Sterk.quote:
inderdaad! VRAAG tekens.....ik vroeg het me gewoon af....quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:42 schreef ChopperMick het volgende:
Hééééé! Niet zo zeiken op m'n beroepsgroep!
En nee ik ben geen homo, ik heb alleen seks met mannen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Obviously. Waarom zitten ze anders zo graag met twee mannen in een ding dat 'cockpit' heet.
Piloten.
nou! idd en dan maar lekker roegen met het toestel op de automatische piloot.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef Angelotus het volgende:
en dan die pilotendeur, die zogenaamd voor terroristen gesloten moet zijn! Nou wij weten wel wat er achter die deuren gebeurt he jongens?
Hoe weet jij dat zo goed, is je vaders soms ook piloot?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef Angelotus het volgende:
en dan die pilotendeur, die zogenaamd voor terroristen gesloten moet zijn! Nou wij weten wel wat er achter die deuren gebeurt he jongens?
Pwnen of niet, hij blijft een heaumeauxquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:17 schreef RickoKun het volgende:
mijn broer wel, hij pwnt jullie allemaal
NIETESquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Pwnen of niet, hij blijft een heaumeaux
Nee natuurlijk niet gekkiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed, is je vaders soms ook piloot?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed, is je vaders soms ook piloot heumeux ?
En bedanktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Obviously. Waarom zitten ze anders zo graag met twee mannen in een ding dat 'cockpit' heet.
Piloten.
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
En bedanktWaarom val ik nu ineens onder 'mannen'?
quote:
Ja stelletje verwende flikkers.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef nsfw het volgende:
Piloten zijn idd allemaal gay!
Ze verdienen ook teveel!
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om een beetje zo'n vliegtuig te besturen! en daar verdienen ze dan een kwart miljoen euro per jaar mee![]()
En de rest van de nederlanders maar hard werken tegen een minimumloon
Die zijn coolquote:Op zondag 11 februari 2007 22:54 schreef cheukert het volgende:
Als piloten al zo zijn, hoe erg zijn co-piloten dan
drank maakt meer kapot......waaronder de 'n' op mijn toetsenbordquote:Op zondag 11 februari 2007 18:50 schreef Friek_ het volgende:
Hahaa! Er staat pilotem in de TT! PILOTEM!![]()
D::D:D!111 Dacht-ie dat ie op de 'n' drukte, NOU MOOI NIET DUS.
:D:D!!11unusduotres
Maar jij hebt een Apachequote:Op zondag 11 februari 2007 22:54 schreef cheukert het volgende:
Als piloten al zo zijn, hoe erg zijn co-piloten dan
Dat zijn vast en zeker gay-soft-pr0n filmpjes!quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:41 schreef SnowBite het volgende:
ik vind dat piloten onderbetaald zijn.
Ze krijgen gvd. zo'n 2 ton per jaar om 2x per maand op vakantie te gaan in de carribean.
Best vermoeiend lijkt me dat. Ook het constant aangekeken worden door mensen en het aanzien lijken me echt niet leuk.
Laat staan het besturen van zo'n vliegtuig zelf, dat wilt toch niemand. En om dan vervolgens 9 uur lang het beste uitzicht op aarde te hebben terwijl je op je laptop een filmpje kijkt is ook kut.
nee dat vak is niets voor mij
Kan toch niet andersquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Dat zijn vast en zeker gay-soft-pr0n filmpjes!![]()
Ik denk het wel ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Dat zijn vast en zeker gay-soft-pr0n filmpjes!![]()
Meestal om de beurt lekker sjorren aan dat dingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef buzzer het volgende:
ze zitten ook de hele dag aan hun knuppel
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:24 schreef Elounda het volgende:
Pilotem drinken geen bier,
die drinken wwwishkey, of ddddgggin, of Bourbon of zo.
ik vind het faudje leuk, ik hou ém er inquote:
is je bier op of zo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:46 schreef Mojave het volgende:
ok
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:24 schreef Elounda het volgende:
Pilotem drinken geen bier,
die drinken wwwishkey, of ddddgggin, of Bourbon of zo.
Vertel ??quote:
Ook dat nog inderdaad, die naam Schiphol, of ook wel Shithol! Dat kan niet anders dan dat een piloot dat verzonnen heeft, want dat zijn toch echt stuk voor stuk allemaal hhhhomo'squote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Vertel ??
Volgens mij zijn pilotem standaard dronken trouwens.
Vertelde mijn zwager altijd, heeft op Shithol gewerkt
Pcies... het is gewoon één groot homo paradijs....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:47 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Ook dat nog inderdaad, die naam Schiphol, of ook wel Shithol! Dat kan niet anders dan dat een piloot dat verzonnen heeft, want dat zijn toch echt stuk voor stuk allemaal hhhhomo's![]()
![]()
echt wel! Ik ga er nooit meer heen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Pcies... het is gewoon één groot homo paradijs....
Ik ook niet hoor, al hoewel ik natuurlijk minder gevaar loop als vrouw, maar je weet het niet hè, met die pilotem....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:54 schreef Angelotus het volgende:
[..]
echt wel! Ik ga er nooit meer heen!![]()
O.quote:
een beter voorbeeld kun je niet geven! ASOCIAAL GEWOON!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef Elounda het volgende:
Kijk: één van de velen pilotem op shithol:
[afbeelding]
Ik vond hem zo'n treffend voorbeeld van zo'n k*t piloot, die dan samen met al die andere Pilotem op Shithol rondlopen en... tja wat zouden ze daar allemaal doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:44 schreef Angelotus het volgende:
[..]
een beter voorbeeld kun je niet geven! ASOCIAAL GEWOON!![]()
en die stuwardessen dan! Dat zijn toch pot'n eerste klas (first class hebben ze niet voor niets uitgevondenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vond hem zo'n treffend voorbeeld van zo'n k*t piloot, die dan samen met al die andere Pilotem op Shithol rondlopen en... tja wat zouden ze daar allemaal doen.
Ik durf er niet aan te denken, gewoon
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef Angelotus het volgende:
[..]
en die stuwardessen dan! Dat zijn toch pot'n eerste klas (first class hebben ze niet voor niets uitgevonden)
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:51 schreef Angelotus het volgende:
whehehe inderdaad! Het woord 'muts' komt dan ook uit de luchtvaart!
Wij zijn dan ook heteroseksuelen hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:52 schreef Elounda het volgende:
[..]veeg me op.
Dank zij ons bloeit het topic als noooit tevoren
pcies!! die doen ten minste wat nuttigs met hun leven...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:53 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook heteroseksuelen he
EEEEH tis 'psies' en geen 'pcies'quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
pcies!! die doen ten minste wat nuttigs met hun leven...
pcies!!!! pcies!!! Eindelijk eens iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:57 schreef Angelotus het volgende:
[..]
EEEEH tis 'psies' en geen 'pcies'
Het nut van deze discussie? Nou dat is het openbaar maken van plausibele praktijken binnen de luchtvaartindustrie en het gevolg dat heteroseksuelen met minder moeten doen dan homoseksuelen, die goud geld in de luchtvaart verdienen! Homoseksuelen klagen toch altijd over discriminatie? NOU DIT IS DISCRIMINATIE VOOR DE HETEROSEKSUELEN JA!![]()
![]()
lekker wijf!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
pcies!!!! pcies!!! Eindelijk eens iemand die het begrijpt.
Hier nog even een signalement van zo'n verkapte hetero stuwardess:
[afbeelding]
ik weet niet.. misschien komt het van het gezegde: op ieder potje (= dan de vrouw) past een deksel (=quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:01 schreef Angelotus het volgende:
[..]
lekker wijf!![]()
Maar t blijft een pot (waarvoor noemen ze het eigenlijk 'pot'?)![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
ik weet niet.. misschien komt het van het gezegde: op ieder potje (= dan de vrouw) past een deksel (=
de man)
Op ieder potje past een potje klinkt ook niet erg. psies!!
Kostelijk!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:04 schreef Angelotus het volgende:
[..]
![]()
en op ieder dekseltje past een dekseltje
![]()
![]()
Het lijkt alsof we met z'n 2en lachen hier! Maar de schijn bedriegt! Er kijken zo'n 200 gasten mee! JA JULLIE JA!quote:
quote:
Realy???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:38 schreef cheukert het volgende:
En die remove-before-flight dingetjes doen ze tijdens de vlucht om den penis opdat ze elkaar geen enge ziektes geven
zijn geen pilotem, zijn allemaal stuwardessen, da's nou juist het tragischequote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:46 schreef cheukert het volgende:
Dat zijn pas echte oppergay pilotem ze hebben niet eens strepen
ik walg d'er van...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:54 schreef cheukert het volgende:
Nog erger van die stuwards
vies...brrrr. bah..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:57 schreef Angelotus het volgende:
gadver, dat gajus is helemaal pervers! Bah!
zeg hou jij eens op met van die viezigheid te posten. Ik ziet hier te kokhalzen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:00 schreef Angelotus het volgende:
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je TWEE poken! TWEE POKEN! GADVERDAMME! DA'S TOCH SMERIG!, en ze zijn nog bruin/zwart aangekoekt ook! Ik wil niet weten waar die poken voor zijn gebruikt!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
zeg hou jij eens op met van die viezigheid te posten. Ik ziet hier te kokhalzen.
2 POKEN!!!! gvd. D'er aan 1 niet genoeg hebben en er 2 vies maken..
nou sorrry hoor, maar hier heb ik dus geen goed woord voor over.
Normen- en Waarden loos, respectloos, smerig en ranzig.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Angelotus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik spreek hier later nog wel over! Nu op naar mijn vlucht naar Jamaica!![]()
whahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:07 schreef Elounda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een aardigheidje voor je: als afscheid:
[afbeelding]
![]()
Jammer dat je weg moet...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:09 schreef Angelotus het volgende:
[..]
whahaha![]()
die had je al klaar liggen voor dit moment! Weet het zeker!![]()
Maar goed, ik neem lekker de boot, want daar werken echte mannen! (en vrouwen)
verjaardagsfeestje, hoef alleen maar het pondje te pakkenquote:
Amsterdam-Noord??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:10 schreef Angelotus het volgende:
[..]
verjaardagsfeestje, hoef alleen maar het pondje te pakken
Vanavond laat weer terug![]()
Nee geen A'dam noord....meer zuiderlijk, maar niet te zuiderlijk! Want daar wonen weer zoveel pilotem...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Amsterdam-Noord??
Moet ook zo weg, spreek je morgen wel weer![]()
Gaan we weer pilotem en stuwardessen bashen![]()
![]()
quote:
Argentijnse wijn voor de welgestelde homo
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 22:56
Na het homohuwelijk heeft Argentinië nu ook homowijn. De Pilot Gay Wine is speciaal voor de welgestelde homo die van luxeartikelen houdt. De producent wil het drankje ook gaan exporteren naar Amerikaanse steden als Miami en Chicago en naar Spanje.
Heel scherp van je! En dat bewijst het maar weer he!quote:
Met name het feit dat de producent het goedje wil exporteren naar Amerika en ook naar Spanje,verontrust mij zeer.quote:Na het homohuwelijk heeft Argentinië nu ook homowijn. De Pilot Gay Wine is speciaal voor de welgestelde homo die van luxeartikelen houdt. De producent wil het drankje ook gaan exporteren naar Amerikaanse steden als Miami en Chicago en naar Spanje.
Deze ha'k nog nie euns gezien...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:02 schreef Angelotus het volgende:
Eigenlijk zijn agenten net zo erg, zij het niet erger! Moet je dit eens zien:
[afbeelding]
IIIEEEEEEEEEEEEEEEUW!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:38 schreef Elounda het volgende:
Dit zijn trouwens 2 bekende Motor-Agentem uit de oude doos. Ze speelden in een TV-serie (Chips).
Dat ik nou vroeger niet gezien heb dat ze... ze zijn....het zijn 2....
Het zijn gvd 2 gay Motor-Agentem !!!! echt waar...
[afbeelding]
Volgens mij zijn ze daar al aardig mee bezig op de foto.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:00 schreef Angelotus het volgende:
[..]
IIIEEEEEEEEEEEEEEEUW!![]()
![]()
Dat vond ik ten tijde dat homoschap nog niet zo bekend was al viezerikken. Ik zag altijd voor me dat ze die knuppels in mekaars ..... staken
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je voorstellen dat je van zo een agent een bekeuring krijgt... weet je waar zijn handen daarvoor hebben gezetenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:03 schreef Angelotus het volgende:
vooral die linker! Da's echt een vies smerig vulgair lachje dat alleen echte doorgewinterde agentem kunnen doen! Bah ende Bweg!
dat is eem feit!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je van zo een agent een bekeuring krijgt... weet je waar zijn handen daarvoor hebben gezeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Agentem: het is net zu'k tuig als Pilotem en Stuwardessen.........![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:11 schreef Angelotus het volgende:
hey bah! die foto doet het niet, hier ff een andere:
[afbeelding]
Kweet wel hoe die brandjes zijn ontstaan!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:10 schreef Elounda het volgende:
Bramdweermannem???
Praat me er niet van...
Brandjes blussen..... ja ja..
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:13 schreef Elounda het volgende:
Check deze trouwens:
Geeft ook te denken hoor, Matrozem...
[afbeelding]
Het is gewoon waar wat hier staat, helemaal waarquote:Op zondag 18 februari 2007 12:13 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Kweet wel hoe die brandjes zijn ontstaan!
1. Een piloot komt thuis van zijn werk
2. Een agemt belt aan bij die piloot
3. een indiaan met een tooi doet open
4. triootje volgt
5. Samen steken ze eem peukie op!
6. vallen lepeltje lepeltje in slaap
7. sigaret valt op grond en boel fikt af
8. held van een bramdweermam is de redder van het verhaal
9. samen gingen ze bij de bramdweermam als kwartetje verder
En wat gaat hij doen met die buis...quote:Op zondag 18 februari 2007 12:15 schreef Angelotus het volgende:
vooral die linker heeft te lang op zee gezeten whehehehe
Hij is een 'gever' dus zal wel iets oraals zijn ofzowquote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
En wat gaat hij doen met die buis...
Het ziet er in ieder geval ranzig uit... Matrozemquote:Op zondag 18 februari 2007 15:19 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Hij is een 'gever' dus zal wel iets oraals zijn ofzow![]()
![]()
psies,quote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef Angelotus het volgende:
Als ze het niet zijn dan worden ze het wel, zo lang alleen in de desert/bushbush met alleen maar stoere knapen om je heen, met grote gewerenSoldatem
Maar even ontopic:quote:Op zondag 18 februari 2007 15:38 schreef Elounda het volgende:
[..]
psies,
En dan staan ze onder de douche en vraagt de een aan de ander:
"wil je het zeepje even voor me oprapen?"
Nou de rest laat zich raden... goor volk, soldatem
Dit zijn wannabee-austronatems! Oftewel Pilotem in een austronatempak!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef Elounda het volgende:
Astronautem zijn geen homo...
Ik heb deze foto bestudeerd en ik ben er nog niet helemaal uit..
[afbeelding]
Alleen: dat weten ze zelf nog niet... ze denken "wij zijn stoere pilotem, ok, weliswaar in een zweefvliegtuig, maar wij zijn tóch pilotem"quote:Op maandag 19 februari 2007 08:33 schreef Angelotus het volgende:
Pilotem in zweegvliegtuigem zijn mietjes (oftewel homo's in opleiding).
Zodat ze helemaal heel en aan 1 stukje in de Hemel zouden komen?quote:Op maandag 19 februari 2007 08:43 schreef HetVraagteken het volgende:
Da's nog niet alles
Maar .... waarom droegen Japanse Kamikazepiloten in godsnaam een helm ?![]()
Iets in jouw reacties doet mij denken dat je een of meerdere keren gigantisch bent afgewezen door een piloot.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zodat ze helemaal heel en aan 1 stukje in de Hemel zouden komen?
Da's helemaal vreemd volk, Kamikaze-Pilotem.
Volgens mij ook heel geen homo's)
merk ik daar dat iemand opgejut begint te raken?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef Mojave het volgende:
[..]
Iets in jouw reacties doet mij denken dat je een of meerdere keren gigantisch bent afgewezen door een piloot.
Net iets te fanatiek in dit topic![]()
Of wellicht opgewonden?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:16 schreef nsfw het volgende:
[..]
merk ik daar dat iemand opgejut begint te raken?
Biertje?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef Mojave het volgende:
[..]
Iets in jouw reacties doet mij denken dat je een of meerdere keren gigantisch bent afgewezen door een piloot.
Net iets te fanatiek in dit topic![]()
wil wel maar ik kan niet...quote:
Nee, klopt dat weet jij nietquote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet niet wat jíj allemaal in je reet stopt...
Beetje zonde als ze tegen de cockpitkap zouden knallen voordat ze kamikaze konden doen hehquote:Op maandag 19 februari 2007 08:43 schreef HetVraagteken het volgende:
Da's nog niet alles
Maar .... waarom droegen Japanse Kamikazepiloten in godsnaam een helm ?![]()
Ik heb over 2 uur een vlucht naar Australië.quote:
Ja je kan haar wel trouwen!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:33 schreef cheukert het volgende:
wannabe homo!
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb over 2 uur een vlucht naar Australië.
Ben namelijk Stuwardess.
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb over 2 uur een vlucht naar Australië.
Ben namelijk Stuwardess.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef Angelotus het volgende:
das best aardig ja!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef Elounda het volgende:
[..]![]()
![]()
off topic: elke keer als ik die avatar van je zie moet ik hard lachen...
Ik hou er vanquote:
Broodtrommel is cool! Ik heb er zelf ook 1, maar die gebruik voor de opslag van mijn garbage pail kids kaartjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik hou er van
Ik heb zelf een echt vette Pyama van Sponge Bob en ook een kekke broodtrommel.
En nee, ik ben geen 6 meer.
Eigenlijk ben ik een freak en zielig.
Is Sponge Bob Homo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:45 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Broodtrommel is cool! Ik heb er zelf ook 1, maar die gebruik voor de opslag van mijn garbage pail kids kaartjes![]()
Sponge Bob is gewoon Sponge Bob, want hij heeft geen seksualiteit!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is Sponge Bob Homo?
Hij is wel vaak in de buurt van Octo...
Ojahquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Sponge Bob is gewoon Sponge Bob, want hij heeft geen seksualiteit!![]()
oe, die is gaaf..quote:
Ja weet ik, toch verschrikkelijk dat ze zo'n toestel "Enola Gay" hebben genoemd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:32 schreef nsfw het volgende:
[..]
Dat was het vliegtuig wat de atoombom op Hiroshima gooide
[afbeelding]
Oftewel: Homo's zijn massamoordenaars! (Want pilotem zijn homo's)quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja weet ik, toch verschrikkelijk dat ze zo'n toestel "Enola Gay" hebben genoemd.
Jij bent geobsedeerd door homo's.. wat houdt dat in?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Oftewel: Homo's zijn massamoordenaars! (Want pilotem zijn homo's)![]()
Nee, wij zijn in beginsel geobsedeerd door Pilotemquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Jij bent geobsedeerd door homo's.. wat houdt dat in?
Exactly!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Oftewel: Homo's zijn massamoordenaars! (Want pilotem zijn homo's)![]()
Is gecancelled, piloot had diarree!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
Exactly!!
Ik dacht dat je een vlucht had?
WTF...quote:
Shit happensquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Is gecancelled, piloot had diarree!![]()
Jep, kan op mun werk Fok niet op, dus mij moet je vandaag missen! En vanavond heeft ik een feessiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:23 schreef Elounda het volgende:
Goedemorgen and Ready for Take off, of hebben we een Mayday vandaag?
Nou werk ze, rustige starts en landings toegewenst en veel plezier op je feessie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:38 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Jep, kan op mun werk Fok niet op, dus mij moet je vandaag missen! En vanavond heeft ik een feessie
http://frontpage.klifix.nl/2007/02/23/amusementman-jarig/
Dus ook vanavond zal ik er niet zijn
Goewzo!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou werk ze, rustige starts en landings toegewenst en veel plezier op je feessie.
Ik zal het Pilotem Fort bewaken.
Je bent zeker piloot?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef IHVK het volgende:
Nu heb ik twee homo topics in MyAT!
Dit is een vrij topic, dat wij de enige 2 zijn die em warm houden.... tja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef IHVK het volgende:
Elounda en Angelo, waarom gaan jullie niet msn´nen?![]()
quote:
waarom kregen de mensen in het vliegtuig niks te eten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Piloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou.......quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef Angelotus het volgende:
kijk eens!
[afbeelding]
Weer het klaarklinke bewijs van dit topic!
eeeeh....tis volgems mij 'Kathemdraal' ......quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou nou.......
Hij heeft het uitgevonden én verbeterd!
Ik zeg: een nicht als een kathedraal![]()
![]()
Typfoutjem...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef Angelotus het volgende:
[..]
eeeeh....tis volgems mij 'Kathemdraal' ......![]()
De zgn Pilotembril ja. Die zijn wel tofquote:
Alleen als ze naar griekenland vliegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Is het trouwens waar dat piloten al die stewardesjes kontneuken?
Bizar. Waarom willen die piloten dan altijd op Azië en zo vliegenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als ze naar griekenland vliegen.
eeeh nee,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Is het trouwens waar dat piloten al die stewardesjes kontneuken?
Skippybal is duidelijk niet op de hoogte van de gebruikem en rituelem van pilotem.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:50 schreef Angelotus het volgende:
[..]
eeeh nee,pilotem zijn toch homo's! En homo's kontneuken alleen met mannen en niet met vrouwen. Dus wel met stewards
![]()
Met je kansloze zonnembril andere pilotem in zwenbadem tiefem!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef Elounda het volgende:
[..]
Skippybal is duidelijk niet op de hoogte van de gebruikem en rituelem van pilotem.
nou, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Met je kansloze zonnembril andere pilotem in zwenbadem tiefem!![]()
legemdarieschquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Met je kansloze zonnembril andere pilotem in zwenbadem tiefem!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |