Cocuquote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat gezegd heeft maar het lijkt me niet serieus bedoelt![]()
Sinds die arrogante uitspraken van Koeman zijn begonnen is het eigenlijk kut gegaan, Koeman is kut dus![]()
Dat was zeer zeker serieus!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Cocu zei dat![]()
En hij bedoelde het wel serieus![]()
Zegt degene die elke week met gifjes aan komt zetten om aan te tonen hoe de KNVB altijd tegen Roda isquote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef DarkShine het volgende:
Lekker janken jongens!
Loopt het eens 3 wedstrijden niet ligt het aan de KNVB
Tsja, bekijk ons seizoen eens en het klopt wel degelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zegt degene die elke week met gifjes aan komt zetten om aan te tonen hoe de KNVB altijd tegen Roda is
Alsof iedereen de KNVB de schuld geeftquote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef DarkShine het volgende:
Lekker janken jongens!
Loopt het eens 3 wedstrijden niet ligt het aan de KNVB
joh je meent hetquote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef twi het volgende:
Ach, daar wilde ik ook iets over posten. Maar vaak genoeg zegt een Ajacied hetzelfde.
Je hoort het wel vaker ja, maarja het siert geen enkele professionele ploeg om zulke dingen te zeggen. Die accepteren hun Nederlaag, en beseffen dat het aan henzelf ligt. Als het nou in een spannende champions league match gebeurt dat je echt genaaid wordt door de arbitrage dan snap ik het. Maar tegen Sparta zeg... dat moet je makkelijk winnen. dan moet zo'n moment er eigenlijk niet toe hoeven te doen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef twi het volgende:
Ach, daar wilde ik ook iets over posten. Maar vaak genoeg zegt een Ajacied hetzelfde.
Volgens mij kon hij het juist moeilijk zien omdat Alex ervoor stond.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef RijstNatie het volgende:
Is die kutscheids trouwens scheel ofwat?
die 18jarige neger slaat gewoon met zn hand die bal voor alex weg :S
Dat eerste is gewoon klets. Ten tweede het is natuurlijk ontzettende BS om te zeggen dat PSV nu zwaar gelukkig mag zijn met elke overwinning die we halen, dat weet jij ook donders goed. Dat het nu slecht gaat is eer feit maar laten we nu niet doen alsof we helemaal niks kunnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo het was altijd al net op het nippertje wat PSV liet zien. Nu gaat het slecht achterin waar PSV het vooral van moest hebben voor de winterstop.. en dan mag je zeker in je handjes klappen met de komende CL wedstrijden
Zoooo waarquote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat eerste is gewoon klets. Ten tweede het is natuurlijk ontzettende BS om te zeggen dat PSV nu zwaar gelukkig mag zijn met elke overwinning die we halen, dat weet jij ook donders goed. Dat het nu slecht gaat is eer feit maar laten we nu niet doen alsof we helemaal niks kunnen.
En die CL: natuurlijk ga je er dik op tegen Arsenal, we zij nu eenmaal gewoon Europese middenmoot met af en toe een kleine uitschieter naar boven, meer niet, minder niet.
Ik snap ook niet waarom het opeens 4-4-2 moet. We spelen al jaren 4-3-3 en dat ging goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV moet weer 4-3-3 gaan spelen met Kluivert.
Zo liep het toch goed.
Ik geloof dat Koeman dat alleen nog tegen GAE heeft gedaan
Ik geloof dat we sinds Roda 4-4-2 spelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het opeens 4-4-2 moet. We spelen al jaren 4-3-3 en dat ging goed.
Klopt, en toen heeft PSV ook een geweldige wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV moet weer 4-3-3 gaan spelen met Kluivert.
Zo liep het toch goed.
Ik geloof dat Koeman dat alleen nog tegen GAE heeft gedaan
Maar ze wonnen alles.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Klopt, en toen heeft PSV ook een geweldige wedstrijd gespeeld.
Maar het spel wat ze lieten zien tegen GAE was dramatisch.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ze wonnen alles.
Totdat Koeman met 4-4-2 begon tegen Roda.
Je hebt niet altijd goed spel nodig en er was die fout van Gomes
Nee, hoor dat was al ruim voor de kerst dat we met 4-4-2 spelen .We hebben dus ook veel wedstrijden gewonnen in het 4-4-2 systeem.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geloof dat we sinds Roda 4-4-2 spelen.
Dus Koeman als je dit leest
Precies. Toen Kluivert geblesseerd was hebben we 4-4-2 gespeeld met een ruit op het middenveld. Dat bleek een zeer succesvolle opstelling, waarin vooral Afellay wist uit te blinken en zelfs voorgeslecteerd werd (OK, dat wil met deze bondscoach niet alles zeggen...)quote:Op maandag 12 februari 2007 05:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor dat was al ruim voor de kerst dat we met 4-4-2 spelen .We hebben dus ook veel wedstrijden gewonnen in het 4-4-2 systeem.
Farfán speelde tegen AZ ook een prima wedstrijd hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Het kan toch ook niet opeens dat Farfan niks meer klaarspeelt? Die was altijd wel goed voor wat goals, dreiging van Kone, lekkere passjes van Afellay, kopballen van Cocu, maar niets van dat alles meer.
PSV wordt wel kampioen maar niet met zo'n grote voorsprong en gemak als eerst werd aangenomen. AJAX en AZ spelen ook niet geweldig.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Farfán speelde tegen AZ ook een prima wedstrijd hoor!
Jongens het komt goed!
Dat denk ik ook. Het droomscenario dat de kampioenswedstrijd tegen Ajax zou zijn, kan nu wel de koelkast in.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV wordt wel kampioen maar niet met zo'n grote voorsprong en gemak als eerst werd aangenomen. AJAX en AZ spelen ook niet geweldig.
Ach we zien het welquote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het droomscenario dat de kampioenswedstrijd tegen Ajax zou zijn, kan nu wel de koelkast in.![]()
Farfan scoort alleen maar hoofdzakelijk in thuiswedstrijden.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Farfán speelde tegen AZ ook een prima wedstrijd hoor!
Jongens het komt goed!
Dat is nog steeds zo, het is nu alleen de kampioenswedstrijd van Ajax.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het droomscenario dat de kampioenswedstrijd tegen Ajax zou zijn, kan nu wel de koelkast in.![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 12:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo, het is nu alleen de kampioenswedstrijd van Ajax.
Hehe, je hebt gelijk. Al zou het wel een heel leuk scenario zijn, we moeten toch verdomme een keertje bij jullie winnenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Zie nou eerst maar eens dat je uit bij AZ over 2 weken en uit tegen Twente over 4 weken wint, dan praten we verder
AZ staat maar 1 puntje onder jullie, maar die hebben ook nog aardig wat lastige wedstrijden voor de boeg.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hehe, je hebt gelijk. Al zou het wel een heel leuk scenario zijn, we moeten toch verdomme een keertje bij jullie winnen.
AZ zie wel lukken, Twente lastiger.
Maar goed, eerst maar eens naar bremen.
Ligt er ook nog aan hoever jullie het gaan schoppen in de CL.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
AZ staat maar 1 puntje onder jullie, maar die hebben ook nog aardig wat lastige wedstrijden voor de boeg.
1 ding is wel zeker, het gaat nog heel spannend worden
Wat ben je toch een realist twiquote:Op maandag 12 februari 2007 12:32 schreef twi het volgende:
Nogmaals, grappig dat Ajacieden nu ineens massaal vallen over Cocu wanneer 'ie iets zegt. Natuurlijk klonkt het als een calimero, maar wanneer Ten Cate zoiets zegt is het ineens een heel stuk minder.
Cocu moet beter weten, het is me al vaker opgevallen dat Cocu zich snel laat gaan als het niet lekker loopt. Juist hij moet dan niet gaan lopen janken maar z'n verantwoordelijkheid pakken en de groep weer op de rails zetten ipv rare uitspraken gaan doen of onnodige kaarten pakken. Dat hoort gewoon niet bij zo'n ervaren gelouterde speler.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:06 schreef pascalheister het volgende:
die reacties zijn allemaal frustraties, niks van aantrekken dus, ze moeten het zelf doen
Mja, als dat nou zou werken... Iedereen vindt hem nou een jankerd, en terecht.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef Chadi het volgende:
Cocu probeert de druk bij de scheidsrechters te leggen
Maar Ten Cate moet je niet serieus nemen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:32 schreef twi het volgende:
Nogmaals, grappig dat Ajacieden nu ineens massaal vallen over Cocu wanneer 'ie iets zegt. Natuurlijk klonkt het als een calimero, maar wanneer Ten Cate zoiets zegt is het ineens een heel stuk minder.
Lampjes ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Ten Cate moet je niet serieus nemen.
En Helmonders die doen alsof ze uit Amsterdam komen al helemaal niet.quote:
Dat zeker.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Helmonders die doen alsof ze uit Amsterdam komen al helemaal niet.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iemand die door een fokuser word genaaid ook niet
Famous for not travelling hè... die boertjes.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Helmonders die doen alsof ze uit Amsterdam komen al helemaal niet.
Frustraties hè.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Frappant dat jorien hier weer bij zit op dit moment...
Heeft Mulder altijdquote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk
ik zal hem vast bewaren als over 2 weken weer eens een ajacied begintquote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef stefmans het volgende:
Cocu, ze zijn allemaal tegen ons.
[afbeelding]
Alex, Gomes en Farfan speelden hier allen vorig jaar ook, dus wat maakt dat uit?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat natuurlijk misschien per ongeluk een klein beetje mee kan spelen is dat het nu winter is, en de Brazilianen/Ecuadorianen/peruvianen/Ivorianen/Mexicanen/Porugees-Fransen etc. niet die kou zijn gewend. Dan heb je zo al ruim een half elftal wat niet aan die kou gewend is, en nu moeten ze daar aan wennen etc. en zijn ze even uit vorm. Als het weer warmer wordt, zal het weer beter gaan.
Maar dit is meer een mogelijkheid die een Ajacied van mijn werk opperde waarom het op eens zo kut gaat bij PSV.
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat natuurlijk misschien per ongeluk een klein beetje mee kan spelen is dat het nu winter is, en de Brazilianen/Ecuadorianen/peruvianen/Ivorianen/Mexicanen/Porugees-Fransen etc. niet die kou zijn gewend. Dan heb je zo al ruim een half elftal wat niet aan die kou gewend is, en nu moeten ze daar aan wennen etc. en zijn ze even uit vorm. Als het weer warmer wordt, zal het weer beter gaan.
Maar dit is meer een mogelijkheid die een Ajacied van mijn werk opperde waarom het op eens zo kut gaat bij PSV.
Maar ook niet zo slecht.quote:Op maandag 12 februari 2007 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dit is echt redeneren van het niveau kleuterschool.
Het gaat kut omdat het dubbeltje consequent de verkeerde kant opvalt waar het dat voor de winterstop steeds wel goed viel. PSV heeft echt maar weinig wedstrijden écht goed gevoetbald. We zijn gewoon niet zo goed.
Omdat ze dat nooit doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe weet je nou dat Ajax bij voorbaat sowieso niet wint in Eindhoven?
Maar als je heel eerlijk moet zijn heeft hij gelijk. De scheidsrechters zijn gewoon een bepalende factor geworden in de HCE. Dat kan niet en dat mag niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, als dat nou zou werken... Iedereen vindt hem nou een jankerd, en terecht.
Er zijn ook statistieken die beweren dat Feyenoord kampioen wordt per 10 jaar, dat gaat de komende 20 jaar ook nog niet gebeuren, dus statistieken zijn bullshit.quote:
Zou maar zo een keertje kunnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe weet je nou dat Ajax bij voorbaat sowieso niet wint in Eindhoven?
Leuk interviewquote:Nooit het pispaaltje
Door LUDO VAN DENDEREN
NIJMEGEN - NECer Roy Beerens werd vooral bekend als de speler die door Sébastien Sansoni (Vitesse) in zijn neus werd gebeten.
Hé Roy, hoe is het met je neus?’’ vraagt een trouwe supporter van NEC in de brasserie van het Goffertstadion aan Roy Beerens. De deze winter van PSV gehuurde aanvaller grijnst. ,,Zo gaat het nu al een hele tijd,’’ zegt de NECer, nadat hij even later is aangeschoven voor het interview. ,,Iedereen stelt maar diezelfde vraag. Het was natuurlijk ook een vreemd incident als een tegenstander je in de neus bijt.’’
De gedachten gaan even terug naar vorige week zondag. NEC-aanvaller Roy Beerens en Vitesse-middenvelder Sébastien Sansoni zijn al het hele duel met elkaar aan het bakkeleien, maar opeens slaat de vlam in de pan. Hoofd tegen hoofd schreeuwen ze elkaar toe. Eigenlijk een ruzie zoals er meer op de velden te zien zijn. Totdat Sansoni een bijtende beweging naar de neus van Beerens maakt.
,,Hij raakte me echt,’’ zegt Beerens. ,,Ik had zijn tanden in mijn neus staan. Het werd daarna even zwart voor mijn ogen, maar ik heb geen wraak genomen. Daar had ik alleen mezelf mee gedupeerd. Of ik vóór het incident iets heb gezegd? Ach, hij doet zoiets niet voor niets. Laat ik het daar op houden. Verder moeten we niet te veel meer over hebben, Sansoni is genoeg gestraft. Hij heeft trouwens nog mijn voicemail ingesproken om excuses te maken. Die zijn geaccepteerd.
,,In het heetst van de strijd wordt wel vaker iets geroepen. Je doet namelijk alles om een tegenstander uit zijn spel te halen. Ook ik doe dat wel eens, maar ik zeg nooit iets kwetsend over iemands familie. Wel roep ik soms dat iemand niet kan voetballen.’’
Beerens praat met een bravoure die je vaak alleen bij spelers uit de Randstad hoort. Een beetje de gezonde, Amsterdamse brutaliteit. Opvallend voor een voetballer die opgroeide in het rustige Brabantse dorpje Bladel. ,,Je hoort inderdaad vaak dat mensen uit de stad brutaal zijn, maar ook bij mij is dat er van jongs af aan ingebracht. Mijn ouders hamerden er altijd op niet over me heen te laten lopen. Daardoor word je nooit het pispaaltje. Dat ben ik dus nimmer geweest.’’
Vorig seizoen speelde de nu 19-jarige Beerens zich in de selectie van PSV. Samen met Ibrahim Afellay en Ismail Aissati zorgde hij voor een kleine cultuuromslag in de Eindhovense geledingen. Voor het eerst sinds lange tijd braken zelf opgeleide talenten door in PSV 1. ,,Wij drieën hebben de juiste mentaliteit die topvoetbal vereist. Wij willen allemaal winnen, hoe dan ook. Maar dat er nu ‘eigen kweek’ doorbreekt, komt ook door de trainers Guus Hiddink en Ronald Koeman. Zij durven talenten de kans te geven.’’
Toch staat Beerens op dit moment niet in het eerste van PSV, maar voetbalt hij de rest van het seizoen op huurbasis bij NEC. ,,Vanaf de bank had ik het Philips Stadion nu wel gezien. PSV is natuurlijk een Europese topclub, daardoor is er veel concurrentie. Eigenlijk wilde de leiding me niet laten gaan, maar op mijn eigen verzoek ben ik toch voor een half jaar uitgeleend. Tot die tijd richt ik me op NEC. Ik kon naar meer clubs, maar de mensen in Nijmegen maakten op mij de beste indruk. Bij NEC wil ik iedereen tonen wat Roy Beerens allemaal kan.’’
AZ werd ook niet in staat geacht te winnen in Eindhoven, maar de bal is rond. Ik verwacht ook niet dat Ajax weet te winnen, maar uitsluiten doe ik het nooit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:18 schreef Suijk het volgende:
Dat weet je natuurlijk nooit, maar ik zie het niet gebeuren.Je zult zien dat het tegen die tijd gewoon wel weer draait bij PSV.
Koeman vindt van nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:11 schreef AminBen het volgende:
Aissati achter de spitsen, Afellay op rechts. Was toch prima geweest?
Lijkt Ajax-p$v wel in de ArenA.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
hoe komt het dat er nooit veel supporters mee gaan naar uitwedstrijden?
Deze foto is tijdens de wedstrijd gemaakt, en toont een bijna leeg uitvak.
en dat voor de trotse koploper.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lijkt Ajax-p$v wel in de ArenA.
Volgens mij zaten er toen (welgeteld) 5 of 6 minder
Ik ging nu geen discussie voeren, maar reageerde ff op iets wat eerder gezegd wasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:28 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
![]()
Alsof deze discussie niet al veel eerder is gevoerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |