Sfeer impressie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die "vol" is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald\'s eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo\'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo\'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos :\'). Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar..
Jij?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:08 schreef murp het volgende:
ik wil wel eens weten of iemand wel zou komen maar niet gaat...
Doe eens niet zo flauw!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:14 schreef Q. het volgende:
Ik kom nog steeds niet.
dat is niet tofquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:14 schreef Q. het volgende:
Ik kom nog steeds niet.
Ja doe dat. Heb dat ding nooit in het echt gezien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zal ik mijn Fok! shirt aandoen? Hihihi![]()
![]()
Je ziet mij zo in het echt is dat niet genoeg?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja doe dat. Heb dat ding nooit in het echt gezien.
Oh ja, ik heb nog een 5-jaar-Fok-shirt, nog nooit aan durven doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zal ik mijn Fok! shirt aandoen? Hihihi![]()
![]()
Echt niet, Utrecht is kei-ver weg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Het komt heul dichtbij!
Ik bedoel de tijd.quote:
Ik zie het al voor me, een stairway vol met fok!ers en hij dan zo allah akbar!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef RickoKun het volgende:
ben benieuwd of sala-adin nog wat radicaals gaat doen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef yvonne het volgende:
En ik blijf thuis, koppijnig, bluttig, koud
En sapjes op een meet
Oh. Die.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
De tijd tot ik naar de meet ga dus.
Ik kan je niet horen want ik zit al in de autoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef Q. het volgende:
IK. GA. NIET.
Gewoon komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef Hakmet het volgende:
Oow tof een ONZ meet.
Ik ben denk ik te nieuw om erheen te gaan andere keertje dan maar.
![]()
Ik denk dat ik toch maar pasquote:
Dat probleem heb ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:45 schreef Piovan het volgende:
Jammer dat Utrecht zo ver is.
Nieuw zijn maakt juist niks uit, zo ben je juist sneller newbie af.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:44 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar pas
Maar niet getreurd eerstvolgende ONZ meet ben ik er als eerst![]()
Hoe laat ga jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nieuw zijn maakt juist niks uit, zo ben je juist sneller newbie af.
Tis meer dat ik bijna geen users ken, en als ik daar ben zo van:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nieuw zijn maakt juist niks uit, zo ben je juist sneller newbie af.
Ik wil met je meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:54 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Tis meer dat ik bijna geen users ken, en als ik daar ben zo van:
wie ben jij?
Hakmet![]()
Oow die ken ik niet![]()
Nee want ik ben nieuw![]()
N00B!!!!12@2 Einz geval ofzo![]()
Zo angstaanjagend zijn de ONZ mods nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
Ik krijg mijn hartslag niet meer onder 90![]()
Nou...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo angstaanjagend zijn de ONZ mods nou ook weer niet.![]()
Ik neem rond half 8 de trein ben ik rond kwart over 8 op utrecht.quote:
Het is hardstikke gezellig hoor, en nieuwe personen worden ook welkom ontvangen, tis heel anders dan op het forum. Zie het alsof je emegaat met een vriend naar zijn groep vrienden dat niemand je dan ook kent en jij ook niemand. We gaan gewoon de kroeg in en wat praten en zuipen enzo, we gaan heus geen forum irl na doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:54 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Tis meer dat ik bijna geen users ken, en als ik daar ben zo van:
wie ben jij?
Hakmet![]()
Oow die ken ik niet![]()
Nee want ik ben nieuw![]()
N00B!!!!12@2 Einz geval ofzo![]()
Ik heb echt wel 20 generaties ONZ-mod ontmoet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Havoc en Ruis zijn allang geen mod meer.![]()
Ligt eraan hoeveel je baggerd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo angstaanjagend zijn de ONZ mods nou ook weer niet.![]()
En die waren allemaal angstaanjagend?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt wel 20 generaties ONZ-mod ontmoet..
Tara was de eerste ONZ-mod die ik ontmoette.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
En die waren allemaal angstaanjagend?
Jammer dat je niet komt, ik wilde je klappen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:07 schreef Piovan het volgende:
Wie wil remlof kusjes en groetjes van mij doen ?
Als ik het niet vergeet doe ik de groetjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:07 schreef Piovan het volgende:
Wie wil remlof kusjes en groetjes van mij doen ?
Ik bekeek je fobo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jammer dat je niet komt, ik wilde je klappen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet doe ik de groetjes.
Ah, van toen ONZ nog ONZ was.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Tara was de eerste ONZ-mod die ik ontmoette..
Hey postiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:14 schreef postmortum het volgende:
gelukkig zijn al de mods weg, kan ik lekker baggeruh![]()
hey pio jewaidsquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:14 schreef postmortum het volgende:
gelukkig zijn al de mods weg, kan ik lekker baggeruh![]()
quote:
Heb je nog gelest?quote:
Whahah en de rest staat er zo bij van whehehequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:18 schreef TwyLight het volgende:
En dan zo iedereen rofls baggeren, en dan zo remlof op een laptop in stairway zo iedereen pwnen![]()
![]()
einz!!11 en dan zo
![]()
![]()
slotjeuh
nee konings heb ik goede verhalen over gehoordquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
Heb je nog gelest?
Anders moet je eens kijken bij Konings in Susteren, die was ik laats vergeten. Schijnt ook een erg goeie te zijn.
Vanaf breda naar utrecht doe je ongeveer anderhalf uur over, iets minder. Je kan nog.quote:
Staat ergens op de Wiki, maar ik kan dat kreng nooit vinden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wie er allemaal ONZ mod zijn geweest eigenlijk.
ik denk dat ik daar ook ga ipv in bornquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee konings heb ik goede verhalen over gehoord![]()
Ja ik heb nog niet gegetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vanaf breda naar utrecht doe je ongeveer anderhalf uur over, iets minder. Je kan nog.
Siemen, Chowiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Staat ergens op de Wiki, maar ik kan dat kreng nooit vinden.
Kijken hoever ik kom, Tara, knut, yvonne, jogy, Dirkh, Inso, Havoc, Ruis, Tessje, ik (2004), FF
eh...
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ-Modsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Staat ergens op de Wiki, maar ik kan dat kreng nooit vinden.
Kijken hoever ik kom, Tara, knut, yvonne, jogy, Dirkh, Inso, Havoc, Ruis, Tessje, ik (2004), FF
eh...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |