quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:37 schreef pberends het volgende:
Zet hier de beste hardware-uitvindingen neer. Zie ook: Meest onzinnige hardware-uitvindingen.- USB2.0
- Socket A (wat ging die een tijd mee zeg)
- TFT-schermen (ivm energieverbruik, rustig beeld en minder zwaar/groot dan CRT)
- Betaalbare cd en dvd-writers
- Moederborden die steeds meer kwaliteits-apparaten onboard krijgen zoals gbit-LAN en audio
quote:
SLI is pure geldklopperij, en kost nog veel energie ook.quote:
Hebben we weer zo'n teringfetisjtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
Apple.
Hebben we weer iemand die de PI niet leest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n teringfetisjt!
Draadloos gaat internet wel langzamer maar dat komt door de CSMA shit; Tegenwoordig zijn er een hoop super goeie draadloze routers op de markt. Bij mij op school hebben ze overal routers geplaatst en je kunt overal met zo'n 500 kb/s downloaden. Voor mij zeker een goeie uitvindingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wireless routers zijn "interventie-gevoelig".
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Serieus:
- RS232. RS485 Zelfs nu wordt het nog gebruikt in bepaalde toepassingen. Zo simpel, allang weggeconcurreert door andere technieken en nog steeds populair.
- Ethernet.
- Een JTAG debugger. Dat maakt mijn leven een stuk makkelijker in ieder geval
.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wireless routers zijn "interventie-gevoelig".
Die wou ik eerder nomineren voor een andere categorie...quote:
Nee, hij bedoelt dat de VN met een interventiemacht zijn router binnenvaltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik denk dat je "interferentie" bedoelt
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nog nooit een kapotte maxtor schijf gehadquote:
Interventie, ik bedoel daarmee inbreken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
4 Maxtors gecrashed in 2 maandenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit een kapotte maxtor schijf gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |