Wat bedoel je hier trouwens mee?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:17 schreef DeHovenier het volgende:
Tallin is al gebooked.
Ow, ik dacht dat je die datum al een show had staan e dus Max een invite had verstuurdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier trouwens mee?
Ik heb nog niks staan op die datum hoor?
En die booked hierboven betekend alleen dat ik hem voor je vrij hou
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef StupidByNature het volgende:
Zucht, moet weer twee hele dagen zitten niksen: de rit Moskou-Melbourne komt er weer aan...
quote:2007-02-25 00:00 Buenos Aires 24 Hrs
2007-02-26 17:00 Melbourne 2 429 ¤
2007-02-27 22:00 Melbourne 36 Hrs
2007-03-01 00:00 Rome 3 643 ¤
Gratz, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Leonos het volgende:
Jos de Groot is in enkele dagen waarschijnlijk over en dan vertrek ik naar een andere bandje als drummer
Om daar even de nodige skills te leren en beetje mee te profiteren en daarna weer solo te gaan
Omdat ik niet meer alleen wilquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:30 schreef Sautor het volgende:
Wou net zeggen, waarom wordt je drummer? Je hebt de skills voor (elektrische) gitaar, dus waarom blijf je daar niet bij dan?
Voor het eerst in tijden dat ik eens 3 punten krijgquote:You've been awarded 3 Experience Points.
Click here to distribute points.
quote:De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www232.popomundo.com doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Ik had ook al problemen om erin te komen, sowieso heel het internet gaat hier retetraagquote:
Meestal vallen de updates juist op het moment dat we in de bus zitten, dat is altijd wel jammer.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:12 schreef maniack28 het volgende:
Wrom is popo zo retetraag... ja, je moet resten onder 80%, daarboven moet je gymmen, dat doe jij nietDaardoor komt het. Bovendien moet je zoveel mogelijk in een hotel zijn, dus ff inloggen, naar hotel en dan gaat je health verder omhoog
Nah, valt wel mee, heb een week lang uit mijn neus zitten peuteren, dus ik kan er wel volop tegenaan.quote:
Dan zijn de voorrondes, maar weet niet of we onze boostbalk tzt weer volhebbenquote:2007-04-08 14:00
quote:
Nu hopen dat ie voor de popofestival weer vol is, dan maken we mssn nog een kansquote:WE ROCK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |