Petraaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Thalitaaaaaaaaaa je bent er ook weer eens![]()
![]()
what else is newquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef teamlead het volgende:
"je komt hier binnen zonder mij te groeten"
Pas als je op een 30+ disco ben en je kan iedere plaat uit je hoofd meezingen, dan moet je je pas zorgen gaan maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ach die naam van mij is ook uit een kansloze puberperiode![]()
Best moeilijk, om die dingen van een dokter te krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zegt Natasia dat hij slaappillen heeft gekregen en ingenomen .......
Naakt ?? Of intervieuw ??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak brian zich af gaat trekken op de foto's van Nena in de Panorama.
Als het tenminste echt waar is wat Nena zei in de chat dat zij volgende week in de Panorama staat.
Dat was de uitleg van Brian om geen kunstje richting Huub te flikken. Met de punten van Sylvia kan Huub z'n broer Joris bellen en dan hoort hij meteen wie het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Wat zei Brainles net tegen Zndgmw over huub krijgt contactpunten van sil die gaat joost bellen en dan weet hij heet. Ik was net te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |