Alleen: dat weten ze zelf nog niet... ze denken "wij zijn stoere pilotem, ok, weliswaar in een zweefvliegtuig, maar wij zijn tóch pilotem"quote:Op maandag 19 februari 2007 08:33 schreef Angelotus het volgende:
Pilotem in zweegvliegtuigem zijn mietjes (oftewel homo's in opleiding).
Zodat ze helemaal heel en aan 1 stukje in de Hemel zouden komen?quote:Op maandag 19 februari 2007 08:43 schreef HetVraagteken het volgende:
Da's nog niet alles
Maar .... waarom droegen Japanse Kamikazepiloten in godsnaam een helm ?![]()
Iets in jouw reacties doet mij denken dat je een of meerdere keren gigantisch bent afgewezen door een piloot.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zodat ze helemaal heel en aan 1 stukje in de Hemel zouden komen?
Da's helemaal vreemd volk, Kamikaze-Pilotem.
Volgens mij ook heel geen homo's)
merk ik daar dat iemand opgejut begint te raken?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef Mojave het volgende:
[..]
Iets in jouw reacties doet mij denken dat je een of meerdere keren gigantisch bent afgewezen door een piloot.
Net iets te fanatiek in dit topic![]()
Of wellicht opgewonden?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:16 schreef nsfw het volgende:
[..]
merk ik daar dat iemand opgejut begint te raken?
Biertje?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef Mojave het volgende:
[..]
Iets in jouw reacties doet mij denken dat je een of meerdere keren gigantisch bent afgewezen door een piloot.
Net iets te fanatiek in dit topic![]()
wil wel maar ik kan niet...quote:
Nee, klopt dat weet jij nietquote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet niet wat jíj allemaal in je reet stopt...
Beetje zonde als ze tegen de cockpitkap zouden knallen voordat ze kamikaze konden doen hehquote:Op maandag 19 februari 2007 08:43 schreef HetVraagteken het volgende:
Da's nog niet alles
Maar .... waarom droegen Japanse Kamikazepiloten in godsnaam een helm ?![]()
Ik heb over 2 uur een vlucht naar Australië.quote:
Ja je kan haar wel trouwen!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:33 schreef cheukert het volgende:
wannabe homo!
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb over 2 uur een vlucht naar Australië.
Ben namelijk Stuwardess.
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb over 2 uur een vlucht naar Australië.
Ben namelijk Stuwardess.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:30 schreef Angelotus het volgende:
das best aardig ja!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef Elounda het volgende:
[..]![]()
![]()
off topic: elke keer als ik die avatar van je zie moet ik hard lachen...
Ik hou er vanquote:
Broodtrommel is cool! Ik heb er zelf ook 1, maar die gebruik voor de opslag van mijn garbage pail kids kaartjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik hou er van
Ik heb zelf een echt vette Pyama van Sponge Bob en ook een kekke broodtrommel.
En nee, ik ben geen 6 meer.
Eigenlijk ben ik een freak en zielig.
Is Sponge Bob Homo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:45 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Broodtrommel is cool! Ik heb er zelf ook 1, maar die gebruik voor de opslag van mijn garbage pail kids kaartjes![]()
Sponge Bob is gewoon Sponge Bob, want hij heeft geen seksualiteit!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is Sponge Bob Homo?
Hij is wel vaak in de buurt van Octo...
Ojahquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Sponge Bob is gewoon Sponge Bob, want hij heeft geen seksualiteit!![]()
oe, die is gaaf..quote:
Ja weet ik, toch verschrikkelijk dat ze zo'n toestel "Enola Gay" hebben genoemd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:32 schreef nsfw het volgende:
[..]
Dat was het vliegtuig wat de atoombom op Hiroshima gooide
[afbeelding]
Oftewel: Homo's zijn massamoordenaars! (Want pilotem zijn homo's)quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja weet ik, toch verschrikkelijk dat ze zo'n toestel "Enola Gay" hebben genoemd.
Jij bent geobsedeerd door homo's.. wat houdt dat in?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Oftewel: Homo's zijn massamoordenaars! (Want pilotem zijn homo's)![]()
Nee, wij zijn in beginsel geobsedeerd door Pilotemquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Jij bent geobsedeerd door homo's.. wat houdt dat in?
Exactly!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Oftewel: Homo's zijn massamoordenaars! (Want pilotem zijn homo's)![]()
Is gecancelled, piloot had diarree!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
Exactly!!
Ik dacht dat je een vlucht had?
WTF...quote:
Shit happensquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Is gecancelled, piloot had diarree!![]()
Jep, kan op mun werk Fok niet op, dus mij moet je vandaag missen! En vanavond heeft ik een feessiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:23 schreef Elounda het volgende:
Goedemorgen and Ready for Take off, of hebben we een Mayday vandaag?
Nou werk ze, rustige starts en landings toegewenst en veel plezier op je feessie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:38 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Jep, kan op mun werk Fok niet op, dus mij moet je vandaag missen! En vanavond heeft ik een feessie
http://frontpage.klifix.nl/2007/02/23/amusementman-jarig/
Dus ook vanavond zal ik er niet zijn
Goewzo!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou werk ze, rustige starts en landings toegewenst en veel plezier op je feessie.
Ik zal het Pilotem Fort bewaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |