Je bent zeker piloot?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef IHVK het volgende:
Nu heb ik twee homo topics in MyAT!
Dit is een vrij topic, dat wij de enige 2 zijn die em warm houden.... tja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef IHVK het volgende:
Elounda en Angelo, waarom gaan jullie niet msn´nen?![]()
quote:
waarom kregen de mensen in het vliegtuig niks te eten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Obviously. Waarom zitten ze anders zo graag met twee mannen in een ding dat 'cockpit' heet.
Piloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou.......quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef Angelotus het volgende:
kijk eens!
[afbeelding]
Weer het klaarklinke bewijs van dit topic!
eeeeh....tis volgems mij 'Kathemdraal' ......quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou nou.......
Hij heeft het uitgevonden én verbeterd!
Ik zeg: een nicht als een kathedraal![]()
![]()
Typfoutjem...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef Angelotus het volgende:
[..]
eeeeh....tis volgems mij 'Kathemdraal' ......![]()
De zgn Pilotembril ja. Die zijn wel tofquote:
Alleen als ze naar griekenland vliegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Is het trouwens waar dat piloten al die stewardesjes kontneuken?
Bizar. Waarom willen die piloten dan altijd op Azië en zo vliegenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als ze naar griekenland vliegen.
eeeh nee,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Is het trouwens waar dat piloten al die stewardesjes kontneuken?
Skippybal is duidelijk niet op de hoogte van de gebruikem en rituelem van pilotem.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:50 schreef Angelotus het volgende:
[..]
eeeh nee,pilotem zijn toch homo's! En homo's kontneuken alleen met mannen en niet met vrouwen. Dus wel met stewards
![]()
Met je kansloze zonnembril andere pilotem in zwenbadem tiefem!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef Elounda het volgende:
[..]
Skippybal is duidelijk niet op de hoogte van de gebruikem en rituelem van pilotem.
nou, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Met je kansloze zonnembril andere pilotem in zwenbadem tiefem!![]()
legemdarieschquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Met je kansloze zonnembril andere pilotem in zwenbadem tiefem!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |