Genoten? Het moet nog beginnen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij ook zo genoten van de SC in de COS?![]()
Die hebben ze 'achter' ingebracht ....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Heeft ie tranquillizer genomen?![]()
Je ziet nu precies hoeveel wodka hij er normaal bij pleurt.quote:
Huub: "Nu gaat het pas beginnen!".quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef Prospera het volgende:
Huub gaat nog lang niet slapen
zag hetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat stond er alKijk maar naar de quote in jouw bericht.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef Miraaa het volgende:
Welke plaat is dit....iemand ???
Talitha???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huub: "Nu gaat het pas beginnen!".![]()
![]()
boogy 2 nite!! YEAH!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef Miraaa het volgende:
Welke plaat is dit....iemand ???
Sorry, maar ik moet zo weer even wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef partyyboyy het volgende:
Heerlijk zeg, weer een intelligent iemand erbij
we wachten op HiDiHoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:57 schreef Lieve het volgende:
Zijn er al filmpjes van HET BEGIN?
Niet op gelet helaasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef SIRA het volgende:
kan iemand verstaan wat Brian zit te mompelen ?
you are excusedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet zo weer even weg![]()
Zei hij dat echt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef Prospera het volgende:
Sneaky Brian: Hoer i come back for you.
Over 20 minuten heb ik ook verse cake met bosvruchten.... de oven moet nog een kwartierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef Gigageil het volgende:
Die fucking miljonairs hebben wel appeltaart![]()
op de gouden kooi website staat ook al een filmpje!quote:
Thalitaaaaaaaaaa je bent er ook weer eensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huub: "Nu gaat het pas beginnen!".![]()
![]()
het irriteerd mequote:
Vind hem echt heel eng.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef Prospera het volgende:
Sneaky Brian: Hoer i come back for you.
psychotisch lachje.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had van een partyboyy niets anders verwacht.quote:
Redactie leest hier constant meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind hem echt heel eng.
Ik hoop echt dat de redactie alles goed in de gaten houd.
OMFG!!!!quote:
ach die naam van mij is ook uit een kansloze puberperiodequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik had van een partyboyy niets anders verwacht.![]()
Petraaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Thalitaaaaaaaaaa je bent er ook weer eens![]()
![]()
what else is newquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef teamlead het volgende:
"je komt hier binnen zonder mij te groeten"
Pas als je op een 30+ disco ben en je kan iedere plaat uit je hoofd meezingen, dan moet je je pas zorgen gaan maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ach die naam van mij is ook uit een kansloze puberperiode![]()
Best moeilijk, om die dingen van een dokter te krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zegt Natasia dat hij slaappillen heeft gekregen en ingenomen .......
Naakt ?? Of intervieuw ??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak brian zich af gaat trekken op de foto's van Nena in de Panorama.
Als het tenminste echt waar is wat Nena zei in de chat dat zij volgende week in de Panorama staat.
Dat was de uitleg van Brian om geen kunstje richting Huub te flikken. Met de punten van Sylvia kan Huub z'n broer Joris bellen en dan hoort hij meteen wie het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Wat zei Brainles net tegen Zndgmw over huub krijgt contactpunten van sil die gaat joost bellen en dan weet hij heet. Ik was net te laat
geen idee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef agter het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk afgelopen met Huub zijn koffers?
Dream on dearquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef teamlead het volgende:
kan amanda ook wel eens 1 zin produceren die wel ergens over gaat?
Je kan ook GM worden heur?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kan ik hier wel mod worden?![]()
huub gaat met cp's van Syl Joris bellen om te vragen wie zijn cpkoffer verstopt heeft oidquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Wat zei Brainles net tegen Zndgmw over huub krijgt contactpunten van sil die gaat joost bellen en dan weet hij heet. Ik was net te laat
Is ook het enige waar die muffe plofkop over mee kan praten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef jessie het volgende:
Dit zijn echt wel van die 19 jarige dingen. Zo onbelangrijk allemaal en je druk maken om niks. Ex dit ex dat. Pffff.
OHhhhhhhhhhhhh thxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was de uitleg van Brian om geen kunstje richting Huub te flikken. Met de punten van Sylvia kan Huub z'n broer Joris bellen en dan hoort hij meteen wie het gedaan heeft.
Ging dat niet over de koffers van Huub die Brian in de struiken heeft getiefd?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat was de uitleg van Brian om geen kunstje richting Huub te flikken. Met de punten van Sylvia kan Huub z'n broer Joris bellen en dan hoort hij meteen wie het gedaan heeft.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Hedda is 18!
heeft Brainless de koffers van Huub in de struiken gegooit?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ging dat niet over de koffers van Huub die Brian in de struiken heeft getiefd?
Ja, en alle volgende kunstjes richting Huub.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ging dat niet over de koffers van Huub die Brian in de struiken heeft getiefd?
Voor zover ik weet wel. Of heeft een DGKmedewerker ze eruit gehaald? Anyone?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:07 schreef agter het volgende:
Liggen zijn koffers nog in de bosjes?
we hebben wel iemand in de bosjes gezien naderhand maar was niet duidelijk is wie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Of heeft een DGKmedewerker ze eruit gehaald? Anyone?
Ik heb dat stuk gemist.. wie heeft zn koffers daar gepleurd dan? En in welke context zegmaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Of heeft een DGKmedewerker ze eruit gehaald? Anyone?
Nou, ik heb even gecashed hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |