Biertje?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:01 schreef murp het volgende:
[..]
ik wil ook blaaaaaaaaaaaauw zijnvoor 1 avondje...
Je bent al blauw in dit topic, als dit topic de hele avond actief blijft ben je dus vrijdagmiddag alswel vrijdagavond blauwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:01 schreef murp het volgende:
[..]
ga verf kopen danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:01 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben groenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent al blauw in dit topic, als dit topic de hele avond actief blijft ben je dus vrijdagmiddag alswel vrijdagavond blauw
nee, ik wil modjes powerrrrrrquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor de rest ben je blauw en daar gaat het toch om![]()
straks gaat ie mn posthistory checkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Neem voor de zekerheid Danny even mee naar achter dan...
Je hebt toch niks te verbergenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:08 schreef murp het volgende:
[..]
straks gaat ie mn posthistory checken
maarmodjes en de rest? zo erg ben ik toch niet om de funtioneren als mod?quote:
hey, mijn stem heb je hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:32 schreef murp het volgende:
[..]
maarmodjes en de rest? zo erg ben ik toch niet om de funtioneren als mod?
geef mij dan een tag, daar worden users ook bang van
neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:35 schreef Ticootje het volgende:
vanavond flink baggeren, dat zal ze leren!
Jij hoeft ook niet te modden. Gewoon inloggen en ik doe de rest. Voor niks. Goed he?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dikke lul dat ik ga modden vanavond..
Bijna.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:48 schreef murp het volgende:
mmm, zijn de modjes al weg?
Ohja. Dat was het. Ik dacht al even dat ik aan het werk was.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:52 schreef chatter het volgende:
Er zijn nog een aantal modjes die moeten wachten totdat hun vervoer richting de meet beschikbaar is.
Hun ouders werken tot 17:00 uur, weet je.
![]()
En ze zijn natuurlijk om 21:00 uur weer thuis.
![]()
![]()
Hoe kan je nou aan het werk zijn, als je aan het Fokken bent.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ohja. Dat was het. Ik dacht al even dat ik aan het werk was.
check meet topic?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:06 schreef murp het volgende:
hoe laat is het hier rustig in ONZ??
D:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:09 schreef murp het volgende:
[..]
oh, ik zag net dat het al bezig is....
kkkkkst mods ksssssssssssst mods
Ik ben er nog wel even hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:09 schreef murp het volgende:
[..]
oh, ik zag net dat het al bezig is....
kkkkkst mods ksssssssssssst mods
Nee je komt gewoon!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef yvonne het volgende:
En ik blijf thuis, koppijnig, bluttig, koud
En sapjes op een meet
NEEEEEquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef yvonne het volgende:
En sapjes op een meet
Jaaaa, schande! Dan zou ik helemaal niemand kennen als ik zou gaan. Niet dat ik ga maar toch!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef yvonne het volgende:
En sapjes op een meet
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef yvonne het volgende:
En sapjes op een meet
Dan had de legendarische yvonne je op je bek getimmerd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Ik had de legendarische Yvonne wel eens in de kont willen knijpen
Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had de legendarische yvonne je op je bek getimmerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |