Je ziet mij zo in het echt is dat niet genoeg?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja doe dat. Heb dat ding nooit in het echt gezien.
Oh ja, ik heb nog een 5-jaar-Fok-shirt, nog nooit aan durven doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zal ik mijn Fok! shirt aandoen? Hihihi![]()
![]()
Echt niet, Utrecht is kei-ver weg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Het komt heul dichtbij!
Ik bedoel de tijd.quote:
Ik zie het al voor me, een stairway vol met fok!ers en hij dan zo allah akbar!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef RickoKun het volgende:
ben benieuwd of sala-adin nog wat radicaals gaat doen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef yvonne het volgende:
En ik blijf thuis, koppijnig, bluttig, koud
En sapjes op een meet
Oh. Die.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
De tijd tot ik naar de meet ga dus.
Ik kan je niet horen want ik zit al in de autoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef Q. het volgende:
IK. GA. NIET.
Gewoon komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef Hakmet het volgende:
Oow tof een ONZ meet.
Ik ben denk ik te nieuw om erheen te gaan andere keertje dan maar.
![]()
Ik denk dat ik toch maar pasquote:
Dat probleem heb ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:45 schreef Piovan het volgende:
Jammer dat Utrecht zo ver is.
Nieuw zijn maakt juist niks uit, zo ben je juist sneller newbie af.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:44 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar pas
Maar niet getreurd eerstvolgende ONZ meet ben ik er als eerst![]()
Hoe laat ga jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nieuw zijn maakt juist niks uit, zo ben je juist sneller newbie af.
Tis meer dat ik bijna geen users ken, en als ik daar ben zo van:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nieuw zijn maakt juist niks uit, zo ben je juist sneller newbie af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |