Dus je kan voortan tshirts dragen met tekst?quote:VIP Item: Screen print template
With a screen print template you can print a line of text to your clothes. The item is in the new category "Art Supplies" which in a short while will be available in generic shops all around Popomundo.
The screen print template is a VIP item which means it can only be used by VIP characters. This is our way of saying "Thank you!" to each and everyone of you who's contributing to the survival of this game.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus je kan voortan tshirts dragen met tekst?
Jahaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:09 schreef Leonos het volgende:
Gaat het verder wel lekker met jullie tour?
Die kutbus is al vaker kapotgegaan dan de vorige bus, wat een kutdingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:01 schreef Sautor het volgende:
Weetje wat ik nu pas zie?
Wij zitten nog steeds in Dubronovic, en missen dus waarschijnlijk ook het concert in Moskou. Onze tourbus is kapot, en rijdt dus niet meer, dus lopen we achter op schema. Denk dat we het beste de tourbus naar melbourne kunnen laten rijden, en zelf naar Melbourne vliegen, want onze tour loopt een beetje naar de kloten
edti: Melbourne moet Berlijn zijn
Maar goed, we zijn dus te laat voor Moskouquote:Vehicle: 18 wheeler luxury rig
Condition: perfect
State: Parked & OK
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:56 schreef Leonos het volgende:
Edit: Kut laatste, hoe verwijder ik deze post?![]()
ik ging net slapen en dacht, dat doet leonos welquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ging net slapen en dacht, dat doet leonos wel
Eehm nee, stuur nog 's?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:36 schreef Leonos het volgende:
Zeg gewoon
Josja heb je me bericht ontvangen in popo?
Check.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Maandag Halloween, vergeet de mask niet voor een moodboost!!!
Mn nieuwe nummer.. ik ga de repetoire wel ff aanpassen.. maar het wordt een beetje chaotisch zo... ikben niet online en we missen meteen 2 shows, repetoire fucked up... ROBBIE, ga een nummer schirjven, nu!!!quote:Tikke! Tikke! Boem! Boem!
Fame: 0%
Popularity: 0%0%
Tikke! Tikke! Boem! Boem! is a Modern Rock Singalong. The tempo is Moderato. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-02-11. The melody is revolutionary and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
De klok doet tikke! tikke!
Tikke! tikke!
Tikke! tikke! doen de klokken
De klokken die tikken....
Tikken op de tafel
Hij tikt op de tafel
In het ritme van de klokken
Tikke! tikke!
Tikken op het speelplein
Dat doen kleine kinderen
Tikke! Jij bent hem!
Tikke! tikke!
Tikke! tikke! doet de klok
In de tas op het station
Niemand kijkt er naar om
Tikke! tikke!
BOEM! BOEM!
En toen was het stil.....
quote:I finished my song Freaked Out. It turned out incredible.
Freaked Out is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Allegro. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-02-11. The melody is perfect and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
WE ARE THE CRABPEOPLE!! *clackclack*quote:Began working on my new song Het zijn de Krabmensen, ik zeg het je!.
Ja, had ik gedaan. Waren nummers met echt slechte populariteit dus die had ik eruit gegooid. Een een ander nummer erbij gezet ja, die cover. Maar de rest heb ik niets gedaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:23 schreef maniack28 het volgende:
2007-02-10 Maximiliaan Zaunbrecher made some changes in our repertoire settings.
Er gebeuren hier gekke dingen, de helft van de nummers is opeens weg uit onze repetoire... dat heb ik zeker niet gedaan, ik heb enkel een vinkje uitgezet...
Bah, discarded songs worden opeens slechter nadat je ze terugzet... slechte geoefent dus..
quote:This record has been sent to your record company for release.
quote:I was notified that there will be a shareholders meeting for Romijn in 3 days. Note to self: Cast my vote for Company President
Je moet mij ook als CEO hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:14 schreef josja het volgende:
Godsamme, de een na de andere failed show in mijn club, die newbies komen allemaal niet opdagen. En grote namen inviten heeft nog weinig zin, club is nog terrible![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:58 schreef StupidByNature het volgende:
Kut, ik wordt gestalkt door paparazzi![]()
Een foto van mijn rotte kop is meer dan 10.000 euro waard. Ben maar ondergedoken.
Nou, ik ben nu weer non-stealthy, en ben het afgelopen half uur 13 keer geflashed (waarvan ik een paar keer ben ontkomenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:40 schreef Leonos het volgende:
Maakt toch niet uit of ze foto's maken?
Pauperzooi, niet eens gemerkt dat ik die hadquote:I lost my musical inspiration.
Jammer, dat zijn toch seeds die je krijgt of niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pauperzooi, niet eens gemerkt dat ik die had![]()
Ruilen voor een Cowards T-shirt?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:49 schreef BlackRebel het volgende:
yup, en die issie nu kwijt...
iemand nog interesse in een mooi Rebel Justice-tshirt?
Chief of Justice?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:57 schreef DeHovenier het volgende:
De wat?
Moet robbie of max maar ff wat 'The Cowards' T-shirts makenquote:The screen print template is a VIP item which means it can only be used by VIP characters. This is our way of saying "Thank you!" to each and everyone of you who's contributing to the survival of this game.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:56 schreef Leonos het volgende:
Ik heb mezelf verkiesbaar gesteld , dus stem op mij pleas
Hoeveel stemmen zal hij krijgen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef StupidByNature het volgende:
Leonos, ergens lijkt me dat geen goed idee van je
quote:02/12/2007
VIP: Tickets Sold
VIP players can now see how many tickets they've sold in each city during the past year. It's in your Cities Visited list.
We hebben dus het meest verkocht in Parijs, waar onze fame ook het grootst is (decent).quote:Paris: 12 days ago 5429
Groupiesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
We hebben dus het meest verkocht in Parijs, waar onze fame ook het grootst is (decent).
En tjek m'n Star Quality![]()
![]()
Hoe komt dat zo hoog? (56%) Welke naam zal ik aannemen
[Plaatje]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |