Neem dan wel een lekker warm dekentje meequote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Huub denkt na over de beddenverdeling. De volgende die erin komt, moet bij hem komen liggen, dat schept een band.
Dat zal Eric Mannetje niet erg vinden denk ik.
Ze hebben vast lekker eten bij de "buren" offe.....quote:
niet weggaan, want voor je het weet zijn er weer 2 cossen voorbijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:44 schreef Miraaa het volgende:
Pfffff....zo hehe............ik ben weer helemaal bijgelezen..........![]()
![]()
Ik wil sowieso Gert wel complimenteren met zijn moderatorschap.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Gert mn complimenten over je moderatorschap van vandaag !!! Om meteen een apart topic te openen over Huubs terugkeer. Top !!! Zuivere Cos regulatie
Ach..quote:
Ik hoop in de vijver, favoriete plaats van Huub, dus lekker op haar nephaar pissen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:43 schreef XiChico het volgende:
Waar is die dikke zwarte pad eigenlijk?
Misschien een lovershoekjetopic openenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neem dan wel een lekker warm dekentje mee![]()
Weten of lezen, maar niet horenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
Ik wil eigelijk wel horen wat natasia allemaal te zeggen heeft.
Wat zei Amanda ook alweer een tijdje nadat Huub terug wasquote:
Ja dat probleem had ik al.........ik kreeg ff visite tussendoor en was weer helemaal terug bij af.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
niet weggaan, want voor je het weet zijn er weer 2 cossen voorbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |