quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:51 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Gelukkig trekt er iedere maand een dev aan je piemel
(inside popo joke)
Ik mis het grapje ook, uitleg bittequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef Leonos het volgende:
Je mist het grapje hovenier
Maakt niet uit, ben niet boos
Blijkbaar doen ze daar aan automessaging, aangezien 2+2=5 geen invites meer aanneemt. Wel uniek trouwens.quote:I would like to thank you for playing in Excelsior Live! [Hls-MR].
We had a awesome time with you and i sended you a new invite to do another show. If the time and date is not alright with you or you dont accept invitations you can ask me a invite.
Greetings,
Jos de Groot
Excelsior Live! [Hls-MR]
Lolquote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:25 schreef StupidByNature het volgende:
Ik las net dit berichtje van Jos de Groot (Leonos)
[..]
Blijkbaar doen ze daar aan automessaging, aangezien 2+2=5 geen invites meer aanneemt. Wel uniek trouwens.
Cadeautjes, cadeautjesquote:Celebrated my birthday.
Er staat toch dat je een invite kan vragen als je geen invites accepteert.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:25 schreef StupidByNature het volgende:
Ik las net dit berichtje van Jos de Groot (Leonos)
[..]
Blijkbaar doen ze daar aan automessaging, aangezien 2+2=5 geen invites meer aanneemt. Wel uniek trouwens.
Misschien, wil je een kindje adopteren?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:31 schreef StupidByNature het volgende:
En ja, ik begin echt te twijfelen aan mijn zaad. Misschien volgende keer als het niet lukt maar een afrodesiacje gaan regelen. Misschien helpt dat
The Cowardsquote:RoMax @ MR
splendid
We gaan ze inhalenquote:Rockline [MR - Mexico]
sweet
Welck event?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:36 schreef Sautor het volgende:
Het gaat trouwens steeds beter met onze shows, we halen al sweet.
(Dankzij een event die ik heb toegvoegd, mwuahaha)
edit:
Rebel Justice
[..]
The Cowards
[..]
We gaan ze inhalen
check de setlist, en niet vertellen want het is geheimquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welck event?
Doe eens btw 2 encores!
Je kan het beste met 2 of 3 man gaan. Dan gaat het wat sneller met nieuwe songs en kan je ook afwisselen met skills. Dan schrijft een iemand song, werk jij aan skills en dan andersom...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:50 schreef Leonos het volgende:
Hoi,
Hoe kan je in je eentje goeie liedjes schrijven en de andere benodigde skills halen?
Zijn er trouwens wel solo bandjes in de top 20?
Raad maarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:44 schreef Sautor het volgende:
Ik zeg het lekker niet![]()
Hovenier, wie is dat nou eigenlijk op je popoplaatje? Heb je nog steeds niet verteld
Maar dan weet je niet of ze wel actief zijn enzo.quote:
Ik heb geen flauw idee, een texaanse gitaar god?quote:
Nai, het is Steven Wilsonquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:11 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, een texaanse gitaar god?
@Leonos, toch proberen denk ik. Niet geschoten is altijd mis. Misschien moet je bij je band eens instellen dat je meer members wilt, en ene berichtje plaatsen. Als iemand zich aanmeldt kijken offie actief is enzo
quote:Steven Wilson (3 november 1967) is een Brits zanger, gitarist, pianist en producer in het progressive rock- en metalgenre. Hij is vooral bekend als gitarist en leadzanger van de Britse progressive-rockband Porcupine Tree (sinds 1991), en is daarnaast lid van de in 1986 gevormde band no-man, dat tegenwoordig nog uit het duo Wilson en Tim Bowness bestaat. Tevens produceerde Steven Wilson de albums Blackwater Park, Deliverance en Damnation van de Zweedse metalband Opeth en schreef hij mee aan het laatstgenoemde album. Ook heeft hij verschillende muzikale bijdragen geleverd aan deze albums.
Steven Wilson heeft naast zijn werk met Porcupine Tree diverse muzikale nevenprojecten, waaronder Bass Communion, I.E.M. (Incredible Expanding Mindfuck), no-man en Blackfield. Bij dit laatste project nam hij een album op met de Israëlische popmuzikant en vredesactivist Aviv Geffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |