quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:37 schreef pberends het volgende:
Zet hier de beste hardware-uitvindingen neer. Zie ook: Meest onzinnige hardware-uitvindingen.- USB2.0
- Socket A (wat ging die een tijd mee zeg)
- TFT-schermen (ivm energieverbruik, rustig beeld en minder zwaar/groot dan CRT)
- Betaalbare cd en dvd-writers
- Moederborden die steeds meer kwaliteits-apparaten onboard krijgen zoals gbit-LAN en audio
quote:
SLI is pure geldklopperij, en kost nog veel energie ook.quote:
Hebben we weer zo'n teringfetisjtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
Apple.
Hebben we weer iemand die de PI niet leest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n teringfetisjt!
Draadloos gaat internet wel langzamer maar dat komt door de CSMA shit; Tegenwoordig zijn er een hoop super goeie draadloze routers op de markt. Bij mij op school hebben ze overal routers geplaatst en je kunt overal met zo'n 500 kb/s downloaden. Voor mij zeker een goeie uitvindingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wireless routers zijn "interventie-gevoelig".
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Serieus:
- RS232. RS485 Zelfs nu wordt het nog gebruikt in bepaalde toepassingen. Zo simpel, allang weggeconcurreert door andere technieken en nog steeds populair.
- Ethernet.
- Een JTAG debugger. Dat maakt mijn leven een stuk makkelijker in ieder geval
.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wireless routers zijn "interventie-gevoelig".
Die wou ik eerder nomineren voor een andere categorie...quote:
Nee, hij bedoelt dat de VN met een interventiemacht zijn router binnenvaltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik denk dat je "interferentie" bedoelt
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nog nooit een kapotte maxtor schijf gehadquote:
Interventie, ik bedoel daarmee inbreken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
4 Maxtors gecrashed in 2 maandenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit een kapotte maxtor schijf gehad.
Wat doe je er dan in hemelsnaam mee?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
4 Maxtors gecrashed in 2 maanden
blijft een nadeel idd. Maar WPA2 is best veiligquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Interventie, ik bedoel daarmee inbreken.
Het liep ook niet altijd even fijn zoals het nu doet natuurlijk. Nu is het dé standaard en daarom werkt het doorgaans vlekkeloos.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef MouseOver het volgende:
USB. En wat was ik toch sceptisch toen de eerste computers waar het op zat geleverd werden
Ik moest laatst even hard lachen toen ik nog iets met RS232 moest gaan aansturen, maar het blijft verdomme handig.. In de tijd van bluetooth, WiFi, USB 2.0quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Serieus:
- RS232. Zelfs nu wordt het nog gebruikt in bepaalde toepassingen. Zo simpel, allang weggeconcurreert door andere technieken en nog steeds populair.
- Ethernet.
- Een JTAG debugger. Dat maakt mijn leven een stuk makkelijker in ieder geval.
Ging hier over Hardwarequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
Apple.
Ik vind bluetooth een beetje mislukte uitvinding.. Hoewel ik er toch vaak gebruik van maakquote:
mp3tje van me pc naar telefoon -> bleutoothquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind bluetooth een beetje mislukte uitvinding.. Hoewel ik er toch vaak gebruik van maak
Er werd zo ophef overgemaakt, dat het geimplementeerd zou worden in domotica. Bijvoorbeeld. Je doet de voordeur open, je bad gaat aan op je favoriete tempratuur aan en je koffie wordt op jou geliefde sterkte gezet..
Daar heb ik nog vrij weiinig van gezien.. of misschien is dit weer toekomst muziek
Nee, infrarood is rond uit kut..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
mp3tje van me pc naar telefoon -> bleutooth
bestanden tussen telefoons uitwisselen -> bleutooth
Draadloos headsetje voor je telefoon -> bleutooth
Of vind je infrarood beter?
Lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:21 schreef Slarioux het volgende:
De muis
Wat doe jij met RS232 en JTAG?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Serieus:
- RS232. Zelfs nu wordt het nog gebruikt in bepaalde toepassingen. Zo simpel, allang weggeconcurreert door andere technieken en nog steeds populair.
- Ethernet.
- Een JTAG debugger. Dat maakt mijn leven een stuk makkelijker in ieder geval.
Ach, dat soort praat moet je ook doorheen prikken. Zo werd 40 jaar geleden voorspeld dat we met helikopters naar het werk zouden gaan en robots het huishouden deden. Iedereen snapt dat het nog wel even gaat duren voordat koffiezetter en koelkasten "slim" worden. Tegen de tijd dat het zover is is bluetooth waarschijnlijk alweer hopeloos verouderd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou alleen zeggen dat bij de introductie er veel ophef en veel grootspraak was dat bluetooth geimplementeerd zou worden in koffiezetters, koelkasten, etc.. en ik heb daar vrij weinig meer overgehoord..
Is het al (denk ik), wifi is beter en zit tegenwoordig ook al op telefoons. Ik heb het ook met mn n80 maar gebruik het eigelijk vrij weinig en voor data blijf ik bleutooth gebruiken omdat het makkelijker is, ookal is wifi veel sneller.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, dat soort praat moet je ook doorheen prikken. Zo werd 40 jaar geleden voorspeld dat we met helikopters naar het werk zouden gaan en robots het huishouden deden. Iedereen snapt dat het nog wel even gaat duren voordat koffiezetter en koelkasten "slim" worden. Tegen de tijd dat het zover is is bluetooth waarschijnlijk alweer hopeloos verouderd.
Nee...andersom.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
USB: Nu is het dé standaard en daarom werkt het doorgaans vlekkeloos.
Hier wordt keihard overheen gelezen maar ik ben het hardstikke eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:50 schreef MadMarine het volgende:
hoe kan je dit nou serieus noemen??
de transistor staat er niet eens bij
bij deze
AOpenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:53 schreef Jerkmaine het volgende:
Hell yeah
- Sony Vaio's![]()
- Logitech producten![]()
- TFT Schermen
- Centrino
- Wifi
- USB
- ADSL
Too bad
- Apple (Nu krijg ik op m'n flikker van alle nerds)
- Maxtor![]()
- AOpen![]()
- Kabelinternet
idd, en dan vooral de eerste 3Dfx-kaarten. Gaf destijds echt een huge boost aan mn pentium 150quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:01 schreef CasB het volgende:
3D kaarten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |