abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:17:52 #1
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_46135081
GODVERDOMME! !!! , , , !!!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_46135100
Burgermannetje.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:18:50 #3
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_46135105
Kwaliteitstopic
pi_46135125
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:18 schreef GateWayX het volgende:
Kwaliteitstopic
Burgerlijke criteria.
pi_46135141
in ieder geval is dit duidelijke taal
pi_46135154
Leve Boris Dittrich.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:21:13 #7
37950 JAM
pi_46135192
Ze hebben me erin geluisd. Ze hebben me er godverdomme ingeluisd en ik, ik ben er ZO ingelopen, godverd-de-godverdomme.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_46135213
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:21 schreef JAM het volgende:
Ze hebben me erin geluisd. Ze hebben me er godverdomme ingeluisd en ik, ik ben er ZO ingelopen, godverd-de-godverdomme.
wie zijn ZE
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:22:06 #9
37950 JAM
pi_46135219
ALSO SPRACHT EPO-MITARBEITER 3007.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:22:21 #10
37950 JAM
pi_46135228
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:21 schreef tlepel het volgende:

[..]

wie zijn ZE
JIJ, o.a.
pi_46135248
Nee, dit is het langzaampraattopic waarin JAM ons gaat uitleggen hoe het nu voelt, om je om den brode zelf te castreren. Vertel het maar JAM - hoe voelt dat nu?

Doet dat geen PIJN?
pi_46135251
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:22 schreef JAM het volgende:

[..]

JIJ, o.a.
ik beken
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:27:51 #13
37950 JAM
pi_46135403
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:22 schreef Gellius het volgende:
Nee, dit is het langzaampraattopic waarin JAM ons gaat uitleggen hoe het nu voelt, om je om den brode zelf te castreren. Vertel het maar JAM - hoe voelt dat nu?

Doet dat geen PIJN?
Het jeukt, Gellius. Deed het maar pijn. Het jeukt en krabben helpt niet. .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:31:42 #14
37950 JAM
pi_46135530
Weet je; ik zit zelfs nog onder modaal. .
pi_46135582
Het Lijden moet ademstokkend zijn, JAM. Wat denk je als eerste als je wakker wordt op een doordeweekse dag?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:37:46 #16
37950 JAM
pi_46135706
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef Gellius het volgende:
Het Lijden moet ademstokkend zijn, JAM. wat denk je als eerste als je wakker wordt op een doordeweekse dag?
Ik denk dan niet, Gellius. Alles is dan zwart voor mijn ogen. Ik kan dan alleen vloeken en dingen kapot, kapot, kapot, kapot, kapot maken. Vanochtend moesten mijn knokkels eraan geloven; alhoewel ik liever de muur om had zien vallen. Daarna trek ik me af, veeg ik m'n buik schoon en ga ik naar m'n werk.
pi_46135777
O. Maar zo staan we allemaal op, JAM. Dat is niets bijzonders. Zò is het leven.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:41:30 #18
37950 JAM
pi_46135806
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:40 schreef Gellius het volgende:
O. Maar zo staan we allemaal op, JAM. Dat is niets bijzonders. Zò is het leven.
Ik háát het.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:43:10 #19
37950 JAM
pi_46135846
Ik ben meer een man van vier uur 's middags wakker worden in een tweepersoonsbed naast een stuk mager vlees met spleetogen en een fles whiskey. Dat vind ik allemaal een stuk prettiger. OH, VROEGÂH! VROEGÂH!

.
pi_46135936
Wat ga je na de lunch luisteren JAM? Ik doen het Requim van Mozart. En moet je je eigen bammetjes meebrengen? En heb je van die leuke, burgerlijke, lunchgesprekken over waarom er eigenlijk een gat in een bagel zit en zo?
Aldus.
pi_46135968
Smeer je 's ochtends ook al boterhammetjes om mee te nemen, JAmmeke?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:59:09 #22
37950 JAM
pi_46136314
1. Ik smeer geen fucking bammetjes om mee te nemen.

De korte tijd dat ik in Japan werkte deed m'n vriendin dat wel, trouwens. Tenminste, bammetjes, dan kreeg ik rijst en omelet met ketchup enzo.

2. Tijdens mijn lunch drink ik espresso, rook ik sigaretten en vloek ik binnensmonds.
3. Na de lunch ga ik Charlie Parker luisteren; the yardbird suite.

De gesprekken hier zijn burgelijk. Ik vang soms wat op van de gang.

'Hey, goeiesmorgens, hoe is het?'
'Ja, ik hoor net dat m'n vrouw een beroerte heeft gehad.'
'Oh, da's ook niet best.'
'Nee-hee, nee-hee, zeker niet. Ik ga zo maar weer naar huis.'
'OK, prettig weekend!'
'Ja, jij ook! Hooooooooooi!'
'Hooooooooooi.'

Volkomen apathie.

'Nou, ik vind het niet koud vandaag.'
'Nee, koud is het zeker niet!'
'God, dan had ik die sjaal net zo goed thuis kunnen laten liggen.'
'Ja, zo koud is het inderdaad niet.'
'Loop ik zo de hele dag met die sjaal rond. - ha ha ha ha, ze zullen wel denken hè.'
'Dan doe je 'm toch in je tas?'
'Loop ik zo de hele dag met die sjaal in m'n tas - ha ha ha ha, ze zullen wel denken hè?'

'Kom ik laats bij de tram hè. Komt er zo een man aanrennen, die moest dezelfde hebben.'
'Ja?'
'Nou, die man kwam te laat.'
'En toen?'
'Nou, die zag 'm zo wegrijden - ha ha ha ha.'
'Had je 'm niet even kunnen tegenhouden voor 'm?'
'Kom nou, ik ben daar gek zeg, ik kan toch niet die hele tram tegenhouden voor die vent.'
'Nee, dat is ook weer zo. Moet'ie maar beter opletten hè.'
'Ja, eigen schuld.'

.
pi_46136855
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:31 schreef JAM het volgende:
Weet je; ik zit zelfs nog onder modaal. .
Mag je nou niet met je meisje trouwen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:34:17 #24
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46137515
Het meisje komt Nederland niet eens binnen...
Nu ja, voor maximaal 3 maanden is het geen probleem...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:53:04 #25
37950 JAM
pi_46138290
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Mag je nou niet met je meisje trouwen?
Ik mag niet met mijn meisje trouwen omdat ik geen vaste aanstelling, of aanstelling langer dan een jaar heb. Modaal ligt rond de 2500 bruto, 120% minimumloon op 1560 bruto. Nou ja; dat red ik wel hoor. Zó erg is het ook weer niet. Tenminste; het is verschrikkelijk, natuurlijk, elke dag voor m'n godverdomde hongerloontje naar de poorten van de HEL en tikken, tikken, tikken totdat er battarijzuur door m'n aderen stroomt; maar, ik voldoe aan de VERDONK-norm, dat wel.

Ik denk dat Gellius wel een mooi gedicht over Rita Verdonk kan maken.

vrijdag 9 februari 2007 @ 13:53:47 #26
37950 JAM
pi_46138315
Doe het snel, G! Anders doe ik het!
pi_46138357
Ik wil helemaal niets wat mijn naam met de naam van die mevrouw in verband brengt. He-le-maal niets.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:58:38 #28
37950 JAM
pi_46138505
Daar kan ik je geen ongelijk in geven, G. Dat zwijn wakkert in mij de lust tot Jihaaaaaeeeaaed.
pi_46138519
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:53 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik mag niet met mijn meisje trouwen omdat ik geen vaste aanstelling, of aanstelling langer dan een jaar heb. Modaal ligt rond de 2500 bruto, 120% minimumloon op 1560 bruto. Nou ja; dat red ik wel hoor. Zó erg is het ook weer niet. Tenminste; het is verschrikkelijk, natuurlijk, elke dag voor m'n godverdomde hongerloontje naar de poorten van de HEL en tikken, tikken, tikken totdat er battarijzuur door m'n aderen stroomt; maar, ik voldoe aan de VERDONK-norm, dat wel.
Jammer JAM. Troost je, je bent ontzuurbaar als je het niet tezeer laat invreten. Een paar jaar zonder blijvende schade kan, als je sterk genoeg bent.
quote:
Ik denk dat Gellius wel een mooi gedicht over Rita Verdonk kan maken.
Verdonk verduisterde
JAM jammerde
Hoe Haags.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:00:11 #30
37950 JAM
pi_46138550
Overmorgen trouwens weer Haagse Jihaad, Haagse Jihaad voor 020!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:03:06 #31
37950 JAM
pi_46138631
Kijk; Sigme, buiten de wet- en regelgeving om en dat ik niet zo vaak bij mijn vriendin ben als ik wel, nu ja; dat vind ik gewoon vervelend maar ook; wat in het vat zit verzuurd niet. Dat zit wel goed allemaal. Buiten dat om, koester ik ook op het persoonlijke vlak en vanwege wat het zwijn buiten haar ministerschap allemaal uitspookt zo'n intenste HEKEL tegen het. Dat slaat werkelijk alles. Een megalome gek is het. Ik proef gewoon de liefde voor bruine pakjes en rode armbandjes in die vrouw! Er zit maar een ding op, natuurlijk; Jiiiiihaaaaaaeeaaeaeaed!
pi_46138689
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:54 schreef Gellius het volgende:
Ik wil helemaal niets wat mijn naam met de naam van die mevrouw in verband brengt. He-le-maal niets.
Gellius... Gellius. Was dat niet die poeet die weigerde over Verdonk te dichten?
" there is nothing to not be amazed at "
pi_46138714
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:03 schreef JAM het volgende:
Kijk; Sigme, buiten de wet- en regelgeving om en dat ik niet zo vaak bij mijn vriendin ben als ik wel, nu ja; dat vind ik gewoon vervelend maar ook; wat in het vat zit verzuurd niet. Dat zit wel goed allemaal. Buiten dat om, koester ik ook op het persoonlijke vlak en vanwege wat het zwijn buiten haar ministerschap allemaal uitspookt zo'n intenste HEKEL tegen het. Dat slaat werkelijk alles. Een megalome gek is het. Ik proef gewoon de liefde voor bruine pakjes en rode armbandjes in die vrouw! Er zit maar een ding op, natuurlijk; Jiiiiihaaaaaaeeaaeaeaed!
DDIA.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:06:14 #34
37950 JAM
pi_46138735
Is dat strafbaar, oproepen tot Jiiihaaaaeaeaaeeaad? Ik heb hier over de strijd met -woorden- hè, hè, let wel. A-hum, kuch, kuch, juist ja; de strijd met -woorden-, dat dat duidelijk mogen zijn; voordat ik in een keer de AIVD op m'n dak heb. Juist.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:06:29 #35
37950 JAM
pi_46138749
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:05 schreef sigme het volgende:

[..]

DDIA.
DDIA?
pi_46138799
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:06 schreef JAM het volgende:
Is dat strafbaar, oproepen tot Jiiihaaaaeaeaaeeaad? Ik heb hier over de strijd met -woorden- hè, hè, let wel. A-hum, kuch, kuch, juist ja; de strijd met -woorden-, dat dat duidelijk mogen zijn; voordat ik in een keer de AIVD op m'n dak heb. Juist.
Apologiewet, Donner. Ligt nog bij Raad van State dacht ik.

DDIA = Dat Dacht Ik Al.
pi_46138810
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:04 schreef corc het volgende:

[..]

Gellius... Gellius. Was dat niet die poeet die weigerde over Verdonk te dichten?
.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:09:28 #38
37950 JAM
pi_46138861
Ik had laatst naar het Ministerie van Justitie gemaild, ik schreef: '...megalomane schizofrenie...het ergste dat nederland sinds de bezetting van de Nazi's is overkomen...over lijken gaan uit eigengeilerij...duizenden verwzegen doden, gewonden, mismaakten, andersinds voor het leven getekenden als gevolg van dit beleid...etc...etc...etc..'

Men schreef terug;

'Wij hebben kennis genomen van uw bericht.'

Jammer zeg. Wat werken er toch suffe mensen op die ministeries. Geen greintje creativiteit daar. .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:10:10 #39
37950 JAM
pi_46138888
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Apologiewet, Donner. Ligt nog bij Raad van State dacht ik.

DDIA = Dat Dacht Ik Al.
Oh, die wijzen dat toch af.
pi_46138908
Ik stuitte vanochtend geheel toevallig op het bericht dat een van de weinige dichters die ik ooit ontmoette voor een verzenfestival in Perzië zit.

Waar is de goeie oude tijd dat dichters gewoon cholerisch kou zaten te lijden op een zolderkamer?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:12:34 #41
37950 JAM
pi_46138980
Daar hebben we artikel 137d alvoor. Het specifiek strafbaar maken van aanzetting tot haat vanuit "godsdienstige" overwegingen, dat lijkt me een beetje zinledige symboolpolitiek maar dan moet ook gezegd worden dat heer Donner daar ook niet vreemd van is.
pi_46138986
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef JAM het volgende:

[..]

Oh, die wijzen dat toch af.
Raad van State is die instantie die standaard Verdonk in het gelijk stelt, zo vaak zelfs dat het Europees Hof die rechtsgang als niet noodzakelijk uit te putten ziet voordat bij hun beroep mag worden aangetekend.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:14:03 #43
37950 JAM
pi_46139055
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef sigme het volgende:
Ik stuitte vanochtend geheel toevallig op het bericht dat een van de weinige dichters die ik ooit ontmoette voor een verzenfestival in Perzië zit.

Waar is de goeie oude tijd dat dichters gewoon cholerisch kou zaten te lijden op een zolderkamer?
Waar is die tijd gebleven,
waar is zij heen gegaan?
Er is zo veel veranderd,
in onze oude Jordaan.

.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:14:17 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46139067
O, hier zijn jullie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_46139097
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:12 schreef JAM het volgende:
Daar hebben we artikel 137d alvoor. Het specifiek strafbaar maken van aanzetting tot haat vanuit "godsdienstige" overwegingen, dat lijkt me een beetje zinledige symboolpolitiek maar dan moet ook gezegd worden dat heer Donner daar ook niet vreemd van is.
Nee, de apologiewet is wel een tikje anders:
() tot doel heeft het verheerlijken, vergoelijken, bagatelliseren of ontkennen van terroristische misdrijven strafbaar te stellen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:15:22 #46
37950 JAM
pi_46139120
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Raad van State is die instantie die standaard Verdonk in het gelijk stelt, zo vaak zelfs dat het Europees Hof die rechtsgang als niet noodzakelijk uit te putten ziet voordat bij hun beroep mag worden aangetekend.
Trekt Nederland zich eigenlijk wel wat aan van het Europese Hof? Ik ben daar niet zo bekend mee, met al die arresten, maar ik kan me toch niet van de gedachte onttreken dat men daar eigenlijk gewoon schijt aan heeft.
pi_46139131
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:14 schreef JAM het volgende:

[..]

Waar is die tijd gebleven,
waar is zij heen gegaan?
Er is zo veel veranderd,
in onze oude Jordaan.

.
Ik ben een POLbewoner.

Er is meer in de wereld te doen dan voorheen
.
pi_46139194
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:15 schreef JAM het volgende:

[..]

Trekt Nederland zich eigenlijk wel wat aan van het Europese Hof? Ik ben daar niet zo bekend mee, met al die arresten, maar ik kan me toch niet van de gedachte onttreken dat men daar eigenlijk gewoon schijt aan heeft.
Het ligt iets genuanceerder dan dat.
Tegen de uitspraak waaraan ik nu refereerde is beroep aangetekend door Hirsch Ballin. loopt nog dus.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:23:13 #49
37950 JAM
pi_46139438
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Het ligt iets genuanceerder dan dat.
Tegen de uitspraak waaraan ik nu refereerde is beroep aangetekend door Hirsch Ballin. loopt nog dus.
Nee, maar: überhaupt. Eerdere zaken waarin Nederland door het Europese Hof veroordeeld is; heeft men daar zich wel iets van aangetrokken?
pi_46139558
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben een POLbewoner.

Er is meer in de wereld te doen dan voorheen
.
Ik vraag me wel eens af hoe je dat in godsherenaam volhoudt, dat POLbewoner zijn. 't Is toch een beetje een open riool, dat POL, waar het klotst van de uitgescheiden onderbuiksappen en dat soort onwelvoeglijkheden. En om daar nou als weldenkend mens te gaan wonen...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46139585
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:23 schreef JAM het volgende:

[..]

Nee, maar: überhaupt. Eerdere zaken waarin Nederland door het Europese Hof veroordeeld is; heeft men daar zich wel iets van aangetrokken?
Ja hoor . Uitspraken zijn vaak ook bindend, dus in het individuele geval moet de overheid gevolg geven aan het oordeel, en vervolgens wordt beleid indien nodig aangepast.
pi_46139609
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:27 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af hoe je dat in godsherenaam volhoudt, dat POLbewoner zijn. 't Is toch een beetje een open riool, dat POL, waar het klotst van de uitgescheiden onderbuiksappen en dat soort onwelvoeglijkheden. En om daar nou als weldenkend mens te gaan wonen...
Moet ik dit nu zien als belediging of compliment?
pi_46139650
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Moet ik dit nu zien als belediging of compliment?
Als een serieuze vraag. Wordt het je niet regelmatig te veel, de bekende stellingenoorlog tussen de josti's van POL?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:31:14 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46139693
Ik heb een vraag aan Ollie. Ben jij nou een hij of een zij?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:33:22 #55
37950 JAM
pi_46139776
Dat gevoel bekruipt me bij WFL nog veel meer, OllieA. Kijk; van de POL-bewoners nu ja; daar van kan je nog zeggen; 'Ze zijn geëmotioneerd', of, 'Het zijn idealisten.'

Wat het niet minder vervelend maakt, trouwens; maar bij WFL vind ik het nog véél vervelender. Dat is het overkooksel van TRU.
pi_46139791
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:29 schreef OllieA het volgende:
Als een serieuze vraag. Wordt het je niet regelmatig te veel, de bekende stellingenoorlog tussen de josti's van POL?
Inderdaad. Dit topic laat zien wat er mis is met POL. De moderatie krijgt (wederom) de schuld, terwijl het voor elke omstander duidelijk te zien is dat het werkelijke probleem ligt bij een select groepje users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Je denkt wel drie keer na voordat je in POL serieus op een topic reageert.
I intend to live forever, or die trying.
pi_46139797
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een vraag aan Ollie. Ben jij nou een hij of een zij?
Ogenblikje, dan kijk ik even in mijn profiel!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46139822
Goedemiddag overigens.

Leuk icoontje, Lienekien. Ik miste Gerrit al.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:35:19 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46139831
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ogenblikje, dan kijk ik even in mijn profiel!
Ja, daarom vraag ik het juist. Omdat er in een eerdere LPT toch duidelijk met 'haar' aan jou werd gerefereerd.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:35:47 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46139842
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:35 schreef dwerg het volgende:
Goedemiddag overigens.

Leuk icoontje, Lienekien. Ik miste Gerrit al.
Ik ook.
pi_46139851
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:29 schreef OllieA het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor.

Nee, ik word dat niet moe. Ik vermaak me er uitstekend. Omdat ik weleens vaker opmerkingen als de jouwe zie over het belabberde niveau van POL kijk ik zelfs wel eens voorzichtig elders op fok rond, maar ik zie zelden buiten POL iets wat me kan boeien.

Op het gevaar af dat ikzelf als josti ben geklassificeerd en dit dus een opmerking is die dat bevestigt: ik vind het niveau van POL helemaal niet zo bedroefd.
pi_46139871
Olliebollie!
pi_46139886
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:33 schreef dwerg het volgende:

[..]

Inderdaad. Dit topic laat zien wat er mis is met POL. De moderatie krijgt (wederom) de schuld, terwijl het voor elke omstander duidelijk te zien is dat het werkelijke probleem ligt bij een select groepje users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Je denkt wel drie keer na voordat je in POL serieus op een topic reageert.
Sterker nog, dwerg, ik zou je naar deze post willen verwijzen. Daar zet iemand het kort en helder uiteen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46139922
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:33 schreef dwerg het volgende:

[..]

Oh, maar drie keer nadenken voordat je iets post is niet zo'n verkeerd begin.

Ik heb overigens met geen van die groepjes problemen. Hooguit die ex-mod die dat topic startte, daarmee heb ik wat wrijvingen soms. Maar sinds 'ie geen mod meer is een stuk minder, en daarvoor ook nauwelijks.
pi_46139955
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, daarom vraag ik het juist. Omdat er in een eerdere LPT toch duidelijk met 'haar' aan jou werd gerefereerd.
AR maakt wel eens een taalfoutje, Lienekien. Dat moet je hem vergeven. Als hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij zij. (proef dit zinnetje eens!, een juweel, dat slechts door AR kan worden opgeroepen!)
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:39:42 #66
37950 JAM
pi_46139960
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor.

Nee, ik word dat niet moe. Ik vermaak me er uitstekend. Omdat ik weleens vaker opmerkingen als de jouwe zie over het belabberde niveau van POL kijk ik zelfs wel eens voorzichtig elders op fok rond, maar ik zie zelden buiten POL iets wat me kan boeien.

Op het gevaar af dat ikzelf als josti ben geklassificeerd en dit dus een opmerking is die dat bevestigt: ik vind het niveau van POL helemaal niet zo bedroefd.
Mij bekruipt vaak het gevoel dat men daar meer waarde hecht aan het eigen gelijk en de eigen idealen en wie deze het hardste kan gillen dan werkelijk, al dan wel of niet tezamen, tot nieuwe inzichten of kritieken probeert te komen.
pi_46140009
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:36 schreef Gellius het volgende:
Olliebollie!
Gelliebellie! Wat is die JAM een burgermannetje geworden hè?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:43:00 #68
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46140062
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef OllieA het volgende:

[..]

AR maakt wel eens een taalfoutje, Lienekien. Dat moet je hem vergeven. Als hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij zij. (proef dit zinnetje eens!, een juweel, dat slechts door AR kan worden opgeroepen!)

Wat ik typ een uur voordat ik naar bed ga, of een uur nadat ik uit bed kom moet je niet al te letterlijk nemen.
Tussentijdse spellings en/of grammatica fouten ook niet aub
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:43:01 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46140063
quote:

[..]

Maar zij is nog steeds vrouwelijk.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:44:08 #70
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46140101
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef JAM het volgende:

[..]

Mij bekruipt vaak het gevoel dat men daar meer waarde hecht aan het eigen gelijk en de eigen idealen en wie deze het hardste kan gillen dan werkelijk, al dan wel of niet tezamen, tot nieuwe inzichten of kritieken probeert te komen.
Ik zou het uiteraard nooit zo mooi kunnen verwoorden, maar het gevoel van JAM en mij is hetzelfde
pi_46140106
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef JAM het volgende:

[..]

Bij oppervlakkige beschouwing zal POL zeker die indruk wekken. Dat is gezien het onderwerp ook redelijk te verwachten. Als je POL en de POLbewoners langer volgt ligt het toch anders. En er zit natuurlijk groot verschil tussen POLbewoners onderling, en de mate van overtuiging, overtuigingskracht, en de openheid voor andere inzichten.

Maar is dit in WFL of TRU, waar ook overtuigingen belangrijk zijn, anders? Beter?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:44:28 #72
37950 JAM
pi_46140108
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:41 schreef OllieA het volgende:

[..]

Gelliebellie! Wat is die JAM een burgermannetje geworden hè?
.
pi_46140168
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Sorry, ik zou drie keer moeten nadenken voordat ik zo'n juweeltje typ.

Als hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij hij.

En deze is eigenlijk nog mooier!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46140219
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee hoor.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:49:05 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46140260
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:47 schreef Gellius het volgende:

[..]

Nee hoor.
Nadruk op de e. Let's not go there.
pi_46140346
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij oppervlakkige beschouwing zal POL zeker die indruk wekken. Dat is gezien het onderwerp ook redelijk te verwachten. Als je POL en de POLbewoners langer volgt ligt het toch anders. En er zit natuurlijk groot verschil tussen POLbewoners onderling, en de mate van overtuiging, overtuigingskracht, en de openheid voor andere inzichten.

Maar is dit in WFL of TRU, waar ook overtuigingen belangrijk zijn, anders? Beter?
Ik volg POL al heel erg lang, en in mijn optiek wordt er nergens op Fok zo gedreven met modder gegooid als in dat subforum. Overigens beschouw ik je niet als josti - voor wat dat waard is - en juist daarom vroeg ik me af hoe je het daar volhoudt. Ik ben meer van de gevoelens van dwerg en JAM, zeg maar.

TRU heb ik nooit gevolgd, en WFL volg ik niet meer, sinds de verakkersloting en het voortdurende gelul tegen evolutie in dat subforum.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:51:58 #77
37950 JAM
pi_46140349
Ik vind 'wanneer' toch mooie dan 'als', Ollie. Zo ook 'misschien' en 'wellicht.'
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:53:27 #78
37950 JAM
pi_46140409
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:51 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik volg POL al heel erg lang, en in mijn optiek wordt er nergens op Fok zo gedreven met modder gegooid als in dat subforum. Overigens beschouw ik je niet als josti - voor wat dat waard is - en juist daarom vroeg ik me af hoe je het daar volhoudt. Ik ben meer van de gevoelens van dwerg en JAM, zeg maar.

TRU heb ik nooit gevolgd, en WFL volg ik niet meer, sinds de verakkersloting en het voortdurende gelul tegen evolutie in dat subforum.
Om over Triggershot nog maar te zwijgen. Een SCHAAP zeg ik je; een S C H A A P-je!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:53:58 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46140424
JAM, het is bijna weekend.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:54:27 #80
37950 JAM
pi_46140447
Zo, dan ga ik nu even naar kamer 3.075 om daar batch WO9764WO af te leveren.

.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:54:59 #81
37950 JAM
pi_46140469
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:53 schreef Lienekien het volgende:
JAM, het is bijna weekend.
De Heer zij geprezen, hallelujah, hallelujah, .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:55:45 #82
37950 JAM
pi_46140484
Of; De Heer zei: 'Geprezen? Halle..? Lujah! Hallelujah!'. Dat kan ook.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:56:14 #83
37950 JAM
pi_46140501
Of; De Heer zei: 'Geprezen! Halle..? Berry!' .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:56:41 #84
37950 JAM
pi_46140510
Of; de Heer zei: 'Halle..?', en zweeg.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:56:56 #85
37950 JAM
pi_46140514
Ik ga even masturberen, denk ik. Dit word niets meer.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:57:15 #86
37950 JAM
pi_46140529
Masturberen wordt ook niets, denk ik.
pi_46140535
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:51 schreef JAM het volgende:
Ik vind 'wanneer' toch mooie dan 'als', Ollie.
Eens!

Wanneer hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij hij.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:57:52 #88
37950 JAM
pi_46140547
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MOEDER! HET DOET ZO'N PIJN! .

zehebbenmeeringeluis-d-t-d-t-.

.
pi_46140577
De uitvinder van de quick-reply zouden ze toch eigenlijk van een heel hoge kerktoren op een roestig punthek moeten gooien.
Maar dat is natuurlijk maar mijn mening.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46140633
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:51 schreef OllieA het volgende:

[..]

Maar is er dan ergens iets op fok wat beter is dan POL?

Ik heb vroeger een forum gekend met min of meer dezelfde inhoud als POL, maar dan van veel hoogstaander niveau. Je begrijpt dat daar maar een paar scribenten waren. Het is tot mijn grote spijt ter ziele, en de beheerder heeft het helaas niet gesloten maar weggemieterd.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:02:14 #91
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46140684
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:58 schreef OllieA het volgende:
De uitvinder van de quick-reply zouden ze toch eigenlijk van een heel hoge kerktoren op een roestig punthek moeten gooien.

Hoezo dat Ollie??
pi_46140737
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:57 schreef OllieA het volgende:

[..]

Eens!

Wanneer hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij hij.
Eens, ooit, was er een Engels jongetje dat na een paar dagen genoegelijk met mij gespeeld te hebben geshockeerd naar mijn ouders rende en hun verwijtend "He is a she! " voor de voeten wierp.
De rest van de vakantie wou hij niet meer met mij spelen.

Ik weet niet meer hoe hij erachter was gekomen. He is a she is een gevleugelde uitdrukking geworden in mijn familie.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:06:29 #93
37950 JAM
pi_46140820
quote:
Het spijt me. Het spijt me écht.
pi_46140852
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Hoezo dat Ollie??
Het leidt tot baggeren, AR. Kijk eens hierboven:
Zeven posts van die JAM achterelkaar, AR. Zeven! En als er nou nog iets zinnigs in stond. Dat burgermannetje zou eens moeten nadenken voordat ie op het knopje invoeren drukt.

Ik ben voor de invoering van een slowchatforum. Een forum waarin - in elk topic - een user maar één keer per uur kan posten. Zodat er echt heel slow wordt gechat.
Hm, wat zou dat fijn zijn!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46140997
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar is er dan ergens iets op fok wat beter is dan POL?

Ik heb vroeger een forum gekend met min of meer dezelfde inhoud als POL, maar dan van veel hoogstaander niveau. Je begrijpt dat daar maar een paar scribenten waren. Het is tot mijn grote spijt ter ziele, en de beheerder heeft het helaas niet gesloten maar weggemieterd.
TTK kan in elk geval genoeglijker zijn. En als er af en toe wordt beledigd, dan doet men dat met een zekere flair, een zekere puntigheid.
En heel, heel soms gaat het nog wel eens ergens over in TTK.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:14:42 #96
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46141135
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:07 schreef OllieA het volgende:

[..]

Het leidt tot baggeren, AR. Kijk eens hierboven:
Zeven posts van die JAM achterelkaar, AR. Zeven! En als er nou nog iets zinnigs in stond. Dat burgermannetje zou eens moeten nadenken voordat ie op het knopje invoeren drukt.

Ik ben voor de invoering van een slowchatforum. Een forum waarin - in elk topic - een user maar één keer per uur kan posten. Zodat er echt heel slow wordt gechat.
Hm, wat zou dat fijn zijn!
We hebben vroeger toch wel eens een slowchatforum gehad??
Ik weet eigenlijk niet waarom die gesloten is...

Maar ik herinner me toch goed dat je dit topic toch ook verwerpelijk vond??
pi_46141206
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

TTK kan in elk geval genoeglijker zijn. En als er af en toe wordt beledigd, dan doet men dat met een zekere flair, een zekere puntigheid.
En heel, heel soms gaat het nog wel eens ergens over in TTK.
TTK is lief. Aardig. Puntig.

Maar niet geëmotioneerd. Ik kom op fora om te kijken wat mensen denken, hoe ze denken, hoe ze dat aan zichzelf verkopen en hoe dat aan het wankelen gebracht kan worden. Daarvoor is TTK niet geschikt. Het gaat nergens over.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:16:46 #98
37950 JAM
pi_46141212
Dat is dit topic ook; ontwaakt, verworpenen der aarde! Ontwaakt, verdoemde in hongers sfeer!
pi_46141242
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

We hebben vroeger toch wel eens een slowchatforum gehad??
Ik weet eigenlijk niet waarom die gesloten is...

Maar ik herinner me toch goed dat je dit topic toch ook verwerpelijk vond??
If you can't beat them, join them.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:18:31 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46141278
TTK blijft het leukste forum.
pi_46141309
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar niet geëmotioneerd. Ik kom op fora om te kijken wat mensen denken, hoe ze denken, hoe ze dat aan zichzelf verkopen en hoe dat aan het wankelen gebracht kan worden. Daarvoor is TTK niet geschikt. Het gaat nergens over.
Er zijn in TTK topics die ergens over gaan. En waarin mensen ook nog es een keertje pissig worden ook. Ik geef toe, het zijn er niet veel, maar ze zijn er.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46141334
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef Lienekien het volgende:
TTK blijft het leukste forum.
Als LXIV me er niet op gewezen had, had ik het nooit gevonden.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:20:03 #103
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46141335
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Open eens een topic met als onderwerp 'spelling is niet belangrijk, als de ander mij maar begrijpt'
Kijk dan eens wat er gebeurt
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:20:46 #104
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46141364
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

Er zijn in TTK topics die ergens over gaan. En waarin mensen ook nog es een keertje pissig worden ook. Ik geef toe, het zijn er niet veel, maar ze zijn er.
Dat zijn de leukste eigenlijk
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:21:41 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46141394
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:20 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Open eens een topic met als onderwerp 'spelling is niet belangrijk, als de ander mij maar begrijpt'
Ik mag me niet opwinden van de dokter.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:22:03 #106
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46141409
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef OllieA het volgende:

[..]

If you can't beat them, join them.
Ben je nu een
a- mol
b- overloper
c- undercoverbeer
d- iets anders, namelijk ...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:22:19 #107
37950 JAM
pi_46141417
quote:

[..]

'Ze begrijpen me toch niet. .'
pi_46141433
quote:

[..]

Laat ik het anders zeggen. Datgene wat hier emoties kan losmaken, in TTK, gaat naar mijn mening niet vergezeld van interessante logica.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:24:06 #109
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46141482
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen. Datgene wat hier emoties kan losmaken, in TTK, gaat naar mijn mening niet vergezeld van interessante logica.
Taalpurisme en logica hebben dan ook niets met elkaar te maken
pi_46141540
Nou rakkers, ik ga maar eens naar de kaarsenwinkel, zodat ik Komrij's patentwekker kan knutselen.
quote:
Je hebt altijd wel enigszins gedacht
Dat in je hart de vonk van het genie school.
Je vond steeds weer wat nieuws uit, dag en nacht.
(Want je diploma middelbare school,

Dat was aan jou niet weggegooid, o nee.)
Je had wel honderdzeventien patenten.
Je was een zegen voor het wel en wee
Van 't mensdom; ja, een soort van heilsagente.

Maar nu vond je een wekker uit, een tijdje
Terug alweer, die 'het' geluidloos deed.
Benodigdheden: een potlood of een krijtje,
Een kaars uit Gouda en je eigen reet.

Dat was haast goddelijk van simpelheid!
Klaar van conceptie! Praktisch kosteloos!
Poëtisch ook! Niet langer kwam de tijd
Uit een van rinkelen vergeven doos.

Je zette met je potlood eerst tien strepen
Rondom de kaars; voor elk uur dat je 's nachts
Gemiddeld sliep, dus één. Hem licht inkepen
Mocht ook; vervolgens schoof je'm, brandend, zacht

Je kont in, verticaal: zes streepjes diep
Als je na vier uur slaap al wou ontwaken;
Na acht uur, twee streepjes; enfin, 't princiep
Dat de uren die je sliep naar buiten staken.

Zo rust je met een vuurtje in je reet.
En als het tijd wordt weer eens op te staan
Raakt het trouw vlammetje je achterspleet
Heel heet, maar ook heel teder, heerlijk aan.

Je danst het bed uit, fris en opgemonterd
(Zorg wel voor kaarsen van een beter merk
Zodat het vet niet in je kont vastklontert)
En vrolijk fluitend ga je aan je werk.

Laatst wilde je vroeg opstaan, en je schoof
Je wekker er wel zeven strepen diep
In. Maar de vlam werd door een scheet gedoofd,
Zodat je je, onaangeroerd, versliep.

Toch is je wekker, nogmaals, haast volmaakt.
Het enige nadeel is dat je op je buik
Moet slapen, met je kont omhoog en naakt.
Maar verder werkt het hele zaakje puik.

Je vroeg er weer patent op aan, wat let je?
Terwijl de wekkers van het oude soort
Zo safe zijn als een rukwind in een netje,
Schroeit dit systeem, elks nacht verlichtend, voort.

En steevast 's morgens, zie: de stop brandt door;
Elk springt blijmoedig uit zijn ledikant
En gaat de straat op, collecteren voor
De laken- en de dekenfabrikanten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46141574
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Over spelling hebben favoriete schrijvers van mij: Kousbroek, Van het Reve, nog wel een en ander aan interessants beargumenteerd. Maar ik verwacht dat niet in hier in een discussie te treffen. Zit ik er naast?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:27:41 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46141597
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik, voor mij, kom hier dan ook niet voor de logica.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:28:51 #113
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46141641
Nou Sigme, het is alweer meer dan een jaar geleden sinds we zo'n soort topic hadden. Dus misschien is het een idee om een topic te openen.
Ik ben wel benieuwd wat Kousbroek en Van het Reve er over gezegd hebben.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:28:53 #114
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_46141642
quote:
. Ollie. .

Quick-reply. . Je kunt niet eens het pijltje als post icon gebruiken. Hellenangst en pijn maken zich van mij meester...
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:30:46 #115
37950 JAM
pi_46141724
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:25 schreef OllieA het volgende:
Nou rakkers, ik ga maar eens naar de kaarsenwinkel, zodat ik Komrij's patentwekker kan knutselen.
[..]
Process and device for waking up, comprising a candle form Gouda, a pencil and/or a chalk, one's one ass, and methods of use thereof.

Kankerwerk, , .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:30:59 #116
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46141734
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:28 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

. Ollie. .

Quick-reply. . Je kunt niet eens het pijltje als post icon gebruiken. Hellenangst en pijn maken zich van mij meester...
Het aller stomst vind ik dat de knipoog er als posticoon niet bij zit. De ' ' lijkt mij toch tot de basis van het forumgebruik te horen!
pi_46141775
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:22 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ben je nu een
a- mol
b- overloper
c- undercoverbeer
d- iets anders, namelijk ...
c - undercoverbeer. Wat een fijn woord. Ik ga dit instituut van binnenuit ontmantelen.
(en nu ben ik echt naar de kaarsenwinkel)
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:33:11 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46141813
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:30 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Het aller stomst vind ik dat de knipoog er als posticoon niet bij zit. De ' ' lijkt mij toch tot de basis van het forumgebruik te horen!
Ik vind dat zo'n labbekakkerig icoon.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:34:54 #119
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46141870
Ongemeende smileys overal is ook niet alles Lien.
Nee, af en toe is een ' ' prima op z'n plaats!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:35:45 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46141898
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ongemeende smileys overal is ook niet alles Lien.
Nee, af en toe is een ' ' prima op z'n plaats!
Het wordt ook misbruikt. En dan word ik altijd zo KWAAD.
pi_46141909
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou Sigme, het is alweer meer dan een jaar geleden sinds we zo'n soort topic hadden. Dus misschien is het een idee om een topic te openen.
Ik ben wel benieuwd wat Kousbroek en Van het Reve er over gezegd hebben.
In dat geval moet ik mijn bibliotheek raadplegen en stukjes overtypen.

Het komt erop neer dat eerdere spellinghervormingen (vereenvoudigingen), nog nooit een van de doelstellingen die voor die hervormingen golden hebben verwezenlijk, zelfs niet een beetje, en dat landen waarin men niet aan spellingsvaststelling door de overheid geen spelchaos heerst.
Terwijl in die landen wel probleemloos literaire werken in die taal gesteld van een honderd jaar oud of ouder gelezen kunnen worden. In tegenstelling tot ons taalgebied, waarin de band met de literatuur van het het verleden bij iedere spellingshervorming verzwakt wordt. Zodat Multatuli lezen al een opgave is.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:39:09 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46142017
Ik krijg direct jeuk. Ik denk dat spellingshervormingen niks te maken hebben met het al dan niet nog enigszins leesbaar zijn van Multatuli voor de huidige jeugd.

Multatuli bediende zich van een inmiddels verouderd idioom. Da's een gansch andere kwestie.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:42:49 #123
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46142161
Nou Sigme, lijkt me leuk als je er een topic over wil openen.
Ik heb er ook nog wel een aantal (onderbouwde) meningen over.
pi_46142176
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n labbekakkerig icoon.
Jij gebruikt überhapt geen PI's. En de is ook absoluut mijn favoriet. Het is wel wat slordig dat er geen punten na de PI's staan overigens.
Aldus.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:44:15 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46142220
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:43 schreef Z het volgende:

[..]

Jij gebruikt überhapt geen PI's. En de [afbeelding] is ook absoluut mijn favoriet. Het is wel wat slordig dat er geen punten na de PI's staan overigens.
pi_46142295
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Aldus.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:47:26 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46142337
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:46 schreef Z het volgende:

[..]
pi_46142384
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou Sigme, lijkt me leuk als je er een topic over wil openen.
Ik heb er ook nog wel een aantal (onderbouwde) meningen over.
Het weekend begint zo. Ik ga wel zometeen langs mijn bibliotheek, zal de Kousbroekjes en de vh Reves even meegrabbelen als ik eraan denk. Maar een topicje in elkaar knutselen zal er niet dit weekend in zitten, vrees ik.

Lastig lastig. Weinig vrije tijd, het meeste fokken doe ik vanaf kantoor, maar dat topic openen zal niet vanaf kantoor kunnen. Ik zal eens zien of ik er komende week een avond aan kan wijden. Hoewel voor de discussie het natuurlijk niet nodig is dat ik het open.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:49:22 #129
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_46142397
Ik vind dat het . post icon thuis hoort in dit topic: http://forum.fok.nl/topic/125489

Kan een modje dat topic niet even bevrijden uit het schemerduister waar het zich 'achter-de-schermen' in bevindt?
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:50:08 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46142425
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:49 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik vind dat het [afbeelding]. post icon thuis hoort in dit topic: http://forum.fok.nl/topic/125489

Kan een modje dat topic niet even bevrijden uit het schemerduister waar het zich 'achter-de-schermen' in bevindt?
Ja, daar kan ik dus niks van zien.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:55:45 #131
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46142615
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Het weekend begint zo. Ik ga wel zometeen langs mijn bibliotheek, zal de Kousbroekjes en de vh Reves even meegrabbelen als ik eraan denk. Maar een topicje in elkaar knutselen zal er niet dit weekend in zitten, vrees ik.

Lastig lastig. Weinig vrije tijd, het meeste fokken doe ik vanaf kantoor, maar dat topic openen zal niet vanaf kantoor kunnen. Ik zal eens zien of ik er komende week een avond aan kan wijden. Hoewel voor de discussie het natuurlijk niet nodig is dat ik het open.
Tja, maar als ik het open heb ik binnen het uur zowel zodiakk als Verbal op m'n dak
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:56:39 #132
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46142648
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, daar kan ik dus niks van zien.
Troost je Lienekien, ik ook niet
Dat topic, wat het ook is/was, zit wel in een heel diep schemerduister...
pi_46142727
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:56 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

een heel diep schemerduister...
Prima plek voor dat posticon, lijkt me.
pi_46142776
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:55 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Tja, maar als ik het open heb ik binnen het uur zowel zodiakk als Verbal op m'n dak
Als je geduld hebt en niemand anders opent het en je trekt me nog eens aan m'n jas wil ik het wel doen hoor.

vrijdag 9 februari 2007 @ 16:31:12 #135
37950 JAM
pi_46143805
Het zit er bijna op, de -werkweek-, ik ga mij even vertreden en dan ben ik er wel, dacht ik zo.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:33:55 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46143890
Tot ziens.
pi_46144046
Na de werkweek begint de ellende natuurlijk pas: het wie-kend.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:40:00 #138
37950 JAM
pi_46144097
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:38 schreef Gellius het volgende:
Na de werkweek begint de ellende natuurlijk pas: het wie-kend.
Het weekeinde noemen wij dat, heer, G., of spreekt u geen Nederlands? U komt toch niet uit de provincie?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:41:31 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46144157
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:40 schreef JAM het volgende:

[..]

Het weekeinde noemen wij dat, heer, G., of spreekt u geen Nederlands? U komt toch niet uit de provincie?
Ik kom uit de provincie. Maar spellen is me een bagatel.
pi_46144835
natuurlijk niet, JAM. Maar ik heb er wel vele jaren verwijld.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:35:34 #141
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_46145839
Werkweek? Was dat niet die wandeltocht door Drenthe die we op de middelbare school moesten maken, voor het vak Aardrijkskunde?
pi_46145882
Ha, de heer Mijnheer Tim is binnen. De stemmingen kunnen aanvangen. Wie luidt even het schelletje?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gellius op 09-02-2007 17:43:14 ]
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:40:19 #143
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_46145998
Hmm, ik dacht dat ik toch een geaccepteerd onderdeel van deze topicreeks was sinds ik toch vrij opvallende uitspraken heb gedaan in deel 3, deel 6 en deel 193.
pi_46146083
Pardon, in dat geval had ik mijn bril niet op.
pi_46151476
quote:

[..]

Er zijn meer vrouwelijke dwerghondjes die ook Ollie heten he?
pi_46151569
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:40 schreef JAM het volgende:

[..]

Jij bent toevallig geen ambtenaar he? .
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 20:05:04 #147
42184 crew  DaMart
pi_46151575
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ach, het kan altijd erger: in Amerika
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:10:32 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46151807
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:05 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ach, het kan altijd erger: in Amerika
I get it.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:10:47 #149
37950 JAM
pi_46151814
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:04 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij bent toevallig geen ambtenaar he? .
Mag ik -een ieder- er hierop wijzen dat het EPO géén overheidsorganisatie is? Dank u. Nooit, nooit zal ik voor dat TUIG dat zich regering noemt werken. Fascisten zijn het, fascisten!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:13:12 #150
37950 JAM
pi_46151910
Drone, drone, drone, drone, drone, drone!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:17:57 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46152106
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef JAM het volgende:
Drone, drone, drone, drone, drone, drone!
He's droning on and on about the drone.
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 20:20:40 #152
42184 crew  DaMart
pi_46152232
Die man mag blij zijn dat hij geen Nederlands spreekt of leest... hij zou maar een willekeurig topic buiten TTK tegenkomen.
pi_46152237
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:10 schreef JAM het volgende:

[..]

Mag ik -een ieder- er hierop wijzen dat het EPO géén overheidsorganisatie is? Dank u. Nooit, nooit zal ik voor dat TUIG dat zich regering noemt werken. Fascisten zijn het, fascisten!
Wist niet dat je voor het EPO werkt... maar het EPO heeft toch wel heel veel weg van ambtenarij dat kun jij in ieder geval niet meer ontkennen. .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:09:14 #154
37950 JAM
pi_46154283
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Wist niet dat je voor het EPO werkt... maar het EPO heeft toch wel heel veel weg van ambtenarij dat kun jij in ieder geval niet meer ontkennen. .
Ik rook aan m'n bureau en ze serveren gegrilde baars met een wijntje in het restaurant. Niets ambtenarij! .
pi_46154468
Je ziet over het hoofd dat je bij de ambtenarij helemaal niet hoeft te werken.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:13:45 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46154485
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik rook aan m'n bureau en ze serveren gegrilde baars met een wijntje in het restaurant. Niets ambtenarij! .
Een en al bureaucratie. Of niet soms?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:23:21 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46154866
quote:

[..]

Roken aan je bureau! Dat mag ik zelfs niet eens!

Wat is dat voor iets, EPO?
The End Times are wild
pi_46154949
Ik mag het na 1/2 6, helaas rook ik niet meer.
Aldus.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:32:06 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46155228
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Roken aan je bureau! Dat mag ik zelfs niet eens!

Wat is dat voor iets, EPO?
European Patent Office.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:37:21 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46155421
Ah, Einstein is ook op een patentbureau begonnen. Een uitstekende startplaats voor een genie in de dop!
The End Times are wild
pi_46155457
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

European Patent Office.
Maandag as. moet Jamstein ineens veel verwerken... de sollicitatiebrief van LXIV.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:42:09 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46155590

Hier nog een leuke foto van Prulleke, die er achter komt dat die grappige witte vlokjes die uit de hemel komen dwarrelen helemaal niet warm en zacht zijn, maar akelig koud en nat!
The End Times are wild
pi_46155627
quote:

[..]

Jij moet dus he-le-maal lopen naar dat Eppo-restaurant om zo'n baarsje te kunnen verorberen?? Jeez... .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:43:24 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46155630
Wat zielig!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:44:14 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46155661
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Wat zielig!
JAM kan toch wel een stukje binnenshuis wandelen? Je moet hem niet te veel verwennen!
The End Times are wild
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:45:41 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46155705
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

JAM kan toch wel een stukje binnenshuis wandelen? Je moet hem niet te veel verwennen!
Nee, jouw dochter! Dat snijdt me door de ziel!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:47:26 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46155777
Oh, dat!

In eerste instantie vond ze het heel leuk hoor! (ongeveer voor 2 seconden).
The End Times are wild
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:47:28 #168
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46155778
Bij deze zou ik graag iedereen een hele fijne avond wensen, en Stali een bijzonder fijne avond omdat ik hem al zo lang niet gesproken heb

Weltrusten lieve mensen!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:48:11 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46155803
Is Stali een hij?!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:48:29 #170
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46155814
Je doet 't erom, he, AR.
...dass wir fliegen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:49:59 #171
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46155867
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Is Stali een hij?!
Ik dacht een zij.
The End Times are wild
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:50:24 #172
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46155885
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je doet 't erom, he, AR.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:50:39 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46155893
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik dacht een zij.
A_R zegt 'hem'.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:50:46 #174
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46155897
Ze is er zelf ook nog niet helemaal uit...
...dass wir fliegen.
pi_46155938
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Bij deze zou ik graag iedereen een hele fijne avond wensen, en Stali een bijzonder fijne avond omdat ik hem al zo lang niet gesproken heb

Weltrusten lieve mensen!

, heb je ook een hondje?

Ps. wat ga jij ineens vroeg naar bed? Ik schrok al maar het is nog lang geen elf uur.
pi_46156011
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

A_R zegt 'hem'.
Vanmiddag zei hij nog dat je hem een uur voor het slapen en het uur na wakker worden niet moest geloven.
Aldus.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:55:33 #177
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46156087
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef Stali het volgende:

[..]

, heb je ook een hondje?

Ps. wat ga jij ineens vroeg naar bed? Ik schrok al maar het is nog lang geen elf uur.
Bij m'n ouders thuis woont die liefste hond ter wereld

Nu ja, niet ineens hoor Stali, dit is al ruim anderhalf jaar zo. En sterker nog, ik ben al anderhalf uur te laat voor mijn bedtijd. Ik ben net namelijk naar de bios geweest met m'n zusje
The Prestige, leuke film!! En het heeft Bowie zo'n 60 jaar gekost, maar hij begint nu toch echt goed te acteren

En nu ga ik echt, morgen weer school!
Weltrusten iedereen
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 21:55:50 #178
42184 crew  DaMart
pi_46156102
Welterusten A_R
pi_46156207
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Is Stali een hij?!
Ik gebruik tegenwoordig theeboomolie tegen de hormonen. .

Ok, ok, ook tegen de hoofdluisjes maar die olie werkt toch inderdaad wel als borstvergroter. Ik ga voor dat spulletje eens een andere naam verzinnen om er daarna patent op aan te vragen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:59:14 #180
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46156249
Ik ben onlangs naar Pan's Labyrinth geweest...Aanrader.
Je moet alleen geen zwakke maag hebben...
...dass wir fliegen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:59:44 #181
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46156271
Oh ja,
welterusten, AR.
...dass wir fliegen.
pi_46156343
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:03 schreef Stali het volgende:

[..]

Er zijn meer vrouwelijke dwerghondjes die ook Ollie heten he?
De suggestie dat ik een dwerghondje zou zijn wijs ik met klem van de hand.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:02:51 #183
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46156391
Gebeurt er verder hier nog wel eens iets? Moet ik de afgelopen 10 LPT's nalezen of heb ik daar niet veel aan gemist? En is wyccie al boven water? Is ze soms gegaan daar waar het internet nog niet is? En waarom zijn er zoveel 'andere' mensen in het LPT? Is hiervoor een uitnodiging geweest of zijn ze zomaar gekomen? En waarom kennen jullie sommigen van hen al? En waarvan dan, van andere topics of van het andere forum? Waarom, waarom, waarom?
The End Times are wild
pi_46156416
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:55 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Bij m'n ouders thuis woont die liefste hond ter wereld

Nu ja, niet ineens hoor Stali, dit is al ruim anderhalf jaar zo. En sterker nog, ik ben al anderhalf uur te laat voor mijn bedtijd. Ik ben net namelijk naar de bios geweest met m'n zusje
The Prestige, leuke film!! En het heeft Bowie zo'n 60 jaar gekost, maar hij begint nu toch echt goed te acteren

En nu ga ik echt, morgen weer school!
Weltrusten iedereen
Zeg, ik ben je vader niet. .

Morgen, in de vooravond, ga ik je maar eens vragen hoe vroeg jij dan wel niet op moest. .
Even zoeken op die film. Heb er vaag van gehoord maar heb geen idee meer van films sinds de sleepins hier in huis gekort zijn.

Slaap lekker. .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:04:05 #185
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46156443
Je moet niet alles willen weten, LX.
...dass wir fliegen.
pi_46156454
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef LXIV het volgende:
Gebeurt er verder hier nog wel eens iets? Moet ik de afgelopen 10 LPT's nalezen of heb ik daar niet veel aan gemist? En is wyccie al boven water? Is ze soms gegaan daar waar het internet nog niet is? En waarom zijn er zoveel 'andere' mensen in het LPT? Is hiervoor een uitnodiging geweest of zijn ze zomaar gekomen? En waarom kennen jullie sommigen van hen al? En waarvan dan, van andere topics of van het andere forum? Waarom, waarom, waarom?
Ik denk echt dat je het moet nalezen. .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:05:03 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46156479
quote:
Ik kan het allemaal uitleggen, maar ik ga lekker naar bed.
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 22:05:23 #188
42184 crew  DaMart
pi_46156497
quote:
Kijk, aan jou heb ik iets, LXIV!

Je hebt me zojuist een hoop typewerk bespaard!
pi_46156499
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef OllieA het volgende:

[..]

De suggestie dat ik een dwerghondje zou zijn wijs ik met klem van de hand.
Ik zeg dat je uniek bent Ollie. .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:06:46 #190
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46156550
Truste, Lien.

( ! )
...dass wir fliegen.
pi_46156559
quote:
... En is wyccie al boven water? ...
Die is langzaam maar zeker verdwenen na het uitgaan van haar relatie ...

Wat een walgelijk woord eigenlijk; 'relatie'.
Aldus.
pi_46156561
quote:
Nee. Ja. Nee. Zou kunnen. Welke 'andere' mensen? Daar is een uitnodiging voor geweest. Ach, kan men een mens kennen? Welk ander forum? Tja, tja, tja.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 22:06:57 #193
42184 crew  DaMart
pi_46156563
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kan het allemaal uitleggen, maar ik ga lekker naar bed.
Morgenochtend dan, met een kop koffie en een geroosterde boterham met jam bij de hand en voor de vorm een krantje naast de computer?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:07:12 #194
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46156577
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef DaMart het volgende:

[..]

Kijk, aan jou heb ik iets, LXIV!

Je hebt me zojuist een hoop typewerk bespaard!
Blij dat jij met dezelfde vragen worstelt, DaMart. Lees jij LPT 183 t/m 188, dan lees ik 189 t/m 192. Daarna lichten we elkaar wederzijds in.
The End Times are wild
pi_46156621
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik zeg dat je uniek bent Ollie. .
Tja, wie is er niet uniek..
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:09:06 #196
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46156644
Het is verloren moeite. Nee, echt; ver-lor-en moei-te.
...dass wir fliegen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:09:35 #197
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46156656
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Blij dat jij met dezelfde vragen worstelt, DaMart. Lees jij LPT 183 t/m 188, dan lees ik 189 t/m 192. Daarna lichten we elkaar wederzijds in.
Ik weet ook niet waar al die "nieuwe" mensenvandaan komen. Maar het maakt het allemaal een stukje interessanter.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 22:09:51 #198
42184 crew  DaMart
pi_46156670
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Morgenochtend dan, met een kop koffie en een geroosterde boterham met jam bij de hand en voor de vorm een krantje naast de computer?
Ik heb het trouwens niet over een geroosterde boterham met de JAM erop die ons leven met zijn posts verfraait... dat dat even duidelijk is.
pi_46156680
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar doe wel even tussentijds verslag he? Dan ben ik ook weer op de hoogte. .
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 22:11:22 #200
42184 crew  DaMart
pi_46156732
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik weet ook niet waar al die "nieuwe" mensenvandaan komen. Maar het maakt het allemaal een stukje interessanter.
Kijk 'The langoleers' en je weet waar de nieuwe mensen vandaan komen...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:11:33 #201
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46156740
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef OllieA het volgende:

En waarom zijn er zoveel 'andere' mensen in het LPT? Is hiervoor een uitnodiging geweest of zijn ze zomaar gekomen? En waarom kennen jullie sommigen van hen al? En waarvan dan, van andere topics of van het andere forum? Waarom, waarom, waarom?

[..]
Welke 'andere' mensen? Daar is een uitnodiging voor geweest. Ach, kan men een mens kennen? Welk ander forum? Tja, tja, tja.
-Alle mensen niet zijnde Lienekien, DO2 en AR.
-Een uitnodiging? Op wiens initiatief?
-Zeker geletterde seyde eens, aen drie dingen, kan men jemant recht beproeven, te weten: als men hem vertoornt heeft, als hy droncken is, en als men erfgoet met hem deylen sal.
Het andere, geheime, forum, waarover niet gesproken worden mag.
The End Times are wild
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:12:35 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46156774
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat zonder meer!

Wees welkom, nieuwe mensen, wees welkom!
The End Times are wild
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:12:55 #203
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46156781
Maakt mij dat nu een mens, of een oud mens, LX?
...dass wir fliegen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:12:59 #204
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46156787
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:13:47 #205
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46156814
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

.
En u bent?
...dass wir fliegen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:13:58 #206
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46156822
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

.
Om het grapje over te laten komen moest ik mij beperken. Ik was je niet vergeten, JAM
The End Times are wild
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 22:14:22 #207
42184 crew  DaMart
pi_46156846
quote:

[..]

Ik mag dan wat minder op Fok zijn geweest de laatste tijd, maar ik voel me best buitengesloten nu ik niet in dat lijstje sta.
pi_46156849
Ik voel me een geheel nieuw mens!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:14:38 #209
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46156858
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maakt mij dat nu een mens, of een oud mens, LX?
Jij hoort bij de oude mensen, denk ik, DO. Daar is niks mis mee, dat is enkel anders.
The End Times are wild
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:15:25 #210
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46156890
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik mag dan wat minder op Fok zijn geweest de laatste tijd, maar ik voel me best buitengesloten nu ik niet in dat lijstje sta.
Tja, je zou ook blij kunnen zijn dat je er niet tussen staat...
The End Times are wild
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:15:54 #211
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46156911
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

En u bent?
Ja.
Hoogachtend,
Erik.
pi_46156913
Ik voel me ook lekker fris.
Aldus.
pi_46156922
quote:

[..]

-Zeker geletterde seyde eens, aen drie dingen, kan men jemant recht beproeven, te weten: als men hem vertoornt heeft, als hy droncken is, en als men erfgoet met hem deylen sal.
AR heeft een mail gestuurd aan iedereen die wel eens in TTK heeft gepost. Een nobel initiatief om dit zo zieltogende subforum nieuw leven in te blazen.
Lang leve AR! Hieperdepiep!
'Dat andere, geheime, forum, waarover niet gesproken worden mag.' zegt me even niks. Het klinkt wel opwindend Reviaans.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 22:17:16 #214
42184 crew  DaMart
pi_46156967
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:15 schreef Z het volgende:
Ik voel me ook lekker fris.
Je hebt je ingesmeerd met Sandwich Spread?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:18:43 #215
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46157013
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij hoort bij de oude mensen, denk ik, DO. Daar is niks mis mee, dat is enkel anders.
Anders...Ja, nee, het is een lief kind...Weer eens wat anders...
...dass wir fliegen.
pi_46157019
Lekker anders.
Aldus.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:20:26 #217
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46157074
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:16 schreef OllieA het volgende:
[...]
'Dat andere, geheime, forum, waarover niet gesproken worden mag.' zegt me even niks. Het klinkt wel opwindend Reviaans.
Het schijnt dat er ergens op het wereldwijde web een stek is waar alle Groten van vóór de Grote Crash, wiens postgeschiedenissen nu voor altijd verloren zijn, nog altijd samenkomen. Zonder permabans, moderatoren of user-policy's.
Zelf ben ik er nooit geweest, maar af en toe hoor sijpelt er een gerucht door.
The End Times are wild
pi_46157159
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:16 schreef OllieA het volgende:

[..]

AR heeft een mail gestuurd aan iedereen die wel eens in TTK heeft gepost. Een nobel initiatief om dit zo zieltogende subforum nieuw leven in te blazen.
Lang leve AR! Hieperdepiep!
En wat voor mail, prachtig. Ik moest als een echte kerel natuurlijk ook wel een traantje wegpinken.

Hieperdepiep, want ik heb alleen nog maar gepost in LIT.
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 22:26:31 #219
42184 crew  DaMart
pi_46157292
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het schijnt dat er ergens op het wereldwijde web een stek is waar alle Groten van vóór de Grote Crash, wiens postgeschiedenissen nu voor altijd verloren zijn, nog altijd samenkomen. Zonder permabans, moderatoren of user-policy's.
hier toch?
pi_46157348
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

En zijn ze daar dan aan het kwebbelen met elkaar? Toch saai, ergens. Je verwacht van De Groten toch iets meer, iets, tja, je ne sais quoi, of zo.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46157663
Ik zou wel eens willen weten wat een 'helmjosti' is.
En omdat ik een nijvere bij ben heb ik google aangeslingerd, maar dat levert vooral als inzicht op dat het een belediging is die op Fok graag wordt gebruikt.
Maar wat betekent het??? Een triangeljosti, daar kan ik me iets bij voorstellen: een lid van de jostiband die op een triangel speelt - voor de hand liggend, toch.
Maar een helmjosti? Een helm is toch geen muziekinstrument?
Wie weet er raad?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:41:46 #222
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46157922
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:35 schreef OllieA het volgende:
En omdat ik een nijvere bij ben heb ik google aangeslingerd, maar dat levert vooral als inzicht op dat het een belediging is die op Fok graag wordt gebruikt.
Maar wat betekent het??? Een triangeljosti, daar kan ik me iets bij voorstellen: een lid van de jostiband die op een triangel speelt - voor de hand liggend, toch.
Wie weet er raad?
The End Times are wild
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 22:42:56 #223
42184 crew  DaMart
pi_46157965
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:35 schreef OllieA het volgende:
Wie weet er raad?
Een josti met een helm op zijn hoofd, omdat hij de neiging heeft zijn hoofd met ongecontroleerde bewegingen heen en weer te schudden, waarbij hij met zijn schedel muren en andere voorwerpen die harder zijn dan zijn hoofd probeert weg te koppen?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:42:58 #224
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46157966
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:28 schreef OllieA het volgende:

[..]

En zijn ze daar dan aan het kwebbelen met elkaar? Toch saai, ergens. Je verwacht van De Groten toch iets meer, iets, tja, je ne sais quoi, of zo.
Volgens mij drinken ze mede. Verder weet ik het ook niet.
The End Times are wild
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:43:44 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46157988
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef DaMart het volgende:

[..]

hier toch?
Wie weet...
The End Times are wild
pi_46158071
Een Willempie! Thnx, LXIV.
Wat een suffe belediging, eigenlijk.

De oorspronkelijke Willempie was een brave man, trouwens. Die kon heel goed het verkeer regelen bij de stoplichten. Eigenlijk had ie een lintje moeten hebben. Maar ja, daar denken de hoge heren dan anders over hè. De kleine man met de helm is altijd de djoep.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46158187
Daar barst het tegenwoordig van in Amsterdam, verkeersregelaars, lachen hoe serieus die mensen hun werk nemen.
Aldus.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:04:25 #228
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46158759
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef OllieA het volgende:
Een Willempie! Thnx, LXIV.
Wat een suffe belediging, eigenlijk.

De oorspronkelijke Willempie was een brave man, trouwens. Die kon heel goed het verkeer regelen bij de stoplichten. Eigenlijk had ie een lintje moeten hebben. Maar ja, daar denken de hoge heren dan anders over hè. De kleine man met de helm is altijd de djoep.
Die oorspronkelijke Willempie, stond die langs de weg tussen Den Bosch en Tilburg? Nu je het zegt kan ik mij héél vaag iets uit mijn kindertijd herinneren.
The End Times are wild
pi_46159094
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die oorspronkelijke Willempie, stond die langs de weg tussen Den Bosch en Tilburg? Nu je het zegt kan ik mij héél vaag iets uit mijn kindertijd herinneren.
Amstelveen was het. Maar misschien was er in het zuiden ook wel een.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:18:29 #230
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46159219
Misschien. Mijn herinnering is te vaag. Ik herinner me een gesprek in de auto tussen mijn vader en een oom? over een zwakzinnige die langs de kant van de weg stond om het verkeer te regelen. Met een helmpje op. Ik moet toen 5 of 6 geweest zijn.
Maar waarschijnlijk is het van alle plaatsen en alle tijden. Zo hadden wij hier op FOK! onlangs nog heel wat topics gewijdt aan Toontje.
The End Times are wild
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 23:19:24 #231
42184 crew  DaMart
pi_46159254
Ik ken die namen niet... ben ik een te nieuwe mens?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:23:07 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46159393
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef DaMart het volgende:
Ik ken die namen niet... ben ik een te nieuwe mens?
Je kunt als mens niet nieuw genoeg zijn.
Nogmaals: welkom aan de nieuwe mens, welkom!

(Nu zoek ik eigenlijk een citaat van Nietzsche in het Duits, waar iets soortgelijks staat om het volgende LPT mee te kunnen openen, maar ik vind het maar niet)
The End Times are wild
pi_46161257
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef LXIV het volgende:

(Nu zoek ik eigenlijk een citaat van Nietzsche in het Duits
Dat wordt lastig, lijkt me.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:37:42 #234
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46161662
Ik zie nu pas dat je een zinnetje hebt toegevoegd aan je ondertitel, Ollie.
Ja, of, nu pas....Daar ga ik ook maar vanuit, hoor...
...dass wir fliegen.
pi_46161744
Hee, DO. 2.
pi_46161748
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie nu pas dat je een zinnetje hebt toegevoegd aan je ondertitel, Ollie.
Ja, of, nu pas....Daar ga ik ook maar vanuit, hoor...
Wat ben je toch ook een weinig attente kunstenaar, DO.
Die briljante tweede zin staat er al minstens een jaar!
Bah!
Waar doe ik het ook voor zeg.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:52:29 #237
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46161905
Is ie briljant?

Ja, zie je,
dat was me ook nog niet eens opgevallen.

--

Hee, G.
...dass wir fliegen.
pi_46161943
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is ie briljant?

Ja, zie je,
dat was me ook nog niet eens opgevallen.

--

Hee, G.
Gemenerik!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:54:47 #239
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46161948
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:54 schreef OllieA het volgende:

[..]

Gemenerik!
.
...dass wir fliegen.
pi_46161958
Vroeger was DO nog wel eens liev. Maar tegenswoordigs doet ie alleen nog maar naar en hard.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:56:03 #241
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46161967
Kom, kom...Zo erg is het allemaal niet.
...dass wir fliegen.
pi_46162009
Kan je wel! Tegen een haar!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:58:42 #243
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46162010
Ik poker de laatse tijd voor geld, mensen. En ik verdien er ook nog aan.
...dass wir fliegen.
pi_46162115
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik poker de laatse tijd voor geld, mensen. En ik verdien er ook nog aan.
Vertel!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 februari 2007 @ 01:08:51 #245
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46162164
Ik heb 't online poker ontdekt, Ollie.
Kwestie van geduld en op 't juiste moment inzetten.

Daar kan je geld mee verdienen.
...dass wir fliegen.
pi_46162268
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 01:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 't online poker ontdekt, Ollie.
Kwestie van geduld en op 't juiste moment inzetten.

Daar kan je geld mee verdienen.
Lijkt me reuze vermoeiend.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 februari 2007 @ 01:19:14 #247
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46162343
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 01:14 schreef OllieA het volgende:

[..]

Lijkt me reuze vermoeiend.
Ach, kom...
Achterover in een stoel leunen en af en toe een muisknop indrukken is niet reuze vermoeiend, Ollie.

Dat maak je zelfs JAM niet wijs.
...dass wir fliegen.
pi_46162456
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Ach, kom...
Achterover in een stoel leunen en af en toe een muisknop indrukken is niet reuze vermoeiend, Ollie.

Dat maak je zelfs JAM niet wijs.
Ik neem toch aan dat je er bij moet nadenken over de kaarten die jij hebt en de kaarten die je virtuele opponenten heben.
Dàt lijkt me reuze vermoeiend, mijn beste DO.
Nadenken over boeren en vrouwen. Azen en koningen. Vulgairder kan het ook niet.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 februari 2007 @ 01:29:20 #249
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46162520
Haha. Ja, god, een beetje nadenken kan geen kwaad, nee.
Maar dat is jou toch wel toevertrouwd, Ollie?
...dass wir fliegen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 01:46:46 #250
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 01:49:33 #251
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46162788
Ik heb vandaag, in voorbereiding op de schilderklus van maandag, alvast mijn boekenkasten met inhoud naar de slaapkamer verplaatst. En nu voelt het hier zo leeg.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 01:51:28 #252
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46162813
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 01:46 schreef broer het volgende:
Verdien je er ook véél mee, Do2?
Neuh...Als ik er 200 euro in de maand mee verdien, is het veel.
...dass wir fliegen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:03:11 #253
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46163003
Nou ja, dat pak je dan toch leuk even mee.

Fok!ken verdient minder, ben ik achter gekomen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:10:34 #254
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46163103
Ja, precies.
En het is een leuk spelletje, kan ik je vertellen.
...dass wir fliegen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:11:00 #255
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_46163107
En nu ga ik slapen.
...dass wir fliegen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:14:59 #256
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 06:31:32 #257
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_46164753
De vis nú vers.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:17:42 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46166787
Vollúk.
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 11:29:22 #259
42184 crew  DaMart
pi_46167021
Moggûh!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:15:42 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46168130
Hoi.

En nu koffie.
pi_46179754
Dag jongelui.

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2007 19:12:01 ]
pi_46212102
*bijna-24-uurs-schop*
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 19:03:31 #263
42184 crew  DaMart
pi_46212858
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:39 schreef k_man het volgende:
*bijna-24-uurs-schop*
En die is nu verpest...
  zondag 11 februari 2007 @ 19:22:47 #264
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 19:23:38 #265
42184 crew  DaMart
pi_46213447
Dag broer!
pi_46213558
quote:

[..]

Jij noodde mij. Ik ben gezeggelijk en geef gehoor.
  zondag 11 februari 2007 @ 19:28:58 #267
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46213606
Ja, ik heb verder niks te melden, hoor. Ik wilde alleen even de jongelui in de zaal gedag zeggen.
  zondag 11 februari 2007 @ 21:14:33 #268
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_46217643
Ik voel me niet aangesproken.

.
pi_46219347
Ja, het is me allemaal maar wat.
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 22:08:23 #270
42184 crew  DaMart
pi_46220315
48 uur geleden bruiste het hier nog van de activiteit. Maar nu is het in deze topic net alsof je op je eerste date op een terras bij het strand zit, waarbij je allebei om je heen kijkt. Af en toe wordt de gevallen stilte afgewisseld door het geluid dat de rustig voortkabbelende golven voortbrengen.

Als je dan weer naar haar kijkt en ziet dat zij niet echt veel te melden heeft, en je je realiseert dat je zelf ook wel alles hebt gezegd wat je maar kon zeggen, verbreek je de stilte met de woorden:
'Goh, daar zitten we dan.'
Waarop zij antwoordt:'Ja, inderdaad.'

En na die enerverende dialoog van twee zinnen, keert de rust terug, totdat iemand weer een andere briljante uitspraak bedenkt om het gesprek nog niet helemaal dood te laten lijken.
'Ze zitten wel lekker he, die stoelen.'
'Ja, inderdaad.'
pi_46220432
Dat zeg je nou wel, DaMart, maar evenzogoed was het vandaag nog best lekker weer.
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 22:13:31 #272
42184 crew  DaMart
pi_46220559
Vanmiddag werd het wel aardig ja. Maar goed, toen was ik creatief bezig met landschapsarchitectuur op kleine schaal.

En de posts die sinds vrijdagavond gemaakt zijn, deden me echt een beetje denken aan die vreselijk stille date van vorig jaar zomer.
  zondag 11 februari 2007 @ 23:49:28 #273
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46224316
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef DaMart het volgende:
landschapsarchitectuur op kleine schaal
Ja, zo kun je het ook noemen, inderdaad.
  zondag 11 februari 2007 @ 23:57:03 #274
37950 JAM
pi_46224618
Ik heb zo vaak, teniminste niet zo vaak want ik doe het niet zo vaak, dat als ik in het fotoboek kijk en dan al die KOPPEN zie, dat ik dan een beetje moet overgeven.
  zondag 11 februari 2007 @ 23:57:26 #275
37950 JAM
pi_46224635
Wanneer ik op straat loop heb ik er ook last van. Zo ook, op kantoor.
  zondag 11 februari 2007 @ 23:58:57 #276
37950 JAM
pi_46224702
Eigenlijk, het is wat uitzonderlijk, maar een van de weinige moment waarop ik niet een beetje moet overgeven is wanneer ik in mijn eentje met de deur op slot op m'n onverlichte en verstopte WC de vloer onder sta te pissen.
  zondag 11 februari 2007 @ 23:59:34 #277
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46224729
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef JAM het volgende:
Ik heb zo vaak, teniminste niet zo vaak want ik doe het niet zo vaak, dat als ik in het fotoboek kijk en dan al die KOPPEN zie, dat ik dan een beetje moet overgeven.
Heb je dat bij mijn kop ook ?
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:02:42 #278
37950 JAM
pi_46224841
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Heb je dat bij mijn kop ook ?
Nee, jouw kop, althans de foto's ervan, daar ontbreekt het. Daar mist datgene aan wat in mij de lust opwekt een beetje over te geven.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:04:00 #279
37950 JAM
pi_46224883
Misschien bij deze; daar wil ik een beetje kokhalzen, of een beetje heel hard boeren en dan op m'n borst slaan en: 'Sorry, sorry, volgens mij ging dat niet even goed.', roepen.

.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:05:51 #280
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46224951
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef JAM het volgende:
Misschien bij deze; daar wil ik een beetje kokhalzen, of een beetje heel hard boeren en dan op m'n borst slaan en: 'Sorry, sorry, volgens mij ging dat niet even goed.', roepen.

[afbeelding].
Gelukkig, ik dacht even dat je onverschillig was.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:08:30 #281
37950 JAM
pi_46225054
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Gelukkig, ik dacht even dat je onverschillig was.
Ik zag trouwens dat jij er een vrij uitgebreide, voor zover het fotoboek dat toelaat, laten we wel wezen, zoveel laat het fotoboek niet toe dus om nu te spreken over een vrij uitgebreide is ook weer zoiets; beter te zeggen, vrij uitegebreid in acht nemende hoeveel het fotoboek toestaat, correspondentie op na houdt met een donker meisje.
Oef, als ik die kut voor m'n neus zou hebben; slobberen! Slobberen! .
  maandag 12 februari 2007 @ 00:09:05 #282
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46225072
Moest je een foto hebben voor op je EO-jongerenpas, Erik?
  maandag 12 februari 2007 @ 00:09:23 #283
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46225082
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik zag trouwens dat jij er een vrij uitgebreide, voor zover het fotoboek dat toelaat, laten we wel wezen, zoveel laat het fotoboek niet toe dus om nu te spreken over een vrij uitgebreide is ook weer zoiets; beter te zeggen, vrij uitegebreid in acht nemende hoeveel het fotoboek toestaat, correspondentie op na houdt met een donker meisje.
Oef, als ik die kut voor m'n neus zou hebben; slobberen! Slobberen! .
Je bedoelt Peri?
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:09:51 #284
37950 JAM
pi_46225102
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je bedoelt Peri?
Ja; Peri, ja.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:10:50 #285
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46225136
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:09 schreef JAM het volgende:

[..]

Ja; Peri, ja.
Dat is een goede vriendin, voor zover dat kan via internet .
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:12:56 #286
37950 JAM
pi_46225198
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat is een goede vriendin, voor zover dat kan via internet .
Je kan haar heel gelukkig maken, Erik. Ik wil je jullie daar best bij helpen. .
  maandag 12 februari 2007 @ 00:14:16 #287
37950 JAM
pi_46225242
Nou ja; misschien ook wel beter van niet. Ik heb al twee dagen niet kunnen legen, het zal daar wel aan liggen.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:18:57 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46225392
Tijd voor slaap.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:20:37 #289
37950 JAM
pi_46225445
Sou ne.

Ik ga ook plat. Latah.
pi_46226142
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef JAM het volgende:
Sou ne.

Ik ga ook plat. Latah.
Nou jongens, slaap maar lekker
  maandag 12 februari 2007 @ 00:48:14 #291
37950 JAM
pi_46226192
Nee; masturberen. Ik ga eerst masturberen.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:49:00 #292
37950 JAM
pi_46226214
Ik vrees dat ik het verleerd ben. Zou ik het nog kunnen?
  maandag 12 februari 2007 @ 00:49:20 #293
37950 JAM
pi_46226218
HET IS NET ALS -FIETSEN-.

.
  maandag 12 februari 2007 @ 00:50:06 #294
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_46226232
Ben je daar na 28 minuten nou nog niet klaar mee?
  maandag 12 februari 2007 @ 01:21:30 #295
37950 JAM
pi_46226775
Nee. Net.
  maandag 12 februari 2007 @ 01:22:21 #296
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  maandag 12 februari 2007 @ 01:24:39 #297
37950 JAM
pi_46226827
Nee; ik ga nu eerst nog even een sigaret roken en overpeinsen hoe ik de wereld nu eindelijk eens kan verlossen van die afgrijselijke, woekerende ziekte van het Christendom.
  maandag 12 februari 2007 @ 01:25:21 #298
37950 JAM
pi_46226838
Ik denk dat het tijd wordt eens te erkennen dat dat idee van: 'Een ieder moet maar geloven wat hij wilt zolang 'ie mij er maar niet mee lastig valt'- helemaal niet zo'n goed idee is, simpelweg omdat alleen al doordat men het gelooft ik lastig gevallen word. Gewoon gegen die Wand ermee.
  maandag 12 februari 2007 @ 01:28:39 #299
37950 JAM
pi_46226887
Ja; dat vind ik best kunnen. Gewoon alle Christenen fusilleren. Kijk; degenen die werkelijk sterk in hun geloof staan, tsja, die komen dan toch in de hemel. Fuck it, enkeltje hemel! Als ik een waerlijcke Christen was; kom maar op; geef (!) met die kogel!
Degenen die die kogel niet willen hebben, tsja, die staan dan blijkbaar helemaal (!) niet zo sterk in hun geloof! Laat ze dan ook hun consequenties daaraan verbinden in plaats van winkels op zondag sluiten en boos op ramen tikken als m'n hond voor hun deur schijt en 'het is hier geen fietspad' roepen als ik over de stoep fiets en meer van dat soort walgelijke 'burgermoed'.
  maandag 12 februari 2007 @ 01:29:16 #300
37950 JAM
pi_46226904
Dus; gegen die Wand ermee. Alle -tigmiljoen.
  maandag 12 februari 2007 @ 01:31:47 #301
37950 JAM
pi_46226951
Zo, dat was dat weer. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')