Meestal om de beurt lekker sjorren aan dat dingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef buzzer het volgende:
ze zitten ook de hele dag aan hun knuppel
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:24 schreef Elounda het volgende:
Pilotem drinken geen bier,
die drinken wwwishkey, of ddddgggin, of Bourbon of zo.
ik vind het faudje leuk, ik hou ém er inquote:
is je bier op of zo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:46 schreef Mojave het volgende:
ok
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:24 schreef Elounda het volgende:
Pilotem drinken geen bier,
die drinken wwwishkey, of ddddgggin, of Bourbon of zo.
Vertel ??quote:
Ook dat nog inderdaad, die naam Schiphol, of ook wel Shithol! Dat kan niet anders dan dat een piloot dat verzonnen heeft, want dat zijn toch echt stuk voor stuk allemaal hhhhomo'squote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Vertel ??
Volgens mij zijn pilotem standaard dronken trouwens.
Vertelde mijn zwager altijd, heeft op Shithol gewerkt
Pcies... het is gewoon één groot homo paradijs....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:47 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Ook dat nog inderdaad, die naam Schiphol, of ook wel Shithol! Dat kan niet anders dan dat een piloot dat verzonnen heeft, want dat zijn toch echt stuk voor stuk allemaal hhhhomo's![]()
![]()
echt wel! Ik ga er nooit meer heen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Pcies... het is gewoon één groot homo paradijs....
Ik ook niet hoor, al hoewel ik natuurlijk minder gevaar loop als vrouw, maar je weet het niet hè, met die pilotem....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:54 schreef Angelotus het volgende:
[..]
echt wel! Ik ga er nooit meer heen!![]()
O.quote:
een beter voorbeeld kun je niet geven! ASOCIAAL GEWOON!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef Elounda het volgende:
Kijk: één van de velen pilotem op shithol:
[afbeelding]
Ik vond hem zo'n treffend voorbeeld van zo'n k*t piloot, die dan samen met al die andere Pilotem op Shithol rondlopen en... tja wat zouden ze daar allemaal doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:44 schreef Angelotus het volgende:
[..]
een beter voorbeeld kun je niet geven! ASOCIAAL GEWOON!![]()
en die stuwardessen dan! Dat zijn toch pot'n eerste klas (first class hebben ze niet voor niets uitgevondenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vond hem zo'n treffend voorbeeld van zo'n k*t piloot, die dan samen met al die andere Pilotem op Shithol rondlopen en... tja wat zouden ze daar allemaal doen.
Ik durf er niet aan te denken, gewoon
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef Angelotus het volgende:
[..]
en die stuwardessen dan! Dat zijn toch pot'n eerste klas (first class hebben ze niet voor niets uitgevonden)
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:51 schreef Angelotus het volgende:
whehehe inderdaad! Het woord 'muts' komt dan ook uit de luchtvaart!
Wij zijn dan ook heteroseksuelen hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:52 schreef Elounda het volgende:
[..]veeg me op.
Dank zij ons bloeit het topic als noooit tevoren
pcies!! die doen ten minste wat nuttigs met hun leven...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:53 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook heteroseksuelen he
EEEEH tis 'psies' en geen 'pcies'quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
pcies!! die doen ten minste wat nuttigs met hun leven...
pcies!!!! pcies!!! Eindelijk eens iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:57 schreef Angelotus het volgende:
[..]
EEEEH tis 'psies' en geen 'pcies'
Het nut van deze discussie? Nou dat is het openbaar maken van plausibele praktijken binnen de luchtvaartindustrie en het gevolg dat heteroseksuelen met minder moeten doen dan homoseksuelen, die goud geld in de luchtvaart verdienen! Homoseksuelen klagen toch altijd over discriminatie? NOU DIT IS DISCRIMINATIE VOOR DE HETEROSEKSUELEN JA!![]()
![]()
lekker wijf!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
pcies!!!! pcies!!! Eindelijk eens iemand die het begrijpt.
Hier nog even een signalement van zo'n verkapte hetero stuwardess:
[afbeelding]
ik weet niet.. misschien komt het van het gezegde: op ieder potje (= dan de vrouw) past een deksel (=quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:01 schreef Angelotus het volgende:
[..]
lekker wijf!![]()
Maar t blijft een pot (waarvoor noemen ze het eigenlijk 'pot'?)![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
ik weet niet.. misschien komt het van het gezegde: op ieder potje (= dan de vrouw) past een deksel (=
de man)
Op ieder potje past een potje klinkt ook niet erg. psies!!
Kostelijk!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:04 schreef Angelotus het volgende:
[..]
![]()
en op ieder dekseltje past een dekseltje
![]()
![]()
Het lijkt alsof we met z'n 2en lachen hier! Maar de schijn bedriegt! Er kijken zo'n 200 gasten mee! JA JULLIE JA!quote:
quote:
Realy???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:38 schreef cheukert het volgende:
En die remove-before-flight dingetjes doen ze tijdens de vlucht om den penis opdat ze elkaar geen enge ziektes geven
zijn geen pilotem, zijn allemaal stuwardessen, da's nou juist het tragischequote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:46 schreef cheukert het volgende:
Dat zijn pas echte oppergay pilotem ze hebben niet eens strepen
ik walg d'er van...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:54 schreef cheukert het volgende:
Nog erger van die stuwards
vies...brrrr. bah..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:57 schreef Angelotus het volgende:
gadver, dat gajus is helemaal pervers! Bah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |