joh je meent hetquote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef twi het volgende:
Ach, daar wilde ik ook iets over posten. Maar vaak genoeg zegt een Ajacied hetzelfde.
Je hoort het wel vaker ja, maarja het siert geen enkele professionele ploeg om zulke dingen te zeggen. Die accepteren hun Nederlaag, en beseffen dat het aan henzelf ligt. Als het nou in een spannende champions league match gebeurt dat je echt genaaid wordt door de arbitrage dan snap ik het. Maar tegen Sparta zeg... dat moet je makkelijk winnen. dan moet zo'n moment er eigenlijk niet toe hoeven te doen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef twi het volgende:
Ach, daar wilde ik ook iets over posten. Maar vaak genoeg zegt een Ajacied hetzelfde.
Volgens mij kon hij het juist moeilijk zien omdat Alex ervoor stond.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef RijstNatie het volgende:
Is die kutscheids trouwens scheel ofwat?
die 18jarige neger slaat gewoon met zn hand die bal voor alex weg :S
Dat eerste is gewoon klets. Ten tweede het is natuurlijk ontzettende BS om te zeggen dat PSV nu zwaar gelukkig mag zijn met elke overwinning die we halen, dat weet jij ook donders goed. Dat het nu slecht gaat is eer feit maar laten we nu niet doen alsof we helemaal niks kunnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo het was altijd al net op het nippertje wat PSV liet zien. Nu gaat het slecht achterin waar PSV het vooral van moest hebben voor de winterstop.. en dan mag je zeker in je handjes klappen met de komende CL wedstrijden
Zoooo waarquote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat eerste is gewoon klets. Ten tweede het is natuurlijk ontzettende BS om te zeggen dat PSV nu zwaar gelukkig mag zijn met elke overwinning die we halen, dat weet jij ook donders goed. Dat het nu slecht gaat is eer feit maar laten we nu niet doen alsof we helemaal niks kunnen.
En die CL: natuurlijk ga je er dik op tegen Arsenal, we zij nu eenmaal gewoon Europese middenmoot met af en toe een kleine uitschieter naar boven, meer niet, minder niet.
Ik snap ook niet waarom het opeens 4-4-2 moet. We spelen al jaren 4-3-3 en dat ging goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV moet weer 4-3-3 gaan spelen met Kluivert.
Zo liep het toch goed.
Ik geloof dat Koeman dat alleen nog tegen GAE heeft gedaan
Ik geloof dat we sinds Roda 4-4-2 spelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het opeens 4-4-2 moet. We spelen al jaren 4-3-3 en dat ging goed.
Klopt, en toen heeft PSV ook een geweldige wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV moet weer 4-3-3 gaan spelen met Kluivert.
Zo liep het toch goed.
Ik geloof dat Koeman dat alleen nog tegen GAE heeft gedaan
Maar ze wonnen alles.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Klopt, en toen heeft PSV ook een geweldige wedstrijd gespeeld.
Maar het spel wat ze lieten zien tegen GAE was dramatisch.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ze wonnen alles.
Totdat Koeman met 4-4-2 begon tegen Roda.
Je hebt niet altijd goed spel nodig en er was die fout van Gomes
Nee, hoor dat was al ruim voor de kerst dat we met 4-4-2 spelen .We hebben dus ook veel wedstrijden gewonnen in het 4-4-2 systeem.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geloof dat we sinds Roda 4-4-2 spelen.
Dus Koeman als je dit leest
Precies. Toen Kluivert geblesseerd was hebben we 4-4-2 gespeeld met een ruit op het middenveld. Dat bleek een zeer succesvolle opstelling, waarin vooral Afellay wist uit te blinken en zelfs voorgeslecteerd werd (OK, dat wil met deze bondscoach niet alles zeggen...)quote:Op maandag 12 februari 2007 05:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor dat was al ruim voor de kerst dat we met 4-4-2 spelen .We hebben dus ook veel wedstrijden gewonnen in het 4-4-2 systeem.
Farfán speelde tegen AZ ook een prima wedstrijd hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Het kan toch ook niet opeens dat Farfan niks meer klaarspeelt? Die was altijd wel goed voor wat goals, dreiging van Kone, lekkere passjes van Afellay, kopballen van Cocu, maar niets van dat alles meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |