Je had moet blijven joh! Had je nog ff kunnen bieren met mij, EWK, Floripas èn haar Staffordshire Bull Terrier, daarna nog even mee naar de Derrick (quote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Zeer geslaagd indeed. Jammer dat onze staatsspoorwegen nog altijd geen nachttrein tussen Utrecht en Rotterdam kunnen laten rijden want ik was graag nog even doorgezakt met Floripas.
Mij best, maar ik denk eerlijk gezegd dat er dan maar weinigen zullen komen.quote:Volgend jaar in Rotterdam?
gluur gluurquote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
....... Sigme had ik al eens ontmoet, en is, in tegenstelling tot wat ze altijd loopt te beweren, naast een warme persoonlijkheid ook nog eens beregezellig. ...........
Al met al aardig geslaagd dus.
Oeps, dat had je wel gedaan zie ik netquote:Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je bent vergeten me eraan te herinneren..
Had ik je toch erop moeten wijzen? Volgende keer stuur ik je wel een mailtje.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:52 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
gluur gluur![]()
ik wist het wel![]()
(hoi Lodewijk)
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
... de intellectuele Dr.Wolff,
Volgende keer verzamelen we wel in Noord-Holland.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:00 schreef Monidique het volgende:
Volgende keer ben ik er.
en de brug stond open.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:04 schreef Monidique het volgende:
Het was vooral dat ik een kater had en nog op bed lag en die avond weer een verjaardag had en... en...
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij de halve avond het onderwerp van gesprek bent geweest. Mensen waren vooral benieuwd naar je voorkomen en achtergrond.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie ook nog over mensen geroddeld, en zo ja over wie allemaal?![]()
Ik word heeeeeeel nieuwsgierig....quote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij de halve avond het onderwerp van gesprek bent geweest. Mensen waren vooral benieuwd naar je voorkomen en achtergrond.
Dan kom je de volgende keer toch gewoon in eigen persoonquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik word heeeeeeel nieuwsgierig....![]()
Maar dat was nog niets vergeleken met de weeklacht die we hebben afgestoken over George_Butters.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij de halve avond het onderwerp van gesprek bent geweest. Mensen waren vooral benieuwd naar je voorkomen en achtergrond.
Ik weet natuurlijk nog niet of ik dan kan, maar als ik alles zo lees en mooie fotoos aanschouw, dan moet het gewoon erg leuk zijn geweest...........(dus een beetje spijt heb ik wel ja.....het was kennelijk niet alleen maar slow chat geweest)...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan kom je de volgende keer toch gewoon in eigen persoon?
Wat is "in de buurt"?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoop dan wel dat het een beetje in buurt is....![]()
Dat kan helemaal niet als jullie het al de halve avond over mij hebben gehad....quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar dat was nog niets vergeleken met de weeklacht die we hebben afgestoken over George_Butters.
Dat zou zomaar kunnen, maar ook zomaar niet kunnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig ben ik niet besproken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |