Ik snap sowieso niet waarom mensen zo moeilijk hierover doen. Als je die avond verder toch niks zinnigers te doen hebt...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan kom je de volgende keer toch gewoon in eigen persoon?
Ah, zeker weten dat jij wel over de tong bent gegaan...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig ben ik niet besproken.
Is dat nou lastig, typfouten maken?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:20 schreef GertvanderVolk het volgende:
Er is inderdaad nauwelijks gesproken over mensen die er niet bij waren. Tenzij ze ècht interessant (lees:controveriseel) zijn.
Vast beide.....quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef sigme het volgende:
Ik zat vast aan het verkeerde tafeltje, en later aan het verkeerde tafeleinde. EchtGaaf of du_ke bespreken..
Das 4 seconden totaal, wie zouden de overige 28796 seconden zijn besproken...?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
EchtGaaf en du_ke zijn beide 2 seconden besproken(tenminste, waar ik mij van bewust ben).
Neehoor erg makelleik.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat nou lastig, typfouten maken?
Tsjonge jonge, jij verallochtoniseert waar je bijstaatquote:
Overheid, persoonlijke achtergronden, het banbeleid op Fok en Ayaan Hirsi Ali. Ik meen dat ook de ONZ meet ter sprake is gekomen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Das 4 seconden totaal, wie zouden de overige 28796 seconden zijn besproken...?![]()
Veel gezeur dusquote:Op maandag 12 februari 2007 13:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Overheid, persoonlijke achtergronden, het banbeleid op Fok en Ayaan Hirsi Ali. Ik meen dat ook de ONZ meet ter sprake is gekomen.
En dan reuze gezellig. Probeer het je voor te stellen.quote:
Ouwehoeren kan erg gezellig zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 13:45 schreef sigme het volgende:
[..]
En dan reuze gezellig. Probeer het je voor te stellen.
zijn wel allemaal ouder dan ik dachtquote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
65: Reya
67: freako
73: Flumina, sigme en LodewijkNapoleon
76, Sidekick, Pracissor, Flumina; op de achtergrond zie je Chewie op de rug, Reya en freako
82: Pracissor, Reya, Chewie, Flumina, HenriO
88: Helemaal rechts EWK
Allemaal? De meeste zijn jonkiesquote:Op maandag 12 februari 2007 14:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zijn wel allemaal ouder dan ik dacht![]()
psst hij is stiekum ambtenaarquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had verwacht dat Henri O. er heel anders zou uit zijn.........(nog veel minder ambtenaar namelijk).
degene op de foto`s danquote:
Reya, freako, Flumina, LodewijkNapoleon, Sidekick, Pracissor, hoe oud schat je die aan de hand van die foto's dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
degene op de foto`s dan
De meesten waren midden twintig dacht ik, met wat uitschieters naar boven.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
degene op de foto`s dan
doe ik later ik zit nu te werkenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Reya, freako, Flumina, LodewijkNapoleon, Sidekick, Pracissor, hoe oud schat je die aan de hand van die foto's dan?
Dat is zo'n flapdrol.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar dat was nog niets vergeleken met de weeklacht die we hebben afgestoken over George_Butters.
het valt mee nu ik de foto`s beter bekeken had.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
doe ik later ik zit nu te werken![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |