Ik PM m'n wachtwoord wel even voor ik wegga.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:23 schreef murp het volgende:
omdat bijna iedere ONZ-poster naar de meet gaat, is het lekker stil in ONZ
murp, de nieuwe mod zonder rechten voor vanavond
Puik idee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik PM m'n wachtwoord wel even voor ik wegga.![]()
Jij brengt een hoop duidelijkheid in deze barre tijden maar hoe zit het dat "tetten en neuqen"?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:28 schreef juiced het volgende:
We gaan natuurlijk gewoon live verslag doen van alle waanzinnige acties die ons staan te gebeuren. Modjes zullen daarbij live slotjes zetten, users uitschelden en users uit het cafe bannen. De users zullen live de wc onderbaggeren en zulks. En natuurlijk worden er de nodige biertopiks geopend met live videobeelden.
we gaan ervoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:30 schreef Tha-CheF het volgende:
hoezo rustig in ONZ vanavondheb nog een rits topics in de koelkast staan
![]()
Ik op mijn bureaublad, waarom stop jij ideeen in de koelkast, in de koelkast bewaar ik consumptiemiddelen die gekoeld bewaard dienen te worden, ik blijf een rare snuiterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:30 schreef Tha-CheF het volgende:
hoezo rustig in ONZ vanavondheb nog een rits topics in de koelkast staan
![]()
voor de volle 70%quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik op mijn bureaublad, waarom stop jij ideeen in de koelkast, in de koelkast bewaar ik consumptiemiddelen die gekoeld bewaard dienen te worden, ik blijf een rare snuiter![]()
Hoezo we? Durf je dat niet in je eentje?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:32 schreef SiemeN het volgende:
We zetten gewoon een slotje op forum 49..
Ik zou het haast vergeten! Ik lijk wel homo! Maar we gaan natuurlijk een livestreaming "show your tits" topik openen. Dat er daarbij geneukt wordt mag als een vanzelfsprekendheid worden aangenomen. Waarvoor zouden we anders gaan meaten? Het komt dus allemaal goed! Hou vol!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij brengt een hoop duidelijkheid in deze barre tijden maar hoe zit het dat "tetten en neuqen"?
ik ook wel hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:37 schreef Ticootje het volgende:
ik ga niet, ik vier mn verjaardag...
Het zit je wel hoog hè dat nog niemand een Ticootje is jarig topic gebouwd heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:37 schreef Ticootje het volgende:
ik ga niet, ik vier mn verjaardag...
Ik ben nog niet jarig... Bijna...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog hè dat nog niemand een Ticootje is jarig topic gebouwd heeft.
Gewoon jezelf defenestreren [afbeelding]
Bagger heb ik dus nog nooit in één van jou topics gezien hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:41 schreef Qunix het volgende:
Ik ben het meest te vertrouwen! Ik bagger nooit namelijk.
ahum, ikkequote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:41 schreef Qunix het volgende:
Ik ben het meest te vertrouwen! Ik bagger nooit namelijk.
Dikke lul dat ik ga modden vanavond.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Genoeg laptops in de Stairway vanavond..
ik wil je best een rechter geven..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:44 schreef murp het volgende:
[..]
ahum, ikke![]()
maar kan iemand mij voor vanavond dan effe rechten geven?
Doe mij ook gelijk maar... Is dan in vertouwelijke goede handen enzo..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:44 schreef murp het volgende:
[..]
ahum, ikke![]()
maar kan iemand mij voor vanavond dan effe rechten geven?
straks misschien een joint opsteken, misshcien ben ik er maar voor 10%quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:32 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
voor de volle 70%![]()
30% gaat weg door overmatig biergebruik![]()
Post je wel op je kloonaccount BrauNquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dikke lul dat ik ga modden vanavond..
Beter 2 dan dat jij in je uppie moet doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:47 schreef murp het volgende:
dus, goedgekeurd?
Beter idee: ik geef BrauN mn password!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Post je wel op je kloonaccount BrauN
Dat lijkt mij een zeer leuke avond op fok..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Beter idee: ik geef BrauN mn password!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Beter idee: ik geef BrauN mn password!
bron?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hm, het is niet zo dat je niet goed genoeg bent maar gewoon dat je te slecht bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |