abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46139585
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:23 schreef JAM het volgende:

[..]

Nee, maar: überhaupt. Eerdere zaken waarin Nederland door het Europese Hof veroordeeld is; heeft men daar zich wel iets van aangetrokken?
Ja hoor . Uitspraken zijn vaak ook bindend, dus in het individuele geval moet de overheid gevolg geven aan het oordeel, en vervolgens wordt beleid indien nodig aangepast.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46139609
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:27 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af hoe je dat in godsherenaam volhoudt, dat POLbewoner zijn. 't Is toch een beetje een open riool, dat POL, waar het klotst van de uitgescheiden onderbuiksappen en dat soort onwelvoeglijkheden. En om daar nou als weldenkend mens te gaan wonen...
Moet ik dit nu zien als belediging of compliment?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46139650
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Moet ik dit nu zien als belediging of compliment?
Als een serieuze vraag. Wordt het je niet regelmatig te veel, de bekende stellingenoorlog tussen de josti's van POL?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:31:14 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46139693
Ik heb een vraag aan Ollie. Ben jij nou een hij of een zij?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:33:22 #55
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_46139776
Dat gevoel bekruipt me bij WFL nog veel meer, OllieA. Kijk; van de POL-bewoners nu ja; daar van kan je nog zeggen; 'Ze zijn geëmotioneerd', of, 'Het zijn idealisten.'

Wat het niet minder vervelend maakt, trouwens; maar bij WFL vind ik het nog véél vervelender. Dat is het overkooksel van TRU.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_46139791
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:29 schreef OllieA het volgende:
Als een serieuze vraag. Wordt het je niet regelmatig te veel, de bekende stellingenoorlog tussen de josti's van POL?
Inderdaad. Dit topic laat zien wat er mis is met POL. De moderatie krijgt (wederom) de schuld, terwijl het voor elke omstander duidelijk te zien is dat het werkelijke probleem ligt bij een select groepje users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Je denkt wel drie keer na voordat je in POL serieus op een topic reageert.
I intend to live forever, or die trying.
pi_46139797
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een vraag aan Ollie. Ben jij nou een hij of een zij?
Ogenblikje, dan kijk ik even in mijn profiel!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46139822
Goedemiddag overigens.

Leuk icoontje, Lienekien. Ik miste Gerrit al.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:35:19 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46139831
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ogenblikje, dan kijk ik even in mijn profiel!
Ja, daarom vraag ik het juist. Omdat er in een eerdere LPT toch duidelijk met 'haar' aan jou werd gerefereerd.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:35:47 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46139842
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:35 schreef dwerg het volgende:
Goedemiddag overigens.

Leuk icoontje, Lienekien. Ik miste Gerrit al.
Ik ook.
pi_46139851
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:29 schreef OllieA het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor.

Nee, ik word dat niet moe. Ik vermaak me er uitstekend. Omdat ik weleens vaker opmerkingen als de jouwe zie over het belabberde niveau van POL kijk ik zelfs wel eens voorzichtig elders op fok rond, maar ik zie zelden buiten POL iets wat me kan boeien.

Op het gevaar af dat ikzelf als josti ben geklassificeerd en dit dus een opmerking is die dat bevestigt: ik vind het niveau van POL helemaal niet zo bedroefd.
pi_46139871
Olliebollie!
pi_46139886
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:33 schreef dwerg het volgende:

[..]

Inderdaad. Dit topic laat zien wat er mis is met POL. De moderatie krijgt (wederom) de schuld, terwijl het voor elke omstander duidelijk te zien is dat het werkelijke probleem ligt bij een select groepje users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Je denkt wel drie keer na voordat je in POL serieus op een topic reageert.
Sterker nog, dwerg, ik zou je naar deze post willen verwijzen. Daar zet iemand het kort en helder uiteen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46139922
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:33 schreef dwerg het volgende:

[..]

Oh, maar drie keer nadenken voordat je iets post is niet zo'n verkeerd begin.

Ik heb overigens met geen van die groepjes problemen. Hooguit die ex-mod die dat topic startte, daarmee heb ik wat wrijvingen soms. Maar sinds 'ie geen mod meer is een stuk minder, en daarvoor ook nauwelijks.
pi_46139955
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, daarom vraag ik het juist. Omdat er in een eerdere LPT toch duidelijk met 'haar' aan jou werd gerefereerd.
AR maakt wel eens een taalfoutje, Lienekien. Dat moet je hem vergeven. Als hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij zij. (proef dit zinnetje eens!, een juweel, dat slechts door AR kan worden opgeroepen!)
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:39:42 #66
37950 JAM
pi_46139960
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor.

Nee, ik word dat niet moe. Ik vermaak me er uitstekend. Omdat ik weleens vaker opmerkingen als de jouwe zie over het belabberde niveau van POL kijk ik zelfs wel eens voorzichtig elders op fok rond, maar ik zie zelden buiten POL iets wat me kan boeien.

Op het gevaar af dat ikzelf als josti ben geklassificeerd en dit dus een opmerking is die dat bevestigt: ik vind het niveau van POL helemaal niet zo bedroefd.
Mij bekruipt vaak het gevoel dat men daar meer waarde hecht aan het eigen gelijk en de eigen idealen en wie deze het hardste kan gillen dan werkelijk, al dan wel of niet tezamen, tot nieuwe inzichten of kritieken probeert te komen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_46140009
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:36 schreef Gellius het volgende:
Olliebollie!
Gelliebellie! Wat is die JAM een burgermannetje geworden hè?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:43:00 #68
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46140062
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef OllieA het volgende:

[..]

AR maakt wel eens een taalfoutje, Lienekien. Dat moet je hem vergeven. Als hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij zij. (proef dit zinnetje eens!, een juweel, dat slechts door AR kan worden opgeroepen!)

Wat ik typ een uur voordat ik naar bed ga, of een uur nadat ik uit bed kom moet je niet al te letterlijk nemen.
Tussentijdse spellings en/of grammatica fouten ook niet aub
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:43:01 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46140063
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef OllieA het volgende:

[..]

Maar zij is nog steeds vrouwelijk.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:44:08 #70
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46140101
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef JAM het volgende:

[..]

Mij bekruipt vaak het gevoel dat men daar meer waarde hecht aan het eigen gelijk en de eigen idealen en wie deze het hardste kan gillen dan werkelijk, al dan wel of niet tezamen, tot nieuwe inzichten of kritieken probeert te komen.
Ik zou het uiteraard nooit zo mooi kunnen verwoorden, maar het gevoel van JAM en mij is hetzelfde
pi_46140106
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef JAM het volgende:

[..]

Bij oppervlakkige beschouwing zal POL zeker die indruk wekken. Dat is gezien het onderwerp ook redelijk te verwachten. Als je POL en de POLbewoners langer volgt ligt het toch anders. En er zit natuurlijk groot verschil tussen POLbewoners onderling, en de mate van overtuiging, overtuigingskracht, en de openheid voor andere inzichten.

Maar is dit in WFL of TRU, waar ook overtuigingen belangrijk zijn, anders? Beter?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:44:28 #72
37950 JAM
pi_46140108
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:41 schreef OllieA het volgende:

[..]

Gelliebellie! Wat is die JAM een burgermannetje geworden hè?
.
pi_46140168
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Sorry, ik zou drie keer moeten nadenken voordat ik zo'n juweeltje typ.

Als hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij hij.

En deze is eigenlijk nog mooier!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46140219
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee hoor.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:49:05 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46140260
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:47 schreef Gellius het volgende:

[..]

Nee hoor.
Nadruk op de e. Let's not go there.
pi_46140346
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij oppervlakkige beschouwing zal POL zeker die indruk wekken. Dat is gezien het onderwerp ook redelijk te verwachten. Als je POL en de POLbewoners langer volgt ligt het toch anders. En er zit natuurlijk groot verschil tussen POLbewoners onderling, en de mate van overtuiging, overtuigingskracht, en de openheid voor andere inzichten.

Maar is dit in WFL of TRU, waar ook overtuigingen belangrijk zijn, anders? Beter?
Ik volg POL al heel erg lang, en in mijn optiek wordt er nergens op Fok zo gedreven met modder gegooid als in dat subforum. Overigens beschouw ik je niet als josti - voor wat dat waard is - en juist daarom vroeg ik me af hoe je het daar volhoudt. Ik ben meer van de gevoelens van dwerg en JAM, zeg maar.

TRU heb ik nooit gevolgd, en WFL volg ik niet meer, sinds de verakkersloting en het voortdurende gelul tegen evolutie in dat subforum.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:51:58 #77
37950 JAM
pi_46140349
Ik vind 'wanneer' toch mooie dan 'als', Ollie. Zo ook 'misschien' en 'wellicht.'
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:53:27 #78
37950 JAM
pi_46140409
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:51 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik volg POL al heel erg lang, en in mijn optiek wordt er nergens op Fok zo gedreven met modder gegooid als in dat subforum. Overigens beschouw ik je niet als josti - voor wat dat waard is - en juist daarom vroeg ik me af hoe je het daar volhoudt. Ik ben meer van de gevoelens van dwerg en JAM, zeg maar.

TRU heb ik nooit gevolgd, en WFL volg ik niet meer, sinds de verakkersloting en het voortdurende gelul tegen evolutie in dat subforum.
Om over Triggershot nog maar te zwijgen. Een SCHAAP zeg ik je; een S C H A A P-je!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:53:58 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46140424
JAM, het is bijna weekend.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:54:27 #80
37950 JAM
pi_46140447
Zo, dan ga ik nu even naar kamer 3.075 om daar batch WO9764WO af te leveren.

.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:54:59 #81
37950 JAM
pi_46140469
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:53 schreef Lienekien het volgende:
JAM, het is bijna weekend.
De Heer zij geprezen, hallelujah, hallelujah, .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:55:45 #82
37950 JAM
pi_46140484
Of; De Heer zei: 'Geprezen? Halle..? Lujah! Hallelujah!'. Dat kan ook.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:56:14 #83
37950 JAM
pi_46140501
Of; De Heer zei: 'Geprezen! Halle..? Berry!' .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:56:41 #84
37950 JAM
pi_46140510
Of; de Heer zei: 'Halle..?', en zweeg.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:56:56 #85
37950 JAM
pi_46140514
Ik ga even masturberen, denk ik. Dit word niets meer.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:57:15 #86
37950 JAM
pi_46140529
Masturberen wordt ook niets, denk ik.
pi_46140535
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:51 schreef JAM het volgende:
Ik vind 'wanneer' toch mooie dan 'als', Ollie.
Eens!

Wanneer hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij hij.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:57:52 #88
37950 JAM
pi_46140547
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MOEDER! HET DOET ZO'N PIJN! .

zehebbenmeeringeluis-d-t-d-t-.

.
pi_46140577
De uitvinder van de quick-reply zouden ze toch eigenlijk van een heel hoge kerktoren op een roestig punthek moeten gooien.
Maar dat is natuurlijk maar mijn mening.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46140633
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:51 schreef OllieA het volgende:

[..]

Maar is er dan ergens iets op fok wat beter is dan POL?

Ik heb vroeger een forum gekend met min of meer dezelfde inhoud als POL, maar dan van veel hoogstaander niveau. Je begrijpt dat daar maar een paar scribenten waren. Het is tot mijn grote spijt ter ziele, en de beheerder heeft het helaas niet gesloten maar weggemieterd.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:02:14 #91
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46140684
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:58 schreef OllieA het volgende:
De uitvinder van de quick-reply zouden ze toch eigenlijk van een heel hoge kerktoren op een roestig punthek moeten gooien.

Hoezo dat Ollie??
pi_46140737
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:57 schreef OllieA het volgende:

[..]

Eens!

Wanneer hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij hij.
Eens, ooit, was er een Engels jongetje dat na een paar dagen genoegelijk met mij gespeeld te hebben geshockeerd naar mijn ouders rende en hun verwijtend "He is a she! " voor de voeten wierp.
De rest van de vakantie wou hij niet meer met mij spelen.

Ik weet niet meer hoe hij erachter was gekomen. He is a she is een gevleugelde uitdrukking geworden in mijn familie.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:06:29 #93
37950 JAM
pi_46140820
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:58 schreef OllieA het volgende:
Het spijt me. Het spijt me écht.
pi_46140852
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Hoezo dat Ollie??
Het leidt tot baggeren, AR. Kijk eens hierboven:
Zeven posts van die JAM achterelkaar, AR. Zeven! En als er nou nog iets zinnigs in stond. Dat burgermannetje zou eens moeten nadenken voordat ie op het knopje invoeren drukt.

Ik ben voor de invoering van een slowchatforum. Een forum waarin - in elk topic - een user maar één keer per uur kan posten. Zodat er echt heel slow wordt gechat.
Hm, wat zou dat fijn zijn!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_46140997
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar is er dan ergens iets op fok wat beter is dan POL?

Ik heb vroeger een forum gekend met min of meer dezelfde inhoud als POL, maar dan van veel hoogstaander niveau. Je begrijpt dat daar maar een paar scribenten waren. Het is tot mijn grote spijt ter ziele, en de beheerder heeft het helaas niet gesloten maar weggemieterd.
TTK kan in elk geval genoeglijker zijn. En als er af en toe wordt beledigd, dan doet men dat met een zekere flair, een zekere puntigheid.
En heel, heel soms gaat het nog wel eens ergens over in TTK.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:14:42 #96
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46141135
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:07 schreef OllieA het volgende:

[..]

Het leidt tot baggeren, AR. Kijk eens hierboven:
Zeven posts van die JAM achterelkaar, AR. Zeven! En als er nou nog iets zinnigs in stond. Dat burgermannetje zou eens moeten nadenken voordat ie op het knopje invoeren drukt.

Ik ben voor de invoering van een slowchatforum. Een forum waarin - in elk topic - een user maar één keer per uur kan posten. Zodat er echt heel slow wordt gechat.
Hm, wat zou dat fijn zijn!
We hebben vroeger toch wel eens een slowchatforum gehad??
Ik weet eigenlijk niet waarom die gesloten is...

Maar ik herinner me toch goed dat je dit topic toch ook verwerpelijk vond??
pi_46141206
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

TTK kan in elk geval genoeglijker zijn. En als er af en toe wordt beledigd, dan doet men dat met een zekere flair, een zekere puntigheid.
En heel, heel soms gaat het nog wel eens ergens over in TTK.
TTK is lief. Aardig. Puntig.

Maar niet geëmotioneerd. Ik kom op fora om te kijken wat mensen denken, hoe ze denken, hoe ze dat aan zichzelf verkopen en hoe dat aan het wankelen gebracht kan worden. Daarvoor is TTK niet geschikt. Het gaat nergens over.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:16:46 #98
37950 JAM
pi_46141212
Dat is dit topic ook; ontwaakt, verworpenen der aarde! Ontwaakt, verdoemde in hongers sfeer!
pi_46141242
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

We hebben vroeger toch wel eens een slowchatforum gehad??
Ik weet eigenlijk niet waarom die gesloten is...

Maar ik herinner me toch goed dat je dit topic toch ook verwerpelijk vond??
If you can't beat them, join them.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:18:31 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46141278
TTK blijft het leukste forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')