-Alle mensen niet zijnde Lienekien, DO2 en AR.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef OllieA het volgende:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef LXIV het volgende:
En waarom zijn er zoveel 'andere' mensen in het LPT? Is hiervoor een uitnodiging geweest of zijn ze zomaar gekomen? En waarom kennen jullie sommigen van hen al? En waarvan dan, van andere topics of van het andere forum? Waarom, waarom, waarom?
[..]
Welke 'andere' mensen? Daar is een uitnodiging voor geweest. Ach, kan men een mens kennen? Welk ander forum? Tja, tja, tja.
Dat zonder meer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar al die "nieuwe" mensenvandaan komen. Maar het maakt het allemaal een stukje interessanter.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
-Alle mensen niet zijnde Lienekien, DO2 en AR.
Om het grapje over te laten komen moest ik mij beperken. Ik was je niet vergeten, JAMquote:
Ik mag dan wat minder op Fok zijn geweest de laatste tijd, maar ik voel me best buitengesloten nu ik niet in dat lijstje sta.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij hoort bij de oude mensen, denk ik, DO. Daar is niks mis mee, dat is enkel anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maakt mij dat nu een mens, of een oud mens, LX?
Tja, je zou ook blij kunnen zijn dat je er niet tussen staat...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag dan wat minder op Fok zijn geweest de laatste tijd, maar ik voel me best buitengesloten nu ik niet in dat lijstje sta.![]()
AR heeft een mail gestuurd aan iedereen die wel eens in TTK heeft gepost. Een nobel initiatief om dit zo zieltogende subforum nieuw leven in te blazen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
-Een uitnodiging?Op wiens initiatief?
-Zeker geletterde seyde eens, aen drie dingen, kan men jemant recht beproeven, te weten: als men hem vertoornt heeft, als hy droncken is, en als men erfgoet met hem deylen sal.
Het andere, geheime, forum, waarover niet gesproken worden mag.![]()
Je hebt je ingesmeerd met Sandwich Spread?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:15 schreef Z het volgende:
Ik voel me ook lekker fris.
Anders...Ja, nee, het is een lief kind...Weer eens wat anders...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij hoort bij de oude mensen, denk ik, DO. Daar is niks mis mee, dat is enkel anders.
Het schijnt dat er ergens op het wereldwijde web een stek is waar alle Groten van vóór de Grote Crash, wiens postgeschiedenissen nu voor altijd verloren zijn, nog altijd samenkomen. Zonder permabans, moderatoren of user-policy's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:16 schreef OllieA het volgende:
[...]
'Dat andere, geheime, forum, waarover niet gesproken worden mag.' zegt me even niks. Het klinkt wel opwindend Reviaans.
En wat voor mail, prachtig. Ik moest als een echte kerel natuurlijk ook wel een traantje wegpinken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
AR heeft een mail gestuurd aan iedereen die wel eens in TTK heeft gepost. Een nobel initiatief om dit zo zieltogende subforum nieuw leven in te blazen.
Lang leve AR! Hieperdepiep!
'Dat andere, geheime, forum, waarover niet gesproken worden mag.' zegt me even niks. Het klinkt wel opwindend Reviaans.
hier toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ergens op het wereldwijde web een stek is waar alle Groten van vóór de Grote Crash, wiens postgeschiedenissen nu voor altijd verloren zijn, nog altijd samenkomen. Zonder permabans, moderatoren of user-policy's.
Zelf ben ik er nooit geweest, maar af en toe hoor sijpelt er een gerucht door.
En zijn ze daar dan aan het kwebbelen met elkaar? Toch saai, ergens. Je verwacht van De Groten toch iets meer, iets, tja, je ne sais quoi, of zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ergens op het wereldwijde web een stek is waar alle Groten van vóór de Grote Crash, wiens postgeschiedenissen nu voor altijd verloren zijn, nog altijd samenkomen. Zonder permabans, moderatoren of user-policy's.
Zelf ben ik er nooit geweest, maar af en toe hoor sijpelt er een gerucht door.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:35 schreef OllieA het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat een 'helmjosti' is.
En omdat ik een nijvere bij ben heb ik google aangeslingerd, maar dat levert vooral als inzicht op dat het een belediging is die op Fok graag wordt gebruikt.
Maar wat betekent het??? Een triangeljosti, daar kan ik me iets bij voorstellen: een lid van de jostiband die op een triangel speelt - voor de hand liggend, toch.
Maar een helmjosti? Een helm is toch geen muziekinstrument?
Wie weet er raad?
Een josti met een helm op zijn hoofd, omdat hij de neiging heeft zijn hoofd met ongecontroleerde bewegingen heen en weer te schudden, waarbij hij met zijn schedel muren en andere voorwerpen die harder zijn dan zijn hoofd probeert weg te koppen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:35 schreef OllieA het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat een 'helmjosti' is.
En omdat ik een nijvere bij ben heb ik google aangeslingerd, maar dat levert vooral als inzicht op dat het een belediging is die op Fok graag wordt gebruikt.
Maar wat betekent het??? Een triangeljosti, daar kan ik me iets bij voorstellen: een lid van de jostiband die op een triangel speelt - voor de hand liggend, toch.
Maar een helmjosti? Een helm is toch geen muziekinstrument?
Wie weet er raad?
Volgens mij drinken ze mede. Verder weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
En zijn ze daar dan aan het kwebbelen met elkaar? Toch saai, ergens. Je verwacht van De Groten toch iets meer, iets, tja, je ne sais quoi, of zo.
Die oorspronkelijke Willempie, stond die langs de weg tussen Den Bosch en Tilburg? Nu je het zegt kan ik mij héél vaag iets uit mijn kindertijd herinneren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef OllieA het volgende:
Een Willempie! Thnx, LXIV.
Wat een suffe belediging, eigenlijk.
De oorspronkelijke Willempie was een brave man, trouwens. Die kon heel goed het verkeer regelen bij de stoplichten. Eigenlijk had ie een lintje moeten hebben. Maar ja, daar denken de hoge heren dan anders over hè. De kleine man met de helm is altijd de djoep.
Amstelveen was het.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die oorspronkelijke Willempie, stond die langs de weg tussen Den Bosch en Tilburg? Nu je het zegt kan ik mij héél vaag iets uit mijn kindertijd herinneren.
Je kunt als mens niet nieuw genoeg zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef DaMart het volgende:
Ik ken die namen niet... ben ik een te nieuwe mens?
Dat wordt lastig, lijkt me.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:23 schreef LXIV het volgende:
(Nu zoek ik eigenlijk een citaat van Nietzsche in het Duits
Wat ben je toch ook een weinig attente kunstenaar, DO.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie nu pas dat je een zinnetje hebt toegevoegd aan je ondertitel, Ollie.
Ja, of, nu pas....Daar ga ik ook maar vanuit, hoor...
Gemenerik!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is ie briljant?
Ja, zie je,
dat was me ook nog niet eens opgevallen.
--
Hee, G.
Vertel!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik poker de laatse tijd voor geld, mensen. En ik verdien er ook nog aan.
Lijkt me reuze vermoeiend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 't online poker ontdekt, Ollie.
Kwestie van geduld en op 't juiste moment inzetten.
Daar kan je geld mee verdienen.
Ach, kom...quote:
Ik neem toch aan dat je er bij moet nadenken over de kaarten die jij hebt en de kaarten die je virtuele opponenten heben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, kom...
Achterover in een stoel leunen en af en toe een muisknop indrukken is niet reuze vermoeiend, Ollie.
Dat maak je zelfs JAM niet wijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |