Nee, Hitler en wat begeleidende teksten.quote:
Jammerquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, Hitler en wat begeleidende teksten.
Smoesjes, Apache staat zo als een huis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik zit er ook mee in mijn maag, maar het moest snel opgezet worden in de tijd en nu kom ik er niet meer vanaf.
Een .NET2.0 applicatie draait op Apache?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Smoesjes, Apache staat zo als een huis.
Ik haak af.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een .NET2.0 applicatie draait op Apache?
Hitler was een nerd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef Lemmeb het volgende:
Stelletje nerds.
Biertje?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef Lemmeb het volgende:
Stelletje nerds.
Hoe oud ben jij?quote:
Jij bent vlees aan het roosteren?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Had je last van me, Pracissor?
Ik beschouw dit als een bevestiging.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt het geheugen van een olifant als het op borsten aankomt, hm?
LOL anders valt er zeker niks meer te fantaseren bij die erotische avatars van de damesquote:Op zondag 11 februari 2007 12:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Floripas, Sigme en HenriO willen niet op de foto, kan je die een beetje onherkenbaar maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |