Sterk.quote:
inderdaad! VRAAG tekens.....ik vroeg het me gewoon af....quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:42 schreef ChopperMick het volgende:
Hééééé! Niet zo zeiken op m'n beroepsgroep!
En nee ik ben geen homo, ik heb alleen seks met mannen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Obviously. Waarom zitten ze anders zo graag met twee mannen in een ding dat 'cockpit' heet.
Piloten.
nou! idd en dan maar lekker roegen met het toestel op de automatische piloot.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef Angelotus het volgende:
en dan die pilotendeur, die zogenaamd voor terroristen gesloten moet zijn! Nou wij weten wel wat er achter die deuren gebeurt he jongens?
Hoe weet jij dat zo goed, is je vaders soms ook piloot?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef Angelotus het volgende:
en dan die pilotendeur, die zogenaamd voor terroristen gesloten moet zijn! Nou wij weten wel wat er achter die deuren gebeurt he jongens?
Pwnen of niet, hij blijft een heaumeauxquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:17 schreef RickoKun het volgende:
mijn broer wel, hij pwnt jullie allemaal
NIETESquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Pwnen of niet, hij blijft een heaumeaux
Nee natuurlijk niet gekkiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed, is je vaders soms ook piloot?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed, is je vaders soms ook piloot heumeux ?
En bedanktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Obviously. Waarom zitten ze anders zo graag met twee mannen in een ding dat 'cockpit' heet.
Piloten.
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
En bedanktWaarom val ik nu ineens onder 'mannen'?
quote:
Ja stelletje verwende flikkers.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef nsfw het volgende:
Piloten zijn idd allemaal gay!
Ze verdienen ook teveel!
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om een beetje zo'n vliegtuig te besturen! en daar verdienen ze dan een kwart miljoen euro per jaar mee![]()
En de rest van de nederlanders maar hard werken tegen een minimumloon
Die zijn coolquote:Op zondag 11 februari 2007 22:54 schreef cheukert het volgende:
Als piloten al zo zijn, hoe erg zijn co-piloten dan
drank maakt meer kapot......waaronder de 'n' op mijn toetsenbordquote:Op zondag 11 februari 2007 18:50 schreef Friek_ het volgende:
Hahaa! Er staat pilotem in de TT! PILOTEM!![]()
D::D:D!111 Dacht-ie dat ie op de 'n' drukte, NOU MOOI NIET DUS.
:D:D!!11unusduotres
Maar jij hebt een Apachequote:Op zondag 11 februari 2007 22:54 schreef cheukert het volgende:
Als piloten al zo zijn, hoe erg zijn co-piloten dan
Dat zijn vast en zeker gay-soft-pr0n filmpjes!quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:41 schreef SnowBite het volgende:
ik vind dat piloten onderbetaald zijn.
Ze krijgen gvd. zo'n 2 ton per jaar om 2x per maand op vakantie te gaan in de carribean.
Best vermoeiend lijkt me dat. Ook het constant aangekeken worden door mensen en het aanzien lijken me echt niet leuk.
Laat staan het besturen van zo'n vliegtuig zelf, dat wilt toch niemand. En om dan vervolgens 9 uur lang het beste uitzicht op aarde te hebben terwijl je op je laptop een filmpje kijkt is ook kut.
nee dat vak is niets voor mij
Kan toch niet andersquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Dat zijn vast en zeker gay-soft-pr0n filmpjes!![]()
Ik denk het wel ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Dat zijn vast en zeker gay-soft-pr0n filmpjes!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |