Ik heb de update ook niet gekregen. Krijgt niet iedereen die?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef DeHovenier het volgende:
Oja, vuurwerk kopen! Ik he de Halloweenupdate gemist volgens mij
En m'n health is 27%
Lotte's health is 25%
Feliquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:45 schreef RemCOW het volgende:
Oe! Tijd weer niet gepost hier. Wij hebben weer even een boost. Een boel nieuwe nummers geschreven waardoor we geen covers meer spelen... halen nu splendid/awesome concerten. En nieuwe single uit. Resultaat: #14 Punk Rock artist.*O
Eigen liedjes spelen is toch de uitkomstquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:57 schreef hugl3s. het volgende:
Ik heb wat hulp nodig.
Mijn Popomundo account is trouwens : Pim Smeets.
Maar waar het om ging, ik heb een aantal optredens gedaan maar,
ik haal steeds niet hoger als vreselijk of wat dan ook (nederlands versie).
En ik heb bijna zelf geen tijd om liedjes te schrijven ivm skills.
Weet iemand hoe ik men optredens & mood beter krijg?
Alvast bedankt.![]()
oke bedanktquote:Eigen liedjes spelen is toch de uitkomst![]()
Anders moet je de beste Bluesnummers op dat moment gewoon coveren. Wat events toevoegen die overeenkomen met je skills kan ook geen kwaad. En meer nummers, 8 is een beetje aan de weinige kant, probeer er 10.
Mood: shoppen en partyen. Liedjes schrijven is de beste carrieremogelijkheid. Skills is slecht voor je mood
Dat was het kort samengevat
quote:I gained birthday cake.
Celebrated my birthday.
Hehe, na 50 updates ofzoquote:I'm an expert at Basic Leadership and don't need to study that anymore.
Wollaquote:I finished my song Where did my money go. It turned out wonderful.
Where did my money go is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-02-19. The melody is wonderful and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Ik had m'n Hotel Behaviour nog niet veranderdquote:Dude, what an after-party last night! Furniture was flying and the TV literally exploded. It cost 250 € to sort it out with the hotel but dude was it worth it! ROCK'N'ROLL!
Kut, we zitten in de tourbusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:37 schreef maniack28 het volgende:
Is nu... hangt er ook vanaf waar je bent... tis pas 5 uur in Amerika bijv... bij de volgende update zal je wel geboost woren
Hupt snel naar de winkel...Heb nog een pakketje weten te bemachtigenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:12 schreef maniack28 het volgende:
We zijn al aangekomenIk heb alweer een jam geregeld voor robbie zn nieuwe nummer... still going strong!
77%quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:30 schreef Sautor het volgende:
Yes, Star Quaility is 58%
Wie weet er een leuke stagename?
wel de klassieke radio charts natuurlijk hequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:12 schreef Sautor het volgende:
Feli
Wanneer komen wij eens in de charts
Gelukkig trekt er iedere maand een dev aan je piemelquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:41 schreef Leonos het volgende:
En oja, voordat al het commentaar binnenkomt via PM.
Ja, ik heb een eigen bedrijf gestart.
En ja, ik weet ook dat ik niet genoeg geld heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |