Dus je kan voortan tshirts dragen met tekst?quote:VIP Item: Screen print template
With a screen print template you can print a line of text to your clothes. The item is in the new category "Art Supplies" which in a short while will be available in generic shops all around Popomundo.
The screen print template is a VIP item which means it can only be used by VIP characters. This is our way of saying "Thank you!" to each and everyone of you who's contributing to the survival of this game.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus je kan voortan tshirts dragen met tekst?
Jahaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:09 schreef Leonos het volgende:
Gaat het verder wel lekker met jullie tour?
Die kutbus is al vaker kapotgegaan dan de vorige bus, wat een kutdingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:01 schreef Sautor het volgende:
Weetje wat ik nu pas zie?
Wij zitten nog steeds in Dubronovic, en missen dus waarschijnlijk ook het concert in Moskou. Onze tourbus is kapot, en rijdt dus niet meer, dus lopen we achter op schema. Denk dat we het beste de tourbus naar melbourne kunnen laten rijden, en zelf naar Melbourne vliegen, want onze tour loopt een beetje naar de kloten
edti: Melbourne moet Berlijn zijn
Maar goed, we zijn dus te laat voor Moskouquote:Vehicle: 18 wheeler luxury rig
Condition: perfect
State: Parked & OK
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:56 schreef Leonos het volgende:
Edit: Kut laatste, hoe verwijder ik deze post?![]()
ik ging net slapen en dacht, dat doet leonos welquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ging net slapen en dacht, dat doet leonos wel
Eehm nee, stuur nog 's?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:36 schreef Leonos het volgende:
Zeg gewoon
Josja heb je me bericht ontvangen in popo?
Check.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Maandag Halloween, vergeet de mask niet voor een moodboost!!!
Mn nieuwe nummer.. ik ga de repetoire wel ff aanpassen.. maar het wordt een beetje chaotisch zo... ikben niet online en we missen meteen 2 shows, repetoire fucked up... ROBBIE, ga een nummer schirjven, nu!!!quote:Tikke! Tikke! Boem! Boem!
Fame: 0%
Popularity: 0%0%
Tikke! Tikke! Boem! Boem! is a Modern Rock Singalong. The tempo is Moderato. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-02-11. The melody is revolutionary and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
De klok doet tikke! tikke!
Tikke! tikke!
Tikke! tikke! doen de klokken
De klokken die tikken....
Tikken op de tafel
Hij tikt op de tafel
In het ritme van de klokken
Tikke! tikke!
Tikken op het speelplein
Dat doen kleine kinderen
Tikke! Jij bent hem!
Tikke! tikke!
Tikke! tikke! doet de klok
In de tas op het station
Niemand kijkt er naar om
Tikke! tikke!
BOEM! BOEM!
En toen was het stil.....
quote:I finished my song Freaked Out. It turned out incredible.
Freaked Out is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Allegro. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-02-11. The melody is perfect and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
WE ARE THE CRABPEOPLE!! *clackclack*quote:Began working on my new song Het zijn de Krabmensen, ik zeg het je!.
Ja, had ik gedaan. Waren nummers met echt slechte populariteit dus die had ik eruit gegooid. Een een ander nummer erbij gezet ja, die cover. Maar de rest heb ik niets gedaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:23 schreef maniack28 het volgende:
2007-02-10 Maximiliaan Zaunbrecher made some changes in our repertoire settings.
Er gebeuren hier gekke dingen, de helft van de nummers is opeens weg uit onze repetoire... dat heb ik zeker niet gedaan, ik heb enkel een vinkje uitgezet...
Bah, discarded songs worden opeens slechter nadat je ze terugzet... slechte geoefent dus..
quote:This record has been sent to your record company for release.
quote:I was notified that there will be a shareholders meeting for Romijn in 3 days. Note to self: Cast my vote for Company President
Je moet mij ook als CEO hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:14 schreef josja het volgende:
Godsamme, de een na de andere failed show in mijn club, die newbies komen allemaal niet opdagen. En grote namen inviten heeft nog weinig zin, club is nog terrible![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:58 schreef StupidByNature het volgende:
Kut, ik wordt gestalkt door paparazzi![]()
Een foto van mijn rotte kop is meer dan 10.000 euro waard. Ben maar ondergedoken.
Nou, ik ben nu weer non-stealthy, en ben het afgelopen half uur 13 keer geflashed (waarvan ik een paar keer ben ontkomenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:40 schreef Leonos het volgende:
Maakt toch niet uit of ze foto's maken?
Pauperzooi, niet eens gemerkt dat ik die hadquote:I lost my musical inspiration.
Jammer, dat zijn toch seeds die je krijgt of niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pauperzooi, niet eens gemerkt dat ik die had![]()
Ruilen voor een Cowards T-shirt?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:49 schreef BlackRebel het volgende:
yup, en die issie nu kwijt...
iemand nog interesse in een mooi Rebel Justice-tshirt?
Chief of Justice?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:57 schreef DeHovenier het volgende:
De wat?
Moet robbie of max maar ff wat 'The Cowards' T-shirts makenquote:The screen print template is a VIP item which means it can only be used by VIP characters. This is our way of saying "Thank you!" to each and everyone of you who's contributing to the survival of this game.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:56 schreef Leonos het volgende:
Ik heb mezelf verkiesbaar gesteld , dus stem op mij pleas
Hoeveel stemmen zal hij krijgen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef StupidByNature het volgende:
Leonos, ergens lijkt me dat geen goed idee van je
quote:02/12/2007
VIP: Tickets Sold
VIP players can now see how many tickets they've sold in each city during the past year. It's in your Cities Visited list.
We hebben dus het meest verkocht in Parijs, waar onze fame ook het grootst is (decent).quote:Paris: 12 days ago 5429
Groupiesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
We hebben dus het meest verkocht in Parijs, waar onze fame ook het grootst is (decent).
En tjek m'n Star Quality![]()
![]()
Hoe komt dat zo hoog? (56%) Welke naam zal ik aannemen
[Plaatje]
Wat dacht je van: Burning Cinder Fury of Chaos Crimson Fire? Oh nee, zo heet mijn laatste song...quote:
Mwah, het zakt ook weer als je niet genoeg reist (hotels thrashen) of gigs doet (minder dan 1x per twee dagen). Ik had een paar dagen geleden nog 95%, nu nog maar 81%.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef Sautor het volgende:
Elke keer stijgt het weer een beethe, paar % per keer. Totdat je aan een max zit
(Volgens mij)
jouw stem komt op een andere plek veel beter van pas, met één stem word je dus echt geen CoJ, die verkiezingen zijn al ongeveer 3 weken bezig en twee uur vantevoren stel jij je verkiesbaar...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Leonos het volgende:
Waarom is het geen goed idee om me verkiesbaar te stellen?
Maakt toch niet uit of ik verlies?
Ik weet wel dat ik na een paar dagen hotel trashen en groupies al dik in de 40 zat. Alleen toen stopte ik met groupies en ging het omlaagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:43 schreef maniack28 het volgende:
Wel vaag, want ik heb du sook groupies, maar sta veel lagerIk snap daar niet zoveel van hoor
Maar ons natuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:59 schreef Leonos het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld alle andere MR bands arresteren als dat kan
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
City -> city details -> people's nogwat -> CoJ elections -> Jos de Groot
Hoeveel stemmen heb je?quote:Election for Chief Justice (Finished)
Als ik VIP was geweest....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:05 schreef Tokus het volgende:
ik wou nog een locale kopen om m'n emperium uit te breiden, maar ik heb dan wel een CEO nodig. iemand met wat relevante skills die interesse heeft?
Word dan VIP, zoveel meer opties en kan nu denk ik niet meer zonderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als ik VIP was geweest....
edit:
Ik zit na ong 35 updates al op 4* Basic Leadership. Heb het gevoel dat het altijd iets sneller ging, of ligt dat aan mijn IQ? (Kan ik het sneller laten gaan?)
Schiet niet op danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als ik VIP was geweest....
edit:
Ik zit na ong 35 updates al op 4* Basic Leadership. Heb het gevoel dat het altijd iets sneller ging, of ligt dat aan mijn IQ? (Kan ik het sneller laten gaan?)
Wat heb je aan VIP als je geen CEO wilt worden, behalve wat kleine onnozele gimmicks? Wat kun je dan echt niet missen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Word dan VIP, zoveel meer opties en kan nu denk ik niet meer zonder
En het kost bijna niks
Het schijnt maar zeer weinig te schelen. Ook is er de theorie dat sommige skills meer updates nodig hebben dan anderen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Schiet niet op dan
Hoge IQ is sneller leren, maar hoe snel weet ik niet.
proficiat Jos, met de mooie uitslag:quote:
quote:14. Jos de Groot 1 stemmen 1,4%
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
proficiat Jos, met de mooie uitslag:
[..]
![]()
![]()
op #1 binnengekomen in de MR-chartsquote:Op woensdag 14 februari 2007 06:53 schreef komrad het volgende:
ik heb de top 40 classical chart gehaald in NL, 39e![]()
¤139 royalties
Maakt niet uit. Albums kosten veel meer per stuk (15 ipv 4) en verkopen VEEEEL langer. Eigenlijk zijn albums je melkkoeien. Singles verkopen maar een klein popojaar, en verkopen al snel stukken minder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:34 schreef Tokus het volgende:
maakt het voor een album uit of er nieuw materiaal op staat, of alleen nummers die al op je singles gestaan hebben? M'n 1e album verkoopt namelijk maar half zo goed als m'n meest recente single, die toch al een paar weken uit is.
Solo een carriere starten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kap met popo, heb er geen zin meer inConcerten die heel matig verkopen, bandleden die om de haverklap in het ziekenhuis liggen, tourbus die continu kapot is, en een lege kas
Nee hoor, als je genoeg nummers hebt om een album uit te brengen zou ik het doen. Daarmee bouw je echt fame op. Als je na een tijdje, een popjaar volgens mij, weer genoeg nummers hebt kan je weer een album releasen. Tussendoor kan je altijd singles releasen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:29 schreef Leonos het volgende:
Denken jullie dat het voor mij al slim is om een album uit te brengen?
Of moet ik nog meer fame?
Onze eerste single zijn 2000 stuks van verkocht ofzo, en alleen de echte fans hebben een singlequote:Oja, rebel?
Wil je mijn eerste single niet mee bijbestellen? Daar wil ik een zeldzaam exemplaar van maken
Soort van collectors item enzo
Nee, ze zijn uitverkocht. Daarom zeer speciaalquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:31 schreef Leonos het volgende:
Maar is nog wel gewoon verkrijgbaar? Dan is ie niet echt bijzonder
Edit: Ik wil trouwens een DVD uitbrengen van mijn aankomenden tour... kan zeker weer niet?
w00tz0rzquote:1 008 125 ¤
Was maar een grapje hoor, niet zo happenquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:47 schreef Leonos het volgende:
.....
Ik heb iets van 17 nummers hoor? Kweenie wat jij denkt...
Maar het Popo festival sluit mijn tour af op 4 april en dat zal natuurlijk mooi geweest zijn voor op DVD.
de reden is: een achteruitgang in de kwaliteit van de shows door het nieuwe systeem: daardoor zakt de fame en dus ook de inkomsten...quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:59 schreef Leonos het volgende:
Ik vind het trouwens zwaar belachelijk dat ik nu opeens weer geen singles verkoop. De rede ben ik nog niet achter maar ik heb al zoveel moeite gedaan en dan verkoop je gewoon 0.
Terwijl het een best goede single is
Is dat van een DVD al eens voorgeschoteld aan een dev?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
de reden is: een achteruitgang in de kwaliteit van de shows door het nieuwe systeem: daardoor zakt de fame en dus ook de inkomsten...
ik zit ook te wachten tot we een DVD kunnen uitbrengen... wordt wel eens tijd
Ja, ok...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef Leonos het volgende:
Nou, ik denk dat je opname apparatuur voor je shows ook moet kopen om het op te nemen.
En crew enzo?
Dat als je huiscontract is afgelopen je alleen je spullen krijgt als je in de stad bent?quote:02/14/2007
Changes to Apartments
Whenever you move out of a home nowadays you only get your belongings delivered to your person if you're in the city at the time. Otherwise all your stuff is dumped on the street by the landlord.
Nee. Maar omdat het de week voor Kerstmis krijgen je verkopen een boost, omdat mensen hem zien liggen tijdens het kerstinkopen doen. Als het goed is zijn de meeste verkopen een beetje gestegen tov vorige week.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:46 schreef komrad het volgende:
is het trouwens normaal dat je in de 2e week meer verkoopt dan in de 1e week??
quote:#2 Modern Rock artist.
wat, is dat nu? dus even vuurwerk kopen voor oud & nieuw....quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:49 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee. Maar omdat het de week voor Kerstmis krijgen je verkopen een boost, omdat mensen hem zien liggen tijdens het kerstinkopen doen. Als het goed is zijn de meeste verkopen een beetje gestegen tov vorige week.
Jep, morgen is het Popo-Kerstmis. Dinsdag is het oud en nieuw, dus vuurwerk inkopen lijkt me alvast handig, tenzij je van plan bent om te gaan vliegen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat, is dat nu? dus even vuurwerk kopen voor oud & nieuw....
Ik heb de update ook niet gekregen. Krijgt niet iedereen die?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef DeHovenier het volgende:
Oja, vuurwerk kopen! Ik he de Halloweenupdate gemist volgens mij
En m'n health is 27%
Lotte's health is 25%
Feliquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:45 schreef RemCOW het volgende:
Oe! Tijd weer niet gepost hier. Wij hebben weer even een boost. Een boel nieuwe nummers geschreven waardoor we geen covers meer spelen... halen nu splendid/awesome concerten. En nieuwe single uit. Resultaat: #14 Punk Rock artist.*O
Eigen liedjes spelen is toch de uitkomstquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:57 schreef hugl3s. het volgende:
Ik heb wat hulp nodig.
Mijn Popomundo account is trouwens : Pim Smeets.
Maar waar het om ging, ik heb een aantal optredens gedaan maar,
ik haal steeds niet hoger als vreselijk of wat dan ook (nederlands versie).
En ik heb bijna zelf geen tijd om liedjes te schrijven ivm skills.
Weet iemand hoe ik men optredens & mood beter krijg?
Alvast bedankt.![]()
oke bedanktquote:Eigen liedjes spelen is toch de uitkomst![]()
Anders moet je de beste Bluesnummers op dat moment gewoon coveren. Wat events toevoegen die overeenkomen met je skills kan ook geen kwaad. En meer nummers, 8 is een beetje aan de weinige kant, probeer er 10.
Mood: shoppen en partyen. Liedjes schrijven is de beste carrieremogelijkheid. Skills is slecht voor je mood
Dat was het kort samengevat
quote:I gained birthday cake.
Celebrated my birthday.
Hehe, na 50 updates ofzoquote:I'm an expert at Basic Leadership and don't need to study that anymore.
Wollaquote:I finished my song Where did my money go. It turned out wonderful.
Where did my money go is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-02-19. The melody is wonderful and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Ik had m'n Hotel Behaviour nog niet veranderdquote:Dude, what an after-party last night! Furniture was flying and the TV literally exploded. It cost 250 ¤ to sort it out with the hotel but dude was it worth it! ROCK'N'ROLL!
Kut, we zitten in de tourbusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:37 schreef maniack28 het volgende:
Is nu... hangt er ook vanaf waar je bent... tis pas 5 uur in Amerika bijv... bij de volgende update zal je wel geboost woren
Hupt snel naar de winkel...Heb nog een pakketje weten te bemachtigenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:12 schreef maniack28 het volgende:
We zijn al aangekomenIk heb alweer een jam geregeld voor robbie zn nieuwe nummer... still going strong!
77%quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:30 schreef Sautor het volgende:
Yes, Star Quaility is 58%
Wie weet er een leuke stagename?
wel de klassieke radio charts natuurlijk hequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:12 schreef Sautor het volgende:
Feli
Wanneer komen wij eens in de charts
Gelukkig trekt er iedere maand een dev aan je piemelquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:41 schreef Leonos het volgende:
En oja, voordat al het commentaar binnenkomt via PM.
Ja, ik heb een eigen bedrijf gestart.
En ja, ik weet ook dat ik niet genoeg geld heb
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:51 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Gelukkig trekt er iedere maand een dev aan je piemel
(inside popo joke)
Ik mis het grapje ook, uitleg bittequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef Leonos het volgende:
Je mist het grapje hovenier
Maakt niet uit, ben niet boos
Blijkbaar doen ze daar aan automessaging, aangezien 2+2=5 geen invites meer aanneemt. Wel uniek trouwens.quote:I would like to thank you for playing in Excelsior Live! [Hls-MR].
We had a awesome time with you and i sended you a new invite to do another show. If the time and date is not alright with you or you dont accept invitations you can ask me a invite.
Greetings,
Jos de Groot
Excelsior Live! [Hls-MR]
Lolquote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:25 schreef StupidByNature het volgende:
Ik las net dit berichtje van Jos de Groot (Leonos)
[..]
Blijkbaar doen ze daar aan automessaging, aangezien 2+2=5 geen invites meer aanneemt. Wel uniek trouwens.
Cadeautjes, cadeautjesquote:Celebrated my birthday.
Er staat toch dat je een invite kan vragen als je geen invites accepteert.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:25 schreef StupidByNature het volgende:
Ik las net dit berichtje van Jos de Groot (Leonos)
[..]
Blijkbaar doen ze daar aan automessaging, aangezien 2+2=5 geen invites meer aanneemt. Wel uniek trouwens.
Misschien, wil je een kindje adopteren?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:31 schreef StupidByNature het volgende:
En ja, ik begin echt te twijfelen aan mijn zaad. Misschien volgende keer als het niet lukt maar een afrodesiacje gaan regelen. Misschien helpt dat
The Cowardsquote:RoMax @ MR
splendid
We gaan ze inhalenquote:Rockline [MR - Mexico]
sweet
Welck event?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:36 schreef Sautor het volgende:
Het gaat trouwens steeds beter met onze shows, we halen al sweet.
(Dankzij een event die ik heb toegvoegd, mwuahaha)
edit:
Rebel Justice
[..]
The Cowards
[..]
We gaan ze inhalen
check de setlist, en niet vertellen want het is geheimquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welck event?
Doe eens btw 2 encores!
Je kan het beste met 2 of 3 man gaan. Dan gaat het wat sneller met nieuwe songs en kan je ook afwisselen met skills. Dan schrijft een iemand song, werk jij aan skills en dan andersom...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:50 schreef Leonos het volgende:
Hoi,
Hoe kan je in je eentje goeie liedjes schrijven en de andere benodigde skills halen?
Zijn er trouwens wel solo bandjes in de top 20?
Raad maarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:44 schreef Sautor het volgende:
Ik zeg het lekker niet![]()
Hovenier, wie is dat nou eigenlijk op je popoplaatje? Heb je nog steeds niet verteld
Maar dan weet je niet of ze wel actief zijn enzo.quote:
Ik heb geen flauw idee, een texaanse gitaar god?quote:
Nai, het is Steven Wilsonquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, een texaanse gitaar god?
@Leonos, toch proberen denk ik. Niet geschoten is altijd mis. Misschien moet je bij je band eens instellen dat je meer members wilt, en ene berichtje plaatsen. Als iemand zich aanmeldt kijken offie actief is enzo
quote:Steven Wilson (3 november 1967) is een Brits zanger, gitarist, pianist en producer in het progressive rock- en metalgenre. Hij is vooral bekend als gitarist en leadzanger van de Britse progressive-rockband Porcupine Tree (sinds 1991), en is daarnaast lid van de in 1986 gevormde band no-man, dat tegenwoordig nog uit het duo Wilson en Tim Bowness bestaat. Tevens produceerde Steven Wilson de albums Blackwater Park, Deliverance en Damnation van de Zweedse metalband Opeth en schreef hij mee aan het laatstgenoemde album. Ook heeft hij verschillende muzikale bijdragen geleverd aan deze albums.
Steven Wilson heeft naast zijn werk met Porcupine Tree diverse muzikale nevenprojecten, waaronder Bass Communion, I.E.M. (Incredible Expanding Mindfuck), no-man en Blackfield. Bij dit laatste project nam hij een album op met de Israëlische popmuzikant en vredesactivist Aviv Geffen.
Wat bedoel je hier trouwens mee?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:17 schreef DeHovenier het volgende:
Tallin is al gebooked.
Ow, ik dacht dat je die datum al een show had staan e dus Max een invite had verstuurdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier trouwens mee?
Ik heb nog niks staan op die datum hoor?
En die booked hierboven betekend alleen dat ik hem voor je vrij hou
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef StupidByNature het volgende:
Zucht, moet weer twee hele dagen zitten niksen: de rit Moskou-Melbourne komt er weer aan...
quote:2007-02-25 00:00 Buenos Aires 24 Hrs
2007-02-26 17:00 Melbourne 2 429 ¤
2007-02-27 22:00 Melbourne 36 Hrs
2007-03-01 00:00 Rome 3 643 ¤
Gratz, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Leonos het volgende:
Jos de Groot is in enkele dagen waarschijnlijk over en dan vertrek ik naar een andere bandje als drummer
Om daar even de nodige skills te leren en beetje mee te profiteren en daarna weer solo te gaan
Omdat ik niet meer alleen wilquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:30 schreef Sautor het volgende:
Wou net zeggen, waarom wordt je drummer? Je hebt de skills voor (elektrische) gitaar, dus waarom blijf je daar niet bij dan?
Voor het eerst in tijden dat ik eens 3 punten krijgquote:You've been awarded 3 Experience Points.
Click here to distribute points.
quote:De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www232.popomundo.com doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Ik had ook al problemen om erin te komen, sowieso heel het internet gaat hier retetraagquote:
Meestal vallen de updates juist op het moment dat we in de bus zitten, dat is altijd wel jammer.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:12 schreef maniack28 het volgende:
Wrom is popo zo retetraag... ja, je moet resten onder 80%, daarboven moet je gymmen, dat doe jij nietDaardoor komt het. Bovendien moet je zoveel mogelijk in een hotel zijn, dus ff inloggen, naar hotel en dan gaat je health verder omhoog
Nah, valt wel mee, heb een week lang uit mijn neus zitten peuteren, dus ik kan er wel volop tegenaan.quote:
Dan zijn de voorrondes, maar weet niet of we onze boostbalk tzt weer volhebbenquote:2007-04-08 14:00
quote:
Nu hopen dat ie voor de popofestival weer vol is, dan maken we mssn nog een kansquote:WE ROCK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |