allemaal ouder dan ik dacht![]()
psst hij is stiekum ambtenaarquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had verwacht dat Henri O. er heel anders zou uit zijn.........(nog veel minder ambtenaar namelijk).
degene op de foto`s danquote:
Reya, freako, Flumina, LodewijkNapoleon, Sidekick, Pracissor, hoe oud schat je die aan de hand van die foto's dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
degene op de foto`s dan
De meesten waren midden twintig dacht ik, met wat uitschieters naar boven.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
degene op de foto`s dan
doe ik later ik zit nu te werkenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Reya, freako, Flumina, LodewijkNapoleon, Sidekick, Pracissor, hoe oud schat je die aan de hand van die foto's dan?
Dat is zo'n flapdrol.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar dat was nog niets vergeleken met de weeklacht die we hebben afgestoken over George_Butters.
het valt mee nu ik de foto`s beter bekeken had.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
doe ik later ik zit nu te werken![]()
![]()
Goed plan.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Zeer geslaagd indeed. Jammer dat onze staatsspoorwegen nog altijd geen nachttrein tussen Utrecht en Rotterdam kunnen laten rijden want ik was graag nog even doorgezakt met Floripas. Verder een mooi uiteenlopend gezelschap met de jonge Reya, de bevlogen Pracissor, de intellectuele Dr.Wolff, de feitenfetisjist Freako, de humoristische Flumina, de genuanceerde LodewijkNapoleon, de helemaal niet zo vervelend linkse Sidekick, de doorgewinterde Chewie en last but not least de mooie en intelligente Sigme, die ik alleen al zo goed kende van POL dat we weinig gespreksstof meer over hadden. Al met al een geslaagde avond met lekker bier en goede discussies. Volgend jaar in Rotterdam?
Jammer, want hij woont toch in de buurt? Had die mooi zijn ban irl kunnen bespreken.quote:
Je hebt 'm toch wel eens op foto gezien? Zou wel vuig zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:52 schreef Lemmeb het volgende:
Ik meen te weten dat hij in Utrecht woont idd. Zou me niks verbazen als hij van een afstandje zou hebben toegekeken. Dat schijnt vaker te gebeuren.
Nou ja, flauw dat die dan niet even langskomt. Hij trekt zich dat allemaal te veel aan. IRL zal ik met iedereen door een deur kunnen. Okay, bijna iedereen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:55 schreef sigme het volgende:
SCH liet weten dat België 300 meter van zijn huis was. Als 'ie gegluurd heeft was dat vast puur toeval.
IRL sloegen de stoppen door en begon hij te blaten over dreigmails.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou ja, flauw dat die dan niet even langskomt. Hij trekt zich dat allemaal te veel aan. IRL zal ik met iedereen door een deur kunnen. Okay, bijna iedereen.
Ik las zoiets. Nou ja, alleen mensen zonder mond verlagen zich daartoe. Kan me wel voorstellen dat hij her en der geen vrienden maakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
IRL sloegen de stoppen door en begon hij te blaten over dreigmails.
Jawel, maar ik had echt wel wat beters te doen dan op SCH-uitkijk te staan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je hebt 'm toch wel eens op foto gezien? Zou wel vuig zijn.
Jahoor. Alleen ging sigme al vroeg weg.quote:Was het leuk met floripas en sigme later op de avond?
Waar schrok je van dan? Ik bedoel, wat valt er te schrikken? Ik heb weleens vaker een aantal mensen van FOK ontmoet, maar toen schrok ik eerlijk gezegd harder dan tijdens deze meet.quote:Ik moet zeggen dat ik ook wel eens langs zou willen komen, maar schrok toch een beetje van wat gezichten.
Laatste trein! En vér na gewone sigmetjesbedtijd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:18 schreef Lemmeb het volgende:
Jahoor. Alleen ging sigme al vroeg weg.
Ik viel je zelfs best mee, qua engigheidquote:[..]
Waar schrok je van dan? Ik bedoel, wat valt er te schrikken? Ik heb weleens vaker een aantal mensen van FOK ontmoet, maar toen schrok ik eerlijk gezegd harder dan tijdens deze meet.
Floripas was zoals ze schrijft?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:18 schreef Lemmeb het volgende:
Jahoor. Alleen ging sigme al vroeg weg.
Ja zo, nou dan valt het wel mee. Vond de etensbakjes wat armoedig uitzien, dat doe je niet als je eindelijk met elkaar gaat keuvelen.quote:Waar schrok je van dan? Ik bedoel, wat valt er te schrikken? Ik heb weleens vaker een aantal mensen van FOK ontmoet, maar toen schrok ik eerlijk gezegd harder dan tijdens deze meet.
Ja! Erger nog zelfs!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Floripas was zoals ze schrijft?
Toen was ik er nog niet. Magoed, men moest met de beperkte budgetten van een aantal mensen rekening houden, vermoed ik. Dan ga je niet even uitgebreid eten.quote:Ja zo, nou dan valt het wel mee. Vond de etensbakjes wat armoedig uitzien, dat doe je niet als je eindelijk met elkaar gaat keuvelen.
Dus restaurant Le Bistroquet moet ik afzeggen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:30 schreef sigme het volgende:
We zaten gewoon wel best in België, en daar bleek het eten er ongeveer zo uit te zien.
Ik heb een bakje pompoen-rode linzensoep gegeten, was lekker. De rest was meer van de dagschotels geloof ik. Om nou echt uit eten te gaan is ook weer zo wat.
Is dat wat? Voor gelegenheden en goed gezelschap wil ik me wel opdoffen hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus restaurant Le Bistroquet moet ik afzeggen?![]()
Is dat wat? Daar werd politieke geschiedenis geschreven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat wat? Voor gelegenheden en goed gezelschap wil ik me wel opdoffen hoor.
Klinkt veelbelovend!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:34 schreef sigme het volgende:
Is dat wat? Voor gelegenheden en goed gezelschap wil ik me wel opdoffen hoor.
Een vleugje socialisme op de meet; iedereen eet hetzelfde uit een bak. Overigens zag de lasagne die Finder en ik hadden er wat ondefinieerbaar uit, maar die bleek uiteindelijk best redelijk te zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja zo, nou dan valt het wel mee. Vond de etensbakjes wat armoedig uitzien, dat doe je niet als je eindelijk met elkaar gaat keuvelen.
Ik stel wel wat eisen aan dat gezelschapquote:
Papen en blaaskaken, die volg ik niet zoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat wat? Daar werd politieke geschiedenis geschreven.![]()
quote:Jammer dat Le Bistroquet zoveel oubolligheid uitstraalt. Als begin-dertigers voel je je dan toch ietwat misplaatst.
quote:Er was slechts een beperkt aantal gerechten van de kaart beschikbaar en de door ons bestelde gerechten waren niet bijzonder, en al helemaal niet voor deze prijs. De bediening was daarentegen fantastisch, maar dat kwam waarschijnlijk omdat wij de enige gasten onder de 65 waren.
Iensquote:Een aanrader voor een avondje rustig genieten als de prijs van de wijn je niet tegenstaat.
Natuurlijk meer om de relatie op te bouwen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zei ook niet dat je daar lekker kon eten.
Ik zei ook niet dat het van enige invloed was.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zei ook niet dat je daar lekker kon eten.
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:54 schreef sigme het volgende:
Pracissor was de jongste dacht ik.
Nee, je was niet 'erg' in de zin van 'vreselijk'. Maar meer 'erg' in de zin van 'erg... naja... Floripas'.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alleen omdat ik je een paar keer flink richting kattenbak heb gduwd?
Jij hebt het geheugen van een olifant als het op borsten aankomt, hm?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef Apropos het volgende:
Heeft Floripas echt van die vestingwerken?
Alleen jammer dat ie zo laat kwam. Is er niet een Floripas-op-tijd-komen-cursus?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:07 schreef Floripas het volgende:
Iblardi, overigens: "Ze zeiden dat mijn Nederlands goed was. Dankzij de Floripas-inburgeringscursus!"
http://80.69.87.160:83/polmeet.zipquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:48 schreef Argento het volgende:
waar staan die foto´s nou?
Hij houdt niet van overdonderend grote groepen. Hij vindt 't wel jammer dat-ie sigme niet heeft ontmoet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie zo laat kwam. Is er niet een Floripas-op-tijd-komen-cursus?
Een open ruggetje! Dat wachtwoord heb ik overigens zo gekraaktquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://80.69.87.160:83/
Okay...
Is Floripas zelf anders ook erg slecht in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie zo laat kwam. Is er niet een Floripas-op-tijd-komen-cursus?
Ging me meer om de plaatjes daarin. Erg fris zijn ze niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een open ruggetje! Dat wachtwoord heb ik overigens zo gekraakt
Wat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://80.69.87.160:83/
Okay...
Die zijn/waren meer bedoeld om te trollen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ging me meer om de plaatjes daarin. Erg fris zijn ze niet.
Smart ass.quote:
uhuh.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die zijn/waren meer bedoeld om te trollen.
Hmm.. Maastricht?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij houdt niet van overdonderend grote groepen. Hij vindt 't wel jammer dat-ie sigme niet heeft ontmoet.
En blonde haren?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vertrouw me op mijn blauwe ogen.
Extreem harde politieplaatjes?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ging me meer om de plaatjes daarin. Erg fris zijn ze niet.
Nee, Hitler en wat begeleidende teksten.quote:
Jammerquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, Hitler en wat begeleidende teksten.
Smoesjes, Apache staat zo als een huis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik zit er ook mee in mijn maag, maar het moest snel opgezet worden in de tijd en nu kom ik er niet meer vanaf.
Een .NET2.0 applicatie draait op Apache?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Smoesjes, Apache staat zo als een huis.
Ik haak af.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een .NET2.0 applicatie draait op Apache?
Hitler was een nerd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef Lemmeb het volgende:
Stelletje nerds.
Biertje?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef Lemmeb het volgende:
Stelletje nerds.
Hoe oud ben jij?quote:
Jij bent vlees aan het roosteren?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Had je last van me, Pracissor?
Ik beschouw dit als een bevestiging.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt het geheugen van een olifant als het op borsten aankomt, hm?
LOL anders valt er zeker niks meer te fantaseren bij die erotische avatars van de damesquote:Op zondag 11 februari 2007 12:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Floripas, Sigme en HenriO willen niet op de foto, kan je die een beetje onherkenbaar maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |