Wist niet dat je voor het EPO werkt... maar het EPO heeft toch wel heel veel weg van ambtenarij dat kun jij in ieder geval niet meer ontkennen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:10 schreef JAM het volgende:
[..]
Mag ik -een ieder- er hierop wijzen dat het EPO géén overheidsorganisatie is? Dank u. Nooit, nooit zal ik voor dat TUIG dat zich regering noemt werken. Fascisten zijn het, fascisten!
Ik rook aan m'n bureau en ze serveren gegrilde baars met een wijntje in het restaurant. Niets ambtenarij!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Wist niet dat je voor het EPO werkt... maar het EPO heeft toch wel heel veel weg van ambtenarij dat kun jij in ieder geval niet meer ontkennen..
Een en al bureaucratie. Of niet soms?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik rook aan m'n bureau en ze serveren gegrilde baars met een wijntje in het restaurant. Niets ambtenarij!.
Roken aan je bureau! Dat mag ik zelfs niet eens!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik rook aan m'n bureau en ze serveren gegrilde baars met een wijntje in het restaurant. Niets ambtenarij!.
European Patent Office.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Roken aan je bureau! Dat mag ik zelfs niet eens!
Wat is dat voor iets, EPO?
Jij moet dus he-le-maal lopen naar dat Eppo-restaurant om zo'n baarsje te kunnen verorberen?? Jeez...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef JAM het volgende:
[..]
JAM kan toch wel een stukje binnenshuis wandelen? Je moet hem niet te veel verwennen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Wat zielig!
Nee, jouw dochter! Dat snijdt me door de ziel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
JAM kan toch wel een stukje binnenshuis wandelen? Je moet hem niet te veel verwennen!
Ik dacht een zij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Is Stali een hij?!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je doet 't erom, he, AR.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Bij deze zou ik graag iedereen een hele fijne avond wensen, en Stali een bijzonder fijne avond omdat ik hem al zo lang niet gesproken heb
Weltrusten lieve mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |