zeg hou jij eens op met van die viezigheid te posten. Ik ziet hier te kokhalzen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:00 schreef Angelotus het volgende:
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je TWEE poken! TWEE POKEN! GADVERDAMME! DA'S TOCH SMERIG!, en ze zijn nog bruin/zwart aangekoekt ook! Ik wil niet weten waar die poken voor zijn gebruikt!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
zeg hou jij eens op met van die viezigheid te posten. Ik ziet hier te kokhalzen.
2 POKEN!!!! gvd. D'er aan 1 niet genoeg hebben en er 2 vies maken..
nou sorrry hoor, maar hier heb ik dus geen goed woord voor over.
Normen- en Waarden loos, respectloos, smerig en ranzig.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Angelotus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik spreek hier later nog wel over! Nu op naar mijn vlucht naar Jamaica!![]()
whahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:07 schreef Elounda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een aardigheidje voor je: als afscheid:
[afbeelding]
![]()
Jammer dat je weg moet...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:09 schreef Angelotus het volgende:
[..]
whahaha![]()
die had je al klaar liggen voor dit moment! Weet het zeker!![]()
Maar goed, ik neem lekker de boot, want daar werken echte mannen! (en vrouwen)
verjaardagsfeestje, hoef alleen maar het pondje te pakkenquote:
Amsterdam-Noord??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:10 schreef Angelotus het volgende:
[..]
verjaardagsfeestje, hoef alleen maar het pondje te pakken
Vanavond laat weer terug![]()
Nee geen A'dam noord....meer zuiderlijk, maar niet te zuiderlijk! Want daar wonen weer zoveel pilotem...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Amsterdam-Noord??
Moet ook zo weg, spreek je morgen wel weer![]()
Gaan we weer pilotem en stuwardessen bashen![]()
![]()
quote:
Argentijnse wijn voor de welgestelde homo
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2007 @ 22:56
Na het homohuwelijk heeft Argentinië nu ook homowijn. De Pilot Gay Wine is speciaal voor de welgestelde homo die van luxeartikelen houdt. De producent wil het drankje ook gaan exporteren naar Amerikaanse steden als Miami en Chicago en naar Spanje.
Heel scherp van je! En dat bewijst het maar weer he!quote:
Met name het feit dat de producent het goedje wil exporteren naar Amerika en ook naar Spanje,verontrust mij zeer.quote:Na het homohuwelijk heeft Argentinië nu ook homowijn. De Pilot Gay Wine is speciaal voor de welgestelde homo die van luxeartikelen houdt. De producent wil het drankje ook gaan exporteren naar Amerikaanse steden als Miami en Chicago en naar Spanje.
Deze ha'k nog nie euns gezien...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:02 schreef Angelotus het volgende:
Eigenlijk zijn agenten net zo erg, zij het niet erger! Moet je dit eens zien:
[afbeelding]
IIIEEEEEEEEEEEEEEEUW!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:38 schreef Elounda het volgende:
Dit zijn trouwens 2 bekende Motor-Agentem uit de oude doos. Ze speelden in een TV-serie (Chips).
Dat ik nou vroeger niet gezien heb dat ze... ze zijn....het zijn 2....
Het zijn gvd 2 gay Motor-Agentem !!!! echt waar...
[afbeelding]
Volgens mij zijn ze daar al aardig mee bezig op de foto.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:00 schreef Angelotus het volgende:
[..]
IIIEEEEEEEEEEEEEEEUW!![]()
![]()
Dat vond ik ten tijde dat homoschap nog niet zo bekend was al viezerikken. Ik zag altijd voor me dat ze die knuppels in mekaars ..... staken
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je voorstellen dat je van zo een agent een bekeuring krijgt... weet je waar zijn handen daarvoor hebben gezetenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:03 schreef Angelotus het volgende:
vooral die linker! Da's echt een vies smerig vulgair lachje dat alleen echte doorgewinterde agentem kunnen doen! Bah ende Bweg!
dat is eem feit!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je van zo een agent een bekeuring krijgt... weet je waar zijn handen daarvoor hebben gezeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Agentem: het is net zu'k tuig als Pilotem en Stuwardessen.........![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:11 schreef Angelotus het volgende:
hey bah! die foto doet het niet, hier ff een andere:
[afbeelding]
Kweet wel hoe die brandjes zijn ontstaan!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:10 schreef Elounda het volgende:
Bramdweermannem???
Praat me er niet van...
Brandjes blussen..... ja ja..
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:13 schreef Elounda het volgende:
Check deze trouwens:
Geeft ook te denken hoor, Matrozem...
[afbeelding]
Het is gewoon waar wat hier staat, helemaal waarquote:Op zondag 18 februari 2007 12:13 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Kweet wel hoe die brandjes zijn ontstaan!
1. Een piloot komt thuis van zijn werk
2. Een agemt belt aan bij die piloot
3. een indiaan met een tooi doet open
4. triootje volgt
5. Samen steken ze eem peukie op!
6. vallen lepeltje lepeltje in slaap
7. sigaret valt op grond en boel fikt af
8. held van een bramdweermam is de redder van het verhaal
9. samen gingen ze bij de bramdweermam als kwartetje verder
En wat gaat hij doen met die buis...quote:Op zondag 18 februari 2007 12:15 schreef Angelotus het volgende:
vooral die linker heeft te lang op zee gezeten whehehehe
Hij is een 'gever' dus zal wel iets oraals zijn ofzowquote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
En wat gaat hij doen met die buis...
Het ziet er in ieder geval ranzig uit... Matrozemquote:Op zondag 18 februari 2007 15:19 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Hij is een 'gever' dus zal wel iets oraals zijn ofzow![]()
![]()
psies,quote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef Angelotus het volgende:
Als ze het niet zijn dan worden ze het wel, zo lang alleen in de desert/bushbush met alleen maar stoere knapen om je heen, met grote gewerenSoldatem
Maar even ontopic:quote:Op zondag 18 februari 2007 15:38 schreef Elounda het volgende:
[..]
psies,
En dan staan ze onder de douche en vraagt de een aan de ander:
"wil je het zeepje even voor me oprapen?"
Nou de rest laat zich raden... goor volk, soldatem
Dit zijn wannabee-austronatems! Oftewel Pilotem in een austronatempak!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef Elounda het volgende:
Astronautem zijn geen homo...
Ik heb deze foto bestudeerd en ik ben er nog niet helemaal uit..
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |