Anders loop je nog even naar de brug om een beker hete choco te brengen. Het is nu toch makkelijk bij te lezen allemaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
jemig wat gaan de Cossen traag
Ja, is ze nog aan het kijken?quote:
dan nog snap ze het nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:40 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, is ze nog aan het kijken?
Misschien dat ze het 2X zo langzaam afspelen voor haar...
Norman "brian de bufferaar" Batesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En waar gaat het over. Over NENA
Kom me maar een keer bedanken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Gert mn complimenten over je moderatorschap van vandaag !!! Om meteen een apart topic te openen over Huubs terugkeer. Top !!! Zuivere Cos regulatie
Neuh sinds ik gm ( mod) daar ben is de lo er iets minder omquote:
Ben je een beetje trots?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
p.s. postje of 5000 in alleen al de COS, sinds vanochtend.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat doe jij hier
Ik vond het al erg genoeg dat huub terug is, maar dit trek ik echt niet
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Gert mn complimenten over je moderatorschap van vandaag !!! Om meteen een apart topic te openen over Huubs terugkeer. Top !!! Zuivere Cos regulatie
Wel flauw als je na het vertrek van Huub afhaakt, nogal huberigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
We zijn weer blij![]()
Huub terug, Scan terug en Demins terug
![]()
![]()
Ja, vind ik ook jammerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je een beetje trots?![]()
Jammer dat Huub niet mag zuipen.![]()
met een appeltaart zekerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom me maar een keer bedanken.![]()
(Het hielp ook echt.)
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh sinds ik gm ( mod) daar ben is de lo er iets minder om![]()
Ik zou bijna respect krijgen voor forumcrew.....BIJNA whehehe
Neem dan wel een lekker warm dekentje meequote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Huub denkt na over de beddenverdeling. De volgende die erin komt, moet bij hem komen liggen, dat schept een band.
Dat zal Eric Mannetje niet erg vinden denk ik.
Ze hebben vast lekker eten bij de "buren" offe.....quote:
niet weggaan, want voor je het weet zijn er weer 2 cossen voorbijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:44 schreef Miraaa het volgende:
Pfffff....zo hehe............ik ben weer helemaal bijgelezen..........![]()
![]()
Ik wil sowieso Gert wel complimenteren met zijn moderatorschap.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ach..quote:
Ik hoop in de vijver, favoriete plaats van Huub, dus lekker op haar nephaar pissen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:43 schreef XiChico het volgende:
Waar is die dikke zwarte pad eigenlijk?
Misschien een lovershoekjetopic openenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neem dan wel een lekker warm dekentje mee![]()
Weten of lezen, maar niet horenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
Ik wil eigelijk wel horen wat natasia allemaal te zeggen heeft.
Wat zei Amanda ook alweer een tijdje nadat Huub terug wasquote:
Ja dat probleem had ik al.........ik kreeg ff visite tussendoor en was weer helemaal terug bij af.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
niet weggaan, want voor je het weet zijn er weer 2 cossen voorbij![]()
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik wil sowieso Gert wel complimenteren met zijn moderatorschap.
Alles met een kwinkslag proberen in goede banen te leiden en niet zo autoritair als andere moderaters.![]()
quote:
gaan we slijmenquote:
Hij heeft toch net toegegeven dat hij verliefd is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Nasp het volgende:
Huub is ook aardig geobsedeerd door Nena eigenlijk.![]()
Terwijl die voor het spel juist veel beter bij Brian zou kunnen liggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Huub denkt na over de beddenverdeling. De volgende die erin komt, moet bij hem komen liggen, dat schept een band.
Dat zal Eric Mannetje niet erg vinden denk ik.
Ja maar Huub is meer een type die verliefd wordt op wat toevallig voor handen is........een soort uit het oog uit het hart.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Nasp het volgende:
Johquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Nasp het volgende:
Hij is echt geweldigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
In your face! In your face! In your face!![]()
datquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is echt geweldige.... Prachtig, dat enthousiasme van Huub.
Heeft ie tranquillizer genomen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
De pillen werken bij Brian
HEAR HEAR!quote:
" Heeeeeeeee , Broddduh, stemmen, wegstemmen, geweld, ok ok aiaiaiaia, ja ok, Master kerel, drank...........ok deal"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
Brian begint aan zijn MASTAPLAN met Huub hoor.![]()
Heeft de redactie hem toe gedwongen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Heeft ie tranquillizer genomen?![]()
quote:
Wedden die gaat morgen met Palma "huggen"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Ben ik nou te optimstisch, of heeft zdngmw een dik vette burnout![]()
![]()
![]()
Dat stond er alquote:
Ze gaf al aan mini-me aan dat ze zo gaan slapen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef Gigageil het volgende:
Het is elf uur, het gegaap van Nasty kan beginnen.....![]()
Centimeter?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Prospera het volgende:
brian denkt niet dat Huub 150 wordt.
je bent te laatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef Gigageil het volgende:
Het is elf uur, het gegaap van Nasty kan beginnen.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |