Ik snap ook niet waarom het opeens 4-4-2 moet. We spelen al jaren 4-3-3 en dat ging goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV moet weer 4-3-3 gaan spelen met Kluivert.
Zo liep het toch goed.
Ik geloof dat Koeman dat alleen nog tegen GAE heeft gedaan
Ik geloof dat we sinds Roda 4-4-2 spelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het opeens 4-4-2 moet. We spelen al jaren 4-3-3 en dat ging goed.
Klopt, en toen heeft PSV ook een geweldige wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV moet weer 4-3-3 gaan spelen met Kluivert.
Zo liep het toch goed.
Ik geloof dat Koeman dat alleen nog tegen GAE heeft gedaan
Maar ze wonnen alles.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Klopt, en toen heeft PSV ook een geweldige wedstrijd gespeeld.
Maar het spel wat ze lieten zien tegen GAE was dramatisch.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ze wonnen alles.
Totdat Koeman met 4-4-2 begon tegen Roda.
Je hebt niet altijd goed spel nodig en er was die fout van Gomes
Nee, hoor dat was al ruim voor de kerst dat we met 4-4-2 spelen .We hebben dus ook veel wedstrijden gewonnen in het 4-4-2 systeem.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geloof dat we sinds Roda 4-4-2 spelen.
Dus Koeman als je dit leest
Precies. Toen Kluivert geblesseerd was hebben we 4-4-2 gespeeld met een ruit op het middenveld. Dat bleek een zeer succesvolle opstelling, waarin vooral Afellay wist uit te blinken en zelfs voorgeslecteerd werd (OK, dat wil met deze bondscoach niet alles zeggen...)quote:Op maandag 12 februari 2007 05:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor dat was al ruim voor de kerst dat we met 4-4-2 spelen .We hebben dus ook veel wedstrijden gewonnen in het 4-4-2 systeem.
Farfán speelde tegen AZ ook een prima wedstrijd hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Het kan toch ook niet opeens dat Farfan niks meer klaarspeelt? Die was altijd wel goed voor wat goals, dreiging van Kone, lekkere passjes van Afellay, kopballen van Cocu, maar niets van dat alles meer.
PSV wordt wel kampioen maar niet met zo'n grote voorsprong en gemak als eerst werd aangenomen. AJAX en AZ spelen ook niet geweldig.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Farfán speelde tegen AZ ook een prima wedstrijd hoor!
Jongens het komt goed!
Dat denk ik ook. Het droomscenario dat de kampioenswedstrijd tegen Ajax zou zijn, kan nu wel de koelkast in.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV wordt wel kampioen maar niet met zo'n grote voorsprong en gemak als eerst werd aangenomen. AJAX en AZ spelen ook niet geweldig.
Ach we zien het welquote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het droomscenario dat de kampioenswedstrijd tegen Ajax zou zijn, kan nu wel de koelkast in.![]()
Farfan scoort alleen maar hoofdzakelijk in thuiswedstrijden.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Farfán speelde tegen AZ ook een prima wedstrijd hoor!
Jongens het komt goed!
Dat is nog steeds zo, het is nu alleen de kampioenswedstrijd van Ajax.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het droomscenario dat de kampioenswedstrijd tegen Ajax zou zijn, kan nu wel de koelkast in.![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 12:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo, het is nu alleen de kampioenswedstrijd van Ajax.
Hehe, je hebt gelijk. Al zou het wel een heel leuk scenario zijn, we moeten toch verdomme een keertje bij jullie winnenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Zie nou eerst maar eens dat je uit bij AZ over 2 weken en uit tegen Twente over 4 weken wint, dan praten we verder
AZ staat maar 1 puntje onder jullie, maar die hebben ook nog aardig wat lastige wedstrijden voor de boeg.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hehe, je hebt gelijk. Al zou het wel een heel leuk scenario zijn, we moeten toch verdomme een keertje bij jullie winnen.
AZ zie wel lukken, Twente lastiger.
Maar goed, eerst maar eens naar bremen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |