Nou, ik ben nu weer non-stealthy, en ben het afgelopen half uur 13 keer geflashed (waarvan ik een paar keer ben ontkomenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:40 schreef Leonos het volgende:
Maakt toch niet uit of ze foto's maken?
Pauperzooi, niet eens gemerkt dat ik die hadquote:I lost my musical inspiration.
Jammer, dat zijn toch seeds die je krijgt of niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pauperzooi, niet eens gemerkt dat ik die had![]()
Ruilen voor een Cowards T-shirt?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:49 schreef BlackRebel het volgende:
yup, en die issie nu kwijt...
iemand nog interesse in een mooi Rebel Justice-tshirt?
Chief of Justice?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:57 schreef DeHovenier het volgende:
De wat?
Moet robbie of max maar ff wat 'The Cowards' T-shirts makenquote:The screen print template is a VIP item which means it can only be used by VIP characters. This is our way of saying "Thank you!" to each and everyone of you who's contributing to the survival of this game.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:56 schreef Leonos het volgende:
Ik heb mezelf verkiesbaar gesteld , dus stem op mij pleas
Hoeveel stemmen zal hij krijgen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef StupidByNature het volgende:
Leonos, ergens lijkt me dat geen goed idee van je
quote:02/12/2007
VIP: Tickets Sold
VIP players can now see how many tickets they've sold in each city during the past year. It's in your Cities Visited list.
We hebben dus het meest verkocht in Parijs, waar onze fame ook het grootst is (decent).quote:Paris: 12 days ago 5429
Groupiesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
We hebben dus het meest verkocht in Parijs, waar onze fame ook het grootst is (decent).
En tjek m'n Star Quality![]()
![]()
Hoe komt dat zo hoog? (56%) Welke naam zal ik aannemen
[Plaatje]
Wat dacht je van: Burning Cinder Fury of Chaos Crimson Fire? Oh nee, zo heet mijn laatste song...quote:
Mwah, het zakt ook weer als je niet genoeg reist (hotels thrashen) of gigs doet (minder dan 1x per twee dagen). Ik had een paar dagen geleden nog 95%, nu nog maar 81%.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef Sautor het volgende:
Elke keer stijgt het weer een beethe, paar % per keer. Totdat je aan een max zit
(Volgens mij)
jouw stem komt op een andere plek veel beter van pas, met één stem word je dus echt geen CoJ, die verkiezingen zijn al ongeveer 3 weken bezig en twee uur vantevoren stel jij je verkiesbaar...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Leonos het volgende:
Waarom is het geen goed idee om me verkiesbaar te stellen?
Maakt toch niet uit of ik verlies?
Ik weet wel dat ik na een paar dagen hotel trashen en groupies al dik in de 40 zat. Alleen toen stopte ik met groupies en ging het omlaagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:43 schreef maniack28 het volgende:
Wel vaag, want ik heb du sook groupies, maar sta veel lagerIk snap daar niet zoveel van hoor
Maar ons natuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:59 schreef Leonos het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld alle andere MR bands arresteren als dat kan
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
City -> city details -> people's nogwat -> CoJ elections -> Jos de Groot
Hoeveel stemmen heb je?quote:Election for Chief Justice (Finished)
Als ik VIP was geweest....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:05 schreef Tokus het volgende:
ik wou nog een locale kopen om m'n emperium uit te breiden, maar ik heb dan wel een CEO nodig. iemand met wat relevante skills die interesse heeft?
Word dan VIP, zoveel meer opties en kan nu denk ik niet meer zonderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als ik VIP was geweest....
edit:
Ik zit na ong 35 updates al op 4* Basic Leadership. Heb het gevoel dat het altijd iets sneller ging, of ligt dat aan mijn IQ? (Kan ik het sneller laten gaan?)
Schiet niet op danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als ik VIP was geweest....
edit:
Ik zit na ong 35 updates al op 4* Basic Leadership. Heb het gevoel dat het altijd iets sneller ging, of ligt dat aan mijn IQ? (Kan ik het sneller laten gaan?)
Wat heb je aan VIP als je geen CEO wilt worden, behalve wat kleine onnozele gimmicks? Wat kun je dan echt niet missen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Word dan VIP, zoveel meer opties en kan nu denk ik niet meer zonder
En het kost bijna niks
Het schijnt maar zeer weinig te schelen. Ook is er de theorie dat sommige skills meer updates nodig hebben dan anderen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Schiet niet op dan
Hoge IQ is sneller leren, maar hoe snel weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |