Neuh...Als ik er 200 euro in de maand mee verdien, is het veel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:46 schreef broer het volgende:
Verdien je er ook véél mee, Do2?
Jij noodde mij. Ik ben gezeggelijk en geef gehoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
-Alle mensen niet zijnde Lienekien, DO2 en AR.
-Een uitnodiging?Op wiens initiatief?
-Zeker geletterde seyde eens, aen drie dingen, kan men jemant recht beproeven, te weten: als men hem vertoornt heeft, als hy droncken is, en als men erfgoet met hem deylen sal.
Het andere, geheime, forum, waarover niet gesproken worden mag.![]()
Ja, zo kun je het ook noemen, inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef DaMart het volgende:
landschapsarchitectuur op kleine schaal
Heb je dat bij mijn kop ookquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef JAM het volgende:
Ik heb zo vaak, teniminste niet zo vaak want ik doe het niet zo vaak, dat als ik in het fotoboek kijk en dan al die KOPPEN zie, dat ik dan een beetje moet overgeven.
Nee, jouw kop, althans de foto's ervan, daar ontbreekt het. Daar mist datgene aan wat in mij de lust opwekt een beetje over te geven.quote:
Gelukkig, ik dacht even dat je onverschillig was.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef JAM het volgende:
Misschien bij deze; daar wil ik een beetje kokhalzen, of een beetje heel hard boeren en dan op m'n borst slaan en: 'Sorry, sorry, volgens mij ging dat niet even goed.', roepen.
[afbeelding].
Ik zag trouwens dat jij er een vrij uitgebreide, voor zover het fotoboek dat toelaat, laten we wel wezen, zoveel laat het fotoboek niet toe dus om nu te spreken over een vrij uitgebreide is ook weer zoiets; beter te zeggen, vrij uitegebreid in acht nemende hoeveel het fotoboek toestaat, correspondentie op na houdt met een donker meisje.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht even dat je onverschillig was.
Je bedoelt Peri?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat jij er een vrij uitgebreide, voor zover het fotoboek dat toelaat, laten we wel wezen, zoveel laat het fotoboek niet toe dus om nu te spreken over een vrij uitgebreide is ook weer zoiets; beter te zeggen, vrij uitegebreid in acht nemende hoeveel het fotoboek toestaat, correspondentie op na houdt met een donker meisje.
Oef, als ik die kut voor m'n neus zou hebben; slobberen! Slobberen!.
Ja; Peri, ja.quote:
Dat is een goede vriendin, voor zover dat kan via internetquote:
Je kan haar heel gelukkig maken, Erik. Ik wil je jullie daar best bij helpen.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een goede vriendin, voor zover dat kan via internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |