Die komt toch nog?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef PieterBas het volgende:
- Externe Videokaart voor laptop..
Ja, Asus komt er binnenkort op de marktquote:
ik wilde net zeggen. Misschien niet voor de pc maar in mijn dvd recorder is dvd-ram echt wel ideaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:55 schreef SickNick het volgende:
DVD-RAM is dus echt wel een fijn systeem. Jammer dat het duur, slecht verkrijgbaar en weinig compatibel is
Ik heb een tijd nog getwijfeld om een BTX kast te kopen..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BTX-formaat. Het lijkt erop dat dat een zachte dood sterft overigens...
Die had je ook voor Apples trouwensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van die upgrade-kits van intel. Van een Pentium naar een Pentium II geloof ik, dat was pas echt kansloos.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:34 schreef pberends het volgende:
- AGP8x, wat een luchtverkoop is dat, AGP8x kaarten zijn nauwelijks sneller of helemaal niet sneller dan AGP4x
Neuh AGP 8x is niet sneller dan AGP 4x..quote:AGP 4x
A 32-bit channel operating at 66 MHz quad pumped to an effective 266 MHz resulting in a maximum data rate of 1066 MB/s (1 GB/s); 1.5 V signaling;
AGP 8x
A 32-bit channel operating at 66 MHz, strobing eight times per clock, delivering an effective 533 MHz resulting in a maximum data rate of 2133 MB/s (2 GB/s); 0.8 V signaling.
De bus wel opzich, maar er zijn maar weinig AGP kaarten die zoveel data kunnen verstouwen dat het niet over AGP4x gaatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:18 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
[..]
Neuh AGP 8x is niet sneller dan AGP 4x..
Wat dat betreft kunnen we PCI Express ook wel in het rijtje onzinnig gooien. Ik geloof niet dat er kaarten zijn die aan de bandbreedte van 8X AGP niet genoeg hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De bus wel opzich, maar er zijn maar weinig AGP kaarten die zoveel data kunnen verstouwen dat het niet over AGP4x gaat.
Jawel, de kaarten die nu alleen op PCI-E draaien zijn echt te snel voor AGP, nou ja, de kaarten als de 8800GTX danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen we PCI Express ook wel in het rijtje onzinnig gooien. Ik geloof niet dat er kaarten zijn die aan de bandbreedte van 8X AGP niet genoeg hebben.
Laat het bandbreedte gebruik maar eens zien dan van die 8800GTX.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, de kaarten die nu alleen op PCI-E draaien zijn echt te snel voor AGP, nou ja, de kaarten als de 8800GTX dan. Je hebt uiteraard ook budget PCI-E kaarten, maar das logisch
.
Ze doen wat ze moeten doen, draaien, dus echt nutteloos zijn ze nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef kahaarin het volgende:
Vallen die usb aansluiting mini ventilatortjes in de vorm van een bloem ook in deze categorie?
Is imho ook redelijk nutteloos!
Ehm, ja maar, er komt bijna geen wind af en ze nemen een usb aansluiting in beslag, een ventilator moet toch iets meer doen dan alleen draaien toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze doen wat ze moeten doen, draaien, dus echt nutteloos zijn ze niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |