Ja hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, maar: überhaupt. Eerdere zaken waarin Nederland door het Europese Hof veroordeeld is; heeft men daar zich wel iets van aangetrokken?
Moet ik dit nu zien als belediging of compliment?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe je dat in godsherenaam volhoudt, dat POLbewoner zijn. 't Is toch een beetje een open riool, dat POL, waar het klotst van de uitgescheiden onderbuiksappen en dat soort onwelvoeglijkheden. En om daar nou als weldenkend mens te gaan wonen...
Als een serieuze vraag. Wordt het je niet regelmatig te veel, de bekende stellingenoorlog tussen de josti's van POL?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet ik dit nu zien als belediging of compliment?
Inderdaad. Dit topic laat zien wat er mis is met POL. De moderatie krijgt (wederom) de schuld, terwijl het voor elke omstander duidelijk te zien is dat het werkelijke probleem ligt bij een select groepje users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Je denkt wel drie keer na voordat je in POL serieus op een topic reageert.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:29 schreef OllieA het volgende:
Als een serieuze vraag. Wordt het je niet regelmatig te veel, de bekende stellingenoorlog tussen de josti's van POL?
Ogenblikje, dan kijk ik even in mijn profiel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een vraag aan Ollie. Ben jij nou een hij of een zij?
Ja, daarom vraag ik het juist. Omdat er in een eerdere LPT toch duidelijk met 'haar' aan jou werd gerefereerd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ogenblikje, dan kijk ik even in mijn profiel!
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:35 schreef dwerg het volgende:
Goedemiddag overigens.
Leuk icoontje, Lienekien. Ik miste Gerrit al.
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als een serieuze vraag. Wordt het je niet regelmatig te veel, de bekende stellingenoorlog tussen de josti's van POL?
Sterker nog, dwerg, ik zou je naar deze post willen verwijzen. Daar zet iemand het kort en helder uiteen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:33 schreef dwerg het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit topic laat zien wat er mis is met POL. De moderatie krijgt (wederom) de schuld, terwijl het voor elke omstander duidelijk te zien is dat het werkelijke probleem ligt bij een select groepje users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Je denkt wel drie keer na voordat je in POL serieus op een topic reageert.
Oh, maar drie keer nadenken voordat je iets post is niet zo'n verkeerd begin.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:33 schreef dwerg het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit topic laat zien wat er mis is met POL. De moderatie krijgt (wederom) de schuld, terwijl het voor elke omstander duidelijk te zien is dat het werkelijke probleem ligt bij een select groepje users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Je denkt wel drie keer na voordat je in POL serieus op een topic reageert.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het juist. Omdat er in een eerdere LPT toch duidelijk met 'haar' aan jou werd gerefereerd.
Mij bekruipt vaak het gevoel dat men daar meer waarde hecht aan het eigen gelijk en de eigen idealen en wie deze het hardste kan gillen dan werkelijk, al dan wel of niet tezamen, tot nieuwe inzichten of kritieken probeert te komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Nee, ik word dat niet moe. Ik vermaak me er uitstekend. Omdat ik weleens vaker opmerkingen als de jouwe zie over het belabberde niveau van POL kijk ik zelfs wel eens voorzichtig elders op fok rond, maar ik zie zelden buiten POL iets wat me kan boeien.
Op het gevaar af dat ikzelf als josti ben geklassificeerd en dit dus een opmerking is die dat bevestigt: ik vind het niveau van POL helemaal niet zo bedroefd.
Gelliebellie! Wat is die JAM een burgermannetje geworden hè?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:36 schreef Gellius het volgende:
Olliebollie!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
AR
maakt wel eens een taalfoutje, Lienekien. Dat moet je hem vergeven. Als hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij zij. (proef dit zinnetje eens!, een juweel, dat slechts door AR kan worden opgeroepen!)
Maar zij is nog steeds vrouwelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
AR
maakt wel eens een taalfoutje, Lienekien. Dat moet je hem vergeven. Als hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij zij. (proef dit zinnetje eens!, een juweel, dat slechts door AR kan worden opgeroepen!)
Ik zou het uiteraard nooit zo mooi kunnen verwoorden, maar het gevoel van JAM en mij is hetzelfdequote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef JAM het volgende:
[..]
Mij bekruipt vaak het gevoel dat men daar meer waarde hecht aan het eigen gelijk en de eigen idealen en wie deze het hardste kan gillen dan werkelijk, al dan wel of niet tezamen, tot nieuwe inzichten of kritieken probeert te komen.
Bij oppervlakkige beschouwing zal POL zeker die indruk wekken. Dat is gezien het onderwerp ook redelijk te verwachten. Als je POL en de POLbewoners langer volgt ligt het toch anders. En er zit natuurlijk groot verschil tussen POLbewoners onderling, en de mate van overtuiging, overtuigingskracht, en de openheid voor andere inzichten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:39 schreef JAM het volgende:
[..]
Mij bekruipt vaak het gevoel dat men daar meer waarde hecht aan het eigen gelijk en de eigen idealen en wie deze het hardste kan gillen dan werkelijk, al dan wel of niet tezamen, tot nieuwe inzichten of kritieken probeert te komen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Gelliebellie! Wat is die JAM een burgermannetje geworden hè?
Sorry, ik zou drie keer moeten nadenken voordat ik zo'n juweeltje typ.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar zij is nog steeds vrouwelijk.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar zij is nog steeds vrouwelijk.
Ik volg POL al heel erg lang, en in mijn optiek wordt er nergens op Fok zo gedreven met modder gegooid als in dat subforum. Overigens beschouw ik je niet als josti - voor wat dat waard is - en juist daarom vroeg ik me af hoe je het daar volhoudt. Ik ben meer van de gevoelens van dwerg en JAM, zeg maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij oppervlakkige beschouwing zal POL zeker die indruk wekken. Dat is gezien het onderwerp ook redelijk te verwachten. Als je POL en de POLbewoners langer volgt ligt het toch anders. En er zit natuurlijk groot verschil tussen POLbewoners onderling, en de mate van overtuiging, overtuigingskracht, en de openheid voor andere inzichten.
Maar is dit in WFL of TRU, waar ook overtuigingen belangrijk zijn, anders? Beter?
Om over Triggershot nog maar te zwijgen. Een SCHAAP zeg ik je; een S C H A A P-je!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik volg POL al heel erg lang, en in mijn optiek wordt er nergens op Fok zo gedreven met modder gegooid als in dat subforum. Overigens beschouw ik je niet als josti - voor wat dat waard is - en juist daarom vroeg ik me af hoe je het daar volhoudt. Ik ben meer van de gevoelens van dwerg en JAM, zeg maar.
TRU heb ik nooit gevolgd, en WFL volg ik niet meer, sinds de verakkersloting en het voortdurende gelul tegen evolutie in dat subforum.
De Heer zij geprezen, hallelujah, hallelujah,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:53 schreef Lienekien het volgende:
JAM, het is bijna weekend.
Eens!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:51 schreef JAM het volgende:
Ik vind 'wanneer' toch mooie dan 'als', Ollie.
Maar is er dan ergens iets op fok wat beter is dan POL?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik volg POL al heel erg lang, en in mijn optiek wordt er nergens op Fok zo gedreven met modder gegooid als in dat subforum. Overigens beschouw ik je niet als josti - voor wat dat waard is - en juist daarom vroeg ik me af hoe je het daar volhoudt. Ik ben meer van de gevoelens van dwerg en JAM, zeg maar.
TRU heb ik nooit gevolgd, en WFL volg ik niet meer, sinds de verakkersloting en het voortdurende gelul tegen evolutie in dat subforum.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:58 schreef OllieA het volgende:
De uitvinder van de quick-reply zouden ze toch eigenlijk van een heel hoge kerktoren op een roestig punthek moeten gooien.
Maar dat is natuurlijk maar mijn mening.
Eens, ooit, was er een Engels jongetje dat na een paar dagen genoegelijk met mij gespeeld te hebben geshockeerd naar mijn ouders rende en hun verwijtend "He is a she! " voor de voeten wierp.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Eens!
Wanneer hij naar mij verwijst met haar bedoelt hij hij.
Het spijt me. Het spijt me écht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:58 schreef OllieA het volgende:
De uitvinder van de quick-reply zouden ze toch eigenlijk van een heel hoge kerktoren op een roestig punthek moeten gooien.
Maar dat is natuurlijk maar mijn mening.
Het leidt tot baggeren, AR. Kijk eens hierboven:quote:
TTK kan in elk geval genoeglijker zijn. En als er af en toe wordt beledigd, dan doet men dat met een zekere flair, een zekere puntigheid.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar is er dan ergens iets op fok wat beter is dan POL?
Ik heb vroeger een forum gekend met min of meer dezelfde inhoud als POL, maar dan van veel hoogstaander niveau. Je begrijpt dat daar maar een paar scribenten waren. Het is tot mijn grote spijt ter ziele, en de beheerder heeft het helaas niet gesloten maar weggemieterd.
We hebben vroeger toch wel eens een slowchatforum gehad??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het leidt tot baggeren, AR. Kijk eens hierboven:
Zeven posts van die JAM achterelkaar, AR. Zeven! En als er nou nog iets zinnigs in stond. Dat burgermannetje zou eens moeten nadenken voordat ie op het knopje invoeren drukt.
Ik ben voor de invoering van een slowchatforum. Een forum waarin - in elk topic - een user maar één keer per uur kan posten. Zodat er echt heel slow wordt gechat.
Hm, wat zou dat fijn zijn!
TTK is lief. Aardig. Puntig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
TTK kan in elk geval genoeglijker zijn. En als er af en toe wordt beledigd, dan doet men dat met een zekere flair, een zekere puntigheid.
En heel, heel soms gaat het nog wel eens ergens over in TTK.
If you can't beat them, join them.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
We hebben vroeger toch wel eens een slowchatforum gehad??
Ik weet eigenlijk niet waarom die gesloten is...
Maar ik herinner me toch goed dat je dit topic toch ook verwerpelijk vond??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |