quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Lief zijn!
Bij de KING fabriek linksaf.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef PJORourke het volgende:
Ik zoek een mod!
Je gaat me toch niet vertellen dat hij daar nog steeds werkt he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef du_ke het volgende:
Bij de KING fabriek linksaf.
Ik zou het bij god niet weten. Hij heeft volgens mij een auto van de zaak dus hij zal wel geen pepermunt inpakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat hij daar nog steeds werkt he?
Misschien wel etenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zou het bij god niet weten. Hij heeft volgens mij een auto van de zaak dus hij zal wel geen pepermunt inpakken.
Klopt geloof ik wel. Ben er ooit eens geweest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:37 schreef du_ke het volgende:
Ik zou het bij god niet weten. Hij heeft volgens mij een auto van de zaak dus hij zal wel geen pepermunt inpakken.
En in Sneek is natuurlijk alles bij de KING fabriek linksaf.
Ja, het was erg leuk.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:36 schreef Pracissor het volgende:
Hallo, was gezellig.
Wie ik gezien heb waren Sidekick, Freako, Pracissor, Lodewijk_Napoleon, Floripas, Sigme, HenriOsewoudt, Lemmeb, Chewie, Reya, DrW en Iblardi. Kan zijn dat ik iemand vergeten ben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:40 schreef PJORourke het volgende:
Wie zijn er allemaal?
Flumina.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wie ik gezien heb waren Sidekick, Freako, Pracissor, Lodewijk_Napoleon, Floripas, Sigme, HenriOsewoudt, Lemmeb, Chewie, Reya, DrW en Iblardi. Kan zijn dat ik iemand vergeten ben.
Ik ging om 1.15 weg, toen waren er nog 4 over.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:12 schreef sigme het volgende:
Werd het nog laat?
Floripas, Sigme en HenriO willen niet op de foto, kan je die een beetje onherkenbaar maken?quote:
Done: http://80.69.87.160:83/polmeet.zipquote:Op zondag 11 februari 2007 12:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Floripas, Sigme en HenriO willen niet op de foto, kan je die een beetje onherkenbaar maken?
Ja, jij staat er erg goed op. Kaal staat jou supergoed.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:57 schreef Pracissor het volgende:
Leuke foto's!
Flirtje!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, jij staat er erg goed op. Kaal staat jou supergoed.
Ok bedankt!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, jij staat er erg goed op. Kaal staat jou supergoed.
quote:
65: Reyaquote:
Thank You.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
65: Reya
67: freako
73: Flumina, sigme en LodewijkNapoleon
76, Sidekick, Pracissor, Flumina; op de achtergrond zie je Chewie op de rug, Reya en freako
82: Pracissor, Reya, Chewie, Flumina, HenriO
88: Helemaal rechts EWK
's avonds was het nog wel glad in Friesland, maar rond 3.00 merkte ik er niets meer van.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hopelijk ben je wel fatsoenlijk thuisgekomen. Was her en der glad geloof ik in het noorden...
Die had ik nog wel eens willen ontmoeten. De anderen ook, hoor, maar die ''zie'' ik wat vaker.quote:
Die jongen maakt er dan ook een gewoonte van om mensen zo lang mogelijk wakker te houden.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, ik sta wel erg lullig op de foto.
Maareh, ja, het is nog best laat geworden. Sidekick ging weg rond een uur 1, toen bleven Floripas, Iblardi, Lemmeb en ik over en Iblardi en Floripas verdwenen rond een uur of 2. Daarna is het met Lemmeb nog half 5 geworden.
Demonisering.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, ik sta wel erg lullig op de foto.
Nuh, gewoon tijd voor de kapper merk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |