wist hij dat dan niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, natasja en Brian hebben het er samen over gehad om Bart er uit te stemmen.
Zij dekken er elkaar wel, zeiden ze.
ach... Syl en Huub zitten de hele avond al te klessebessen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben op visite maar er stond een pc met online...
Valt me op dat Syl naast Bart staat tegenover Huub
Staat het niet al op tien.tv?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef partyyboyy het volgende:
Heeft er hier iemand de beelden van de terugkeer van Huub?
he WILquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Je bent genoemd door Huub en ontmaskerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoi Wil, je bent herkend ......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
geeft niet... Hij doet niet zo vreselijk gluiperig als NL, en bij Natasia lijkt 'ie iets meer afstandelijk... gewoon ja en amen zeggen... Bij Huub heeft Brian ook zelf wat inbreng...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:27 schreef robert2006 het volgende:
bart is absoluut niet te vertrouwen, echt van 2 walletjes eten!
hoi, Wilquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja maar hij heeft vannacht niet geslapen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat het niet al op tien.tv?
En anders komt HiDiHo er wel mee op de proppen denk ik. Die was er niet vanavond, maar volgens mij neemt hij standaard alle streams op.
dat was Gabyquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent genoemd door Huub en ontmaskerd![]()
Hij houdt zijn hoofd erbij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:27 schreef robert2006 het volgende:
ja ik was HiDiHo ook al een het zoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat het niet al op tien.tv?
En anders komt HiDiHo er wel mee op de proppen denk ik. Die was er niet vanavond, maar volgens mij neemt hij standaard alle streams op.
Ik vertrouw hem voor geen meter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:27 schreef robert2006 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoi Wil, je bent herkend ......
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:28 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft geluisterd naar zijn vader, zijn daar beelden van![]()
Heee, je bent beroemd.....mag ik nu je handtekening?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent genoemd door Huub en ontmaskerd![]()
Doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ben zo blij voor Syl, kan wel janken![]()
![]()
![]()
jupquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Bart echt van de week tegen Sylvia gezegd dat hij haar er niet uit ging stemmen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Bart speelt ook zijn eigen spel, daar is niks mis mee. Hij speelt het beter dan natasia of brian.
Eerlijk of niet, tis strategisch klaar, blijft het leuk !
Het gesprek van net was moeilijk in te schatten. Een van beide kanten op speelt hij het slim, maar hij moet toch vroeg of laat kleur bekennen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:27 schreef Maanvis het volgende:
Ja.. bart gaat gewoon winnen zo.. die speelt het het slimst
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ben zo blij voor Syl, kan wel janken![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Bart echt van de week tegen Sylvia gezegd dat hij haar er niet uit ging stemmen?
Je denkt toch niet dat ik gek benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef jessie het volgende:
Lol zet je de stream op Brian, en je hoort nog steeds Nena, Nena, Nena. Dacht dat me stream bufferde, maar dat doet die dus niet. Brian buffert.
Bert blijft wel een oersaaie boeren controlfreak. maakt geen tv ehquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Bart speelt ook zijn eigen spel, daar is niks mis mee. Hij speelt het beter dan natasia of brian.
Eerlijk of niet, tis strategisch klaar, blijft het leuk !
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef jessie het volgende:
Lol zet je de stream op Brian, en je hoort nog steeds Nena, Nena, Nena. Dacht dat me stream bufferde, maar dat doet die dus niet. Brian buffert.
mag ikke dat doen? ik kan nl ook kickboxen, dus ik durf wel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
kan iemand dit brian ff gaan vertellen?
Wat doe jij hierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:27 schreef versabommie het volgende:
Waar is die enorme GFT-Kliko?
Dat had Huub haar al verteld.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vreemd, kennelijk weet Sylvia waarom Nena vanmiddag niet in het hotel (Wittebergen ?) was.......
had 'ie in de chat al gezegd van de week. Hij werd verliefd toen ze terug kwam. Moet bekennen dat dat kleine stukje mijn complete beeld van nena ook heeft veranderd ten gunste van Nena, als in dat ze eigenlijk nog leuker is dan ik al dacht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
Huub is verliefd op Nena, hij geeft het toe.
"Het is maar goed dat ze niet meer hier is, anders zou ik stíkverliefd zijn geworden."
Dat zei hij al eerder, het moment dat Nena terugkwam voor haar revenge was het moment dat hij verliefd was.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
"Het is maar goed dat ze niet meer hier is, anders zou ik stíkverliefd zijn geworden."
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ook al is Syl ok en snapt ze het echt, zou ze toch niet een inimini jaloers zijn ?
Volgens mij valt ze niet zo op jongens..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ook al is Syl ok en snapt ze het echt, zou ze toch niet een inimini jaloers zijn ?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
jemig wat gaan de Cossen traag
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef jessie het volgende:
Wilgo blijkt een relatie te hebben met Heddaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat zdngmw direct afgevoerd is is na het zien van het filmpje, nooit meer terug ole, ole![]()
![]()
Ik durf het geluid ook niet aan te zetten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ik geloof je wel. Ik durf niet het geluid aan te zetten.
Nee dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geloof hem...en ik begrijp het eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
traag?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
Mooi, de angst zit er goed in!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat doe jij hier
Ik vond het al erg genoeg dat huub terug is, maar dit trek ik echt niet
Wat wil je van brainless..en 1 Hersencel Dellquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En waar gaat het over. Over NENA
kan de redactie niet "per ongeluk" het geluid van stream 1 richting brian sturen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
We zijn weer blijquote:
Heej moet jij niet wowenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi, de angst zit er goed in!![]()
Bommie terugquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
We zijn weer blij![]()
Huub terug, Scan terug en Demins terug
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan de redactie niet "per ongeluk" het geluid van stream 1 richting brian sturen?
zit ze nog achter?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat zdngmw direct afgevoerd is is na het zien van het filmpje, nooit meer terug ole, ole![]()
![]()
Anders loop je nog even naar de brug om een beker hete choco te brengen. Het is nu toch makkelijk bij te lezen allemaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ja, is ze nog aan het kijken?quote:
dan nog snap ze het nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:40 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, is ze nog aan het kijken?
Misschien dat ze het 2X zo langzaam afspelen voor haar...
Norman "brian de bufferaar" Batesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Kom me maar een keer bedanken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Gert mn complimenten over je moderatorschap van vandaag !!! Om meteen een apart topic te openen over Huubs terugkeer. Top !!! Zuivere Cos regulatie
Neuh sinds ik gm ( mod) daar ben is de lo er iets minder omquote:
Ben je een beetje trots?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
p.s. postje of 5000 in alleen al de COS, sinds vanochtend.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat doe jij hier
Ik vond het al erg genoeg dat huub terug is, maar dit trek ik echt niet
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Gert mn complimenten over je moderatorschap van vandaag !!! Om meteen een apart topic te openen over Huubs terugkeer. Top !!! Zuivere Cos regulatie
Wel flauw als je na het vertrek van Huub afhaakt, nogal huberigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
We zijn weer blij![]()
Huub terug, Scan terug en Demins terug
![]()
![]()
Ja, vind ik ook jammerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je een beetje trots?![]()
Jammer dat Huub niet mag zuipen.![]()
met een appeltaart zekerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom me maar een keer bedanken.![]()
(Het hielp ook echt.)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh sinds ik gm ( mod) daar ben is de lo er iets minder om![]()
Ik zou bijna respect krijgen voor forumcrew.....BIJNA whehehe
Neem dan wel een lekker warm dekentje meequote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Huub denkt na over de beddenverdeling. De volgende die erin komt, moet bij hem komen liggen, dat schept een band.
Dat zal Eric Mannetje niet erg vinden denk ik.
Ze hebben vast lekker eten bij de "buren" offe.....quote:
niet weggaan, want voor je het weet zijn er weer 2 cossen voorbijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:44 schreef Miraaa het volgende:
Pfffff....zo hehe............ik ben weer helemaal bijgelezen..........![]()
![]()
Ik wil sowieso Gert wel complimenteren met zijn moderatorschap.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ach..quote:
Ik hoop in de vijver, favoriete plaats van Huub, dus lekker op haar nephaar pissen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:43 schreef XiChico het volgende:
Waar is die dikke zwarte pad eigenlijk?
Misschien een lovershoekjetopic openenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neem dan wel een lekker warm dekentje mee![]()
Weten of lezen, maar niet horenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
Ik wil eigelijk wel horen wat natasia allemaal te zeggen heeft.
Wat zei Amanda ook alweer een tijdje nadat Huub terug wasquote:
Ja dat probleem had ik al.........ik kreeg ff visite tussendoor en was weer helemaal terug bij af.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
niet weggaan, want voor je het weet zijn er weer 2 cossen voorbij![]()
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik wil sowieso Gert wel complimenteren met zijn moderatorschap.
Alles met een kwinkslag proberen in goede banen te leiden en niet zo autoritair als andere moderaters.![]()
quote:
gaan we slijmenquote:
Hij heeft toch net toegegeven dat hij verliefd is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Nasp het volgende:
Huub is ook aardig geobsedeerd door Nena eigenlijk.![]()
Terwijl die voor het spel juist veel beter bij Brian zou kunnen liggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Huub denkt na over de beddenverdeling. De volgende die erin komt, moet bij hem komen liggen, dat schept een band.
Dat zal Eric Mannetje niet erg vinden denk ik.
Ja maar Huub is meer een type die verliefd wordt op wat toevallig voor handen is........een soort uit het oog uit het hart.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Nasp het volgende:
Johquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Nasp het volgende:
Hij is echt geweldigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
In your face! In your face! In your face!![]()
datquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is echt geweldige.... Prachtig, dat enthousiasme van Huub.
Heeft ie tranquillizer genomen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
De pillen werken bij Brian
HEAR HEAR!quote:
" Heeeeeeeee , Broddduh, stemmen, wegstemmen, geweld, ok ok aiaiaiaia, ja ok, Master kerel, drank...........ok deal"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
Brian begint aan zijn MASTAPLAN met Huub hoor.![]()
Heeft de redactie hem toe gedwongen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Heeft ie tranquillizer genomen?![]()
quote:
Wedden die gaat morgen met Palma "huggen"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Ben ik nou te optimstisch, of heeft zdngmw een dik vette burnout![]()
![]()
![]()
Dat stond er alquote:
Ze gaf al aan mini-me aan dat ze zo gaan slapen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef Gigageil het volgende:
Het is elf uur, het gegaap van Nasty kan beginnen.....![]()
Centimeter?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Prospera het volgende:
brian denkt niet dat Huub 150 wordt.
je bent te laatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef Gigageil het volgende:
Het is elf uur, het gegaap van Nasty kan beginnen.....![]()
Genoten? Het moet nog beginnen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij ook zo genoten van de SC in de COS?![]()
Die hebben ze 'achter' ingebracht ....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Heeft ie tranquillizer genomen?![]()
Je ziet nu precies hoeveel wodka hij er normaal bij pleurt.quote:
Huub: "Nu gaat het pas beginnen!".quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef Prospera het volgende:
Huub gaat nog lang niet slapen
zag hetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat stond er alKijk maar naar de quote in jouw bericht.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef Miraaa het volgende:
Welke plaat is dit....iemand ???
Talitha???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huub: "Nu gaat het pas beginnen!".![]()
![]()
boogy 2 nite!! YEAH!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef Miraaa het volgende:
Welke plaat is dit....iemand ???
Sorry, maar ik moet zo weer even wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef partyyboyy het volgende:
Heerlijk zeg, weer een intelligent iemand erbij
we wachten op HiDiHoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:57 schreef Lieve het volgende:
Zijn er al filmpjes van HET BEGIN?
Niet op gelet helaasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef SIRA het volgende:
kan iemand verstaan wat Brian zit te mompelen ?
you are excusedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet zo weer even weg![]()
Zei hij dat echt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef Prospera het volgende:
Sneaky Brian: Hoer i come back for you.
Over 20 minuten heb ik ook verse cake met bosvruchten.... de oven moet nog een kwartierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef Gigageil het volgende:
Die fucking miljonairs hebben wel appeltaart![]()
op de gouden kooi website staat ook al een filmpje!quote:
Thalitaaaaaaaaaa je bent er ook weer eensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huub: "Nu gaat het pas beginnen!".![]()
![]()
het irriteerd mequote:
Vind hem echt heel eng.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef Prospera het volgende:
Sneaky Brian: Hoer i come back for you.
psychotisch lachje.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had van een partyboyy niets anders verwacht.quote:
Redactie leest hier constant meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind hem echt heel eng.
Ik hoop echt dat de redactie alles goed in de gaten houd.
OMFG!!!!quote:
ach die naam van mij is ook uit een kansloze puberperiodequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik had van een partyboyy niets anders verwacht.![]()
Petraaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Thalitaaaaaaaaaa je bent er ook weer eens![]()
![]()
what else is newquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef teamlead het volgende:
"je komt hier binnen zonder mij te groeten"
Pas als je op een 30+ disco ben en je kan iedere plaat uit je hoofd meezingen, dan moet je je pas zorgen gaan maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ach die naam van mij is ook uit een kansloze puberperiode![]()
Best moeilijk, om die dingen van een dokter te krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zegt Natasia dat hij slaappillen heeft gekregen en ingenomen .......
Naakt ?? Of intervieuw ??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak brian zich af gaat trekken op de foto's van Nena in de Panorama.
Als het tenminste echt waar is wat Nena zei in de chat dat zij volgende week in de Panorama staat.
Dat was de uitleg van Brian om geen kunstje richting Huub te flikken. Met de punten van Sylvia kan Huub z'n broer Joris bellen en dan hoort hij meteen wie het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Wat zei Brainles net tegen Zndgmw over huub krijgt contactpunten van sil die gaat joost bellen en dan weet hij heet. Ik was net te laat
geen idee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef agter het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk afgelopen met Huub zijn koffers?
Dream on dearquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef teamlead het volgende:
kan amanda ook wel eens 1 zin produceren die wel ergens over gaat?
Je kan ook GM worden heur?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kan ik hier wel mod worden?![]()
huub gaat met cp's van Syl Joris bellen om te vragen wie zijn cpkoffer verstopt heeft oidquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Wat zei Brainles net tegen Zndgmw over huub krijgt contactpunten van sil die gaat joost bellen en dan weet hij heet. Ik was net te laat
Is ook het enige waar die muffe plofkop over mee kan praten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef jessie het volgende:
Dit zijn echt wel van die 19 jarige dingen. Zo onbelangrijk allemaal en je druk maken om niks. Ex dit ex dat. Pffff.
OHhhhhhhhhhhhh thxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was de uitleg van Brian om geen kunstje richting Huub te flikken. Met de punten van Sylvia kan Huub z'n broer Joris bellen en dan hoort hij meteen wie het gedaan heeft.
Ging dat niet over de koffers van Huub die Brian in de struiken heeft getiefd?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat was de uitleg van Brian om geen kunstje richting Huub te flikken. Met de punten van Sylvia kan Huub z'n broer Joris bellen en dan hoort hij meteen wie het gedaan heeft.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Hedda is 18!
heeft Brainless de koffers van Huub in de struiken gegooit?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ging dat niet over de koffers van Huub die Brian in de struiken heeft getiefd?
Ja, en alle volgende kunstjes richting Huub.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ging dat niet over de koffers van Huub die Brian in de struiken heeft getiefd?
Voor zover ik weet wel. Of heeft een DGKmedewerker ze eruit gehaald? Anyone?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:07 schreef agter het volgende:
Liggen zijn koffers nog in de bosjes?
we hebben wel iemand in de bosjes gezien naderhand maar was niet duidelijk is wie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Of heeft een DGKmedewerker ze eruit gehaald? Anyone?
Ik heb dat stuk gemist.. wie heeft zn koffers daar gepleurd dan? En in welke context zegmaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Of heeft een DGKmedewerker ze eruit gehaald? Anyone?
Nou, ik heb even gecashed hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |